וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יוגב אוחיון מונה לקפטן

12.11.2014 / 19:34

הגארד התמנה לתפקיד במקום גיא פניני הפצוע. דווין סמית' לקראת מלאגה: "חייבים לעשות שינוי מנטאלי", גודס: "צריך לנצח כדי להתחיל הכל מחדש" (ד', 21:45, ערוץ 10 וספ' 5 HD)

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב מול יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ברכות לקפטן החדש. אוחיון/ברני ארדוב

אחרי שלושה הפסדים מביכים במיוחד ברציפות, תנסה מכבי תל אביב לחזור למסלול הניצחונות מחר (חמישי, 21:45, ערוץ 10 וספורט 5 HD) במשחק החוץ הקשה מול מלאגה. אלופת אירופה תיאלץ להסתדר ללא גיא פניני, שנפצע בתבוסה בדרבי, וכשהיא במצב מנטאלי קשה במיוחד.

במחזור היורוליג האחרון הפסידו הצהובים 83:73 לצדוויטה זאגרב והם עומדים על מאזן של שני ניצחונות ושני הפסדים, לעומת הספרדים שמגיעים עם מאזן של שלושה ניצחונות והפסד (95:85 לצסק"א מוסקבה במחזור שעבר). שני הרכזים המובילים של מלאגה, סטפן מרקוביץ' וג'ייסון גריינג'ר סובלים מפציעות קלות והם בספק. במחזור הליגה האחרון הפסידה מלאגה 82:74 לחובנטוד בדאלונה.

בינתיים ובעקבות פציעתו הקשה של גיא פניני והיעדרותו הממושכת מהמגרשים, מונה יוגב אוחיון כמחליפו בתפקיד קפטן מכבי תל אביב. השחקנים התבשרו על כך הערב בתחילת האימון במלאגה על ידי היו"ר עו"ד שמעון מזרחי.

המאמן הלחוץ גיא גודס, שהורחק בדרבי ואף בעט בכיסא, אמר לקראת המשחק: "המשחק הזה חשוב מאוד בשבילנו כחלק מהמאמצים שלנו לעלות לטופ 16. מלאגה קבוצה טובה מאוד, והיא חזקה מאוד בבית. אנחנו צריכים לשחק נוקשה בשני הצדדים של המגרש כדי לנצח. המטרה המרכזית שלנו עכשיו, אחרי שלושת ההפסדים ברציפות, היא פשוט לנצח במשחק הבא כדי להתחיל הכל מחדש".

הפורוורד דווין סמית' אמר לקראת המשחק מחר: "מלאגה היא יריבה חזקה, שמשחקת מאוד קבוצתי. אנחנו חייבים לעשות שינוי מנטאלי ולהגיע מוכנים ונחושים, חייבים לתת 40 דקות הגנה חזקה ואין ברירה, צריך לתת את כל הנשמה על הפרקט. הכל! אנחנו נלחמים עכשיו גם למען הקפטן פניני ומתפללים להחלמתו המהירה".

בינתיים בגזרת הצהובים, גיא פניני שוחרר היום לביתו לאחר שעבר אתמול ניתוח בגיד האכילס. לאחר סיום ההליכים הרפואיים, אמר הפורוורד: "אני רוצה להודות לכל המבקרים והאוהדים, אני מקבל המון תמיכה, חום ואהבה מכל הכיוונים ובכל דרך אפשרית, ואני אסיר תודה על כך. אני כמובן מאחל הצלחה גדולה לכל חבריי במכבי, וסומך על השחקנים ועל הצוות שיידעו לצאת מהמצב הלא נעים. אני עומד בפני תקופה לא פשוטה, אך מעולם לא נכנעתי ולא ויתרתי ואין לי כוונה לעשות זאת כעת. עברתי כל כך הרבה, נעבור גם את זה".

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב (אמצע) עם עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב, דייויד פדרמן. ברני ארדוב
חזר הביתה. פניני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully