וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק משחק אימון: המוליכה קרית שמונה הפסידה 1:0 להפועל חיפה

12.11.2014 / 14:03

כיוואן הכניע מ-18 מטר את רום אילוז, שוערה השלישי של קרית שמונה. מגרלשווילי שותף ל-60 דקות וההערכה היא שהוא יצורף רק אם אבו ריא ייחתך. מארק לובטקין הנבחן לא צפוי להצטרף לאדומים. משה אבוטבול חזר בקריה

one

עירוני קרית שמונה הפסידה היום (רביעי) להפועל חיפה 1:0 משער ענק של הישאם כיוואן שבעט מ-18 מטר כדור לחיבורים של רום אילוז, שוערה השלישי של הקריה ששותף במשחק. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה, אך נתן אפשרות לשני המאמנים, ברק בכר וראובן עטר, לבדוק אופציות ושחקנים שלא שיחקו בתקופה האחרונה.

בחיפה המשיכו לבחון את חיים מגרלשווילי. עטר רוצה לצרף את המגן ששיחק 60 דקות והיה נראה מצויין, אך בחיפה ציינו שמגרלשווילי יגיע ככל הנראה רק אם מהראן אבו ריא ייחתך מהקבוצה, וכעת צריך הבעלים יואב כץ להחליט בנושא. השחקן האמריקאי-יהודי מארק לובטקין שנבחן בקבוצה לא צפוי להצטרף. אצל מוליכת ליגת העל היו מרוצים בעיקר מחזרתו לאימונים של משה אבוטבול אחרי תקופה של חודשים ארוכים שבהם הוא נעדר מפעילות. אבוטבול היה נראה מצוין ובקרית שמונה הופתעו לטובה מהדרך שבה הוא נכנס לעניינים.

הישאם כיוואן שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
עשה את ההבדל. הישאם כיוואן/אדריאן הרבשטיין

מי שנעדרו מהמשחק היו הזרים של הפועל חיפה טוסיין ריקטס, מינדאוגאס קאלונאס וטאדאס קיאנסקאס שנמצאים עם הנבחרות שלהם וכן מהראן לאלה שעדיין סובל מכאבים בקרסול כמו גם עומר ורד שעדיין לא חזר לאימונים. בקרית שמונה חסרו את גיא חיימוב, עודד אלקיים ורועי קהת שנמצאים עם נבחרת ישראל ואת רוג'רס קולה שיצא לחופשת מולדת עד יום ראשון. גם קאסיו פרננדס, דויד מנגה, וובה בראון ואחמד עאבד זכו למנוחה ולא שותפו.

בינתיים בקרית שמונה ממשיכים לעסוק בנושא מגרש אימונים כאשר עד יום ראשון יזכו השחקנים לחופשה ובקבוצה יבדקו אפשרות להתאמן במגרשי האימונים בחיפה לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully