וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרווין קיצ'ן: "נקווה להראות את הפועל ירושלים של הליגה"

12.11.2014 / 10:36

הקבוצה מהבירה מתכוננת לריטאס וילנה (20:30) בידיעה שהפסד נוסף ביורוקאפ יקשה מאוד על סיכויי ההעפלה לשלב הבא. קיצ'ן: "פשוט צריכים לחבר את כל החלקים"

one

בהפועל ירושלים קיימת דריכות לקראת המשחק החשוב הערב (רביעי, 20:30) מול ריטאס וילנה במחזור החמישי בשלב הבתים של היורוקאפ. הקבוצה מהבירה הפסידה בשלושה מתוך ארבעת משחקיה בזירה האירופית, והפסד נוסף יערער מאוד את סיכויי ההעפלה לשלב הבא. הבוקר תערוך הקבוצה אימון קל ותדרוך וידאו מסכם.

דרווין קיצ'ן אמר לקראת המשחק הערב: "התחלנו להתכונן למשחק כבר בתחילת השבוע. נקווה שנראה את אותה הפועל ירושלים שראינו בליגה הישראלית: אגרסיבית בהגנה, מניעה את הכדור בהתקפה. אנחנו נראים בליגה הישראלית ובאירופה כאילו מדובר בשתי קבוצות שונות. בסופו של דבר, מלבד האסטרטגיות השחקנים צריכים להגיע למשחק ולעשות את מה שהמאמן מבקש מאיתנו לעשות. אנחנו פשוט צריכים לנצח את המשחקים שנותרו. במשחקים שהפסדנו ההפרש היה נמוך. אנחנו צריכים לדאוג לנצח את המשחקים בהפרש גדול יותר מזה שהפסדנו".

לשאלה האם יש לצרף שחקן נוסף, השיב האמריקאי: "לא. אני חושב שיש לנו את כל מה שאנחנו צריכים. יש לנו שחקנים שיכולים לשחק בפוסט ושחקנים שיודעים לחדור, פשוט צריך לחבר את כל החלקים מול ריטאס ולהראות מה אנחנו מסוגלים לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully