וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונג הבא: הקולטס מול הפטריוטס ואריזונה נגד דטרויט במוקד המחזור

15.11.2014 / 7:30

המחזור ה-11 יספק שורת משחקים אדירה, כאשר טום בריידי יתארח אצל אנדרו לאק, הקרדינלס והליונס ייאבקו על ראשות ה-NFC, סיאטל תילחם בארוהד מול הצ'יפס ופילדלפיה תגיע ללמבו פילד לפגוש את גרין ביי

אנדרו לאק אינדיאנפוליס קולטס. AP
זה הולך להיות כיף. לאק/AP

למעקב אחרי עידן ויניצקי בטוויטר

כמעט מבלי ששמנו לב, העונה הסדירה ב-NFL מתקרבת לסיומה והשבוע כבר ייערך המחזור ה-11 בליגה. כואב הלב. כפיצוי, נקבל שורת משחקי ענק, כאשר בין היתר, בסדרה הראשונה קנזס סיטי מארחת את האלופה סיאטל לקרב קריטי עבור שתיהן, דנבר יוצאת למבחן לא פשוט בסנט לואיס וסן פרנסיסקו מגיעה למדולנדס לפגוש את הג'איינטס. בחלק השני של היום, יגיע השיא: גרין ביי נגד פילדלפיה, אריזונה מול דטרויט ולקינוח, סאנדיי נייט בין אינדיאנפוליס לניו אינגלנד. תענוג.

שידורי השבוע:

ראשון, 20:00: ניו יורק ג'איינטס - סן פרנסיסקו, FOX
ראשון, 20:00: קנזס סיטי - סיאטל, METV
ראשון, 23:00: אריזונה - דטרויט, METV
ראשון, 23:30: גרין ביי - פילדלפיה, FOX
ראשון, 23:40: סן דייגו - אוקלנד, 5+ לייב ו-HD
שני, 3:30: אינדיאנפוליס - ניו אינגלנד, 5+ לייב ו-HD
שלישי, 3:30: טנסי - פיטסבורג, FOX

מארק סאנצ'ז פילדלפיה איגלס. GettyImages
מוכנים לקצת מארק סאנצ'ז?/GettyImages

20:00:

שיקגו (6:3) - מינסוטה (5:4)

הברס פתחו את העונה עם הרבה תקוות, אבל נמצאים בתקופה מחפירה ואפילו הווייקינגס כבר צברו יותר ניצחונות. שיקגו הפסידה חמישה מששת משחקיה האחרונים, כולל השפלה גדולה בסאנדיי נייט החולף בגרין ביי. העסק נראה רע מאוד בעיר הרוחות והאורחים ינסו לנצל זאת כדי לטפס למאזן חצוי שאולי יחזיר אותם למאבק על הווילד קארד. מינסוטה חוזרת משבוע החופש, אשר לפניו רשמה שני ניצחונות רצופים. שיקגו ניצחה בשבעה מתשעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

קליבלנד (3:6) - יוסטון (5:4)

כנראה שגם הבראונס מתקשים להאמין שאחרי יותר מחצי עונה הם מובילים את ה-AFC צפון המטורף, בו כל הקבוצות במאזן חיובי. קליבלנד נתנה הצגה בסינסינטי והשיגה ניצחון שלישי ברציפות לפני שיצאה לשבוע וחצי של מנוחה, מה שעשוי לעזור. הטקסאנס המאכזבים חוזרים בעצמם משבוע החופש, אשר לפניו הפסידו בבית לפילדלפיה. ריאן מאלט, בהופעה ראשונה בהרכב, ינסה איכשהו להסתדר עם ההגנה המעולה של קליבלנד.

קנזס סיטי (3:6) - סיאטל (3:6)

לאורך הרבה מאוד משחקים, האלופה התקשתה להרשים. למזלה, ברבע הרביעי של המשחק בשבוע שעבר מול הג'איינטס סופסוף הגיעה ההתפוצצות בדרך לניצחון מוחץ, שלישי ברציפות ורביעיית טאצ'דאונים של מרשואן לינץ'. הסיהוקס שוב מאיימים על ראשות ה-NFC מערב, אבל כדי להגיע לשם הם יצטרכו לעבוד קשה בארוהד מול הצ'יפס המעולים. מאז שבוע החופש, קנזס סיטי עם ארבעה ניצחונות רצופים. למארחים יש את הגנת המסירה הטובה בליגה, שם האורחים שישית. ההתקפות? אלכס סמית' מוביל את התקפת המסירה ה-29 בטיבה, ראסל ווילסון מקום אחד מתחתיו ואילו הרצים, ג'מאל צ'ארלס ולינץ', דוהרים. צפו למשחק חפירות.

קרוליינה (6:1:3) - אטלנטה (6:3)

כל שבוע אנחנו אומרים שזה הצ'אנס האחרון של כל אחת משתי הקבוצות האלה. איכשהו, בגלל הבית האיום בו הן משחקות ולמרות העונה הרעה שעוברת עליהן, זה עדיין נכון. קרוליינה הובסה בפילדלפיה וההגנה שלה מחפירה ברוב המשחקים, אטלנטה סופסוף קטעה רצף של חמישה הפסדים עם ניצחון דחוק על טמפה ביי החלשה והפעם אפשר לומר זאת בביטחון: המפסידה בחוץ. הפנת'רס ניצחו בשלושת המפגשים האחרונים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קאם ניוטון שחקן קרוליינה פנתרס. Andy Lyons, GettyImages
צ'אנס אחרון באמת. קאם ניוטון/GettyImages, Andy Lyons

ניו אורלינס (5:4) - סינסינטי (3:1:5)

הסיינטס הפסידו בבית לראשונה אחרי 11 ניצחונות רצופים, כאשר דרו בריס פישל מול הניינרס. ההפסד הזה החזיר את ניו אורלינס למאזן שלילי ועצר את המומנטום הקטן שהיא סופסוף הצליחה לבנות. המאבק ב-NFC דרום החלש יימשך כל הדרך וניו אורלינס תנסה לנצל הפעם את הביתיות שלה מול הבנגאלס החבולים, שווקא אחרי שני ניצחונות הושפלו בבית מול קליבלנד וכעת יוצאים לסדרה של שלושה משחקי חוץ שעלולה לחסל להם את העונה.

וושינגטון (6:3) - טמפה ביי (8:1)

משחק די מיותר בין שתי קבוצות שלא הולכות להגיע לכלום חוץ מבחירת דראפט גבוהה. הרדסקינס החזירו את רוברט גריפין השלישי על חשבון קולט מקוי שהיה מצוין ומיד נענשו עם הפסד דרמטי במינסוטה לפני שיצאו לשבוע החופש שלהם. RG3 צפוי להמשיך למרות זאת. הבאקנירס מצליחים להיות הכי גרועים ב-NFC דרום וההפסד מול אטלנטה היה החמישי ברציפות. לפחות מייק אוואנס מתחיל להראות כמו כוכב עתידי.

סנט לואיס (6:3) - דנבר (2:7)

מבחן לפייטון וסגנית האלופה. למרות המאזן העגום שלה, כנראה שבכל בית אחר בליגה סנט לואיס הייתה במצב הרבה יותר טוב. הניצחון בסן פרנסיסקו והפייט שנתנה לאורך שלושה רבעים באריזונה הוכיחו זאת. מאנינג, שנראה מעט כבוי במחצית הראשונה מול אוקלנד החלשה אחרי התבוסה בפוקסבורו, התעורר עם הצגה של חמישה טאצ'דאונים לבסוף, אבל הפעם צפוי לו מפגש עם הגנה הרבה יותר חזקה. הפסד, ויתרון הביתיות בפלייאוף יתחיל להתרחק.

ניו יורק ג'איינטס (6:3) - סן פרנסיסקו (4:5)

הג'איינטס של סן פרנסיסקו חגגו אליפות בבייסבול לא מזמן. עכשיו הג'איינטס של ניו יורק ינסו לעצור את ההתקדמות של היריבה שתעשה את הדרך הארוכה מהמפרץ. אלא שניו יורק בכושר די איום ונורא ולמרות שהחזיקה מעמד לאורך דקות ארוכות בסיאטל, היא התפרקה לבסוף בדרך להפסד רביעי ברציפות. הניינרס חזרו למסלול אחרי שני הפסדים כואבים והניצחון הגדול בניו אורלינס שם אותם במאבק מול אריזונה וסיאטל על ה-NFC מערב. ההגנה שלהם צפויה לעשות חיים קשים לאיליי, חודש בלבד אחרי שחטפה 42 נקודות מאחיו פייטון. הג'איינטס השיגו ניצחון גדול בסן פרנסיסקו לפני שלוש שנים בדרך לאליפות האחרונה שלהם.

עמנואל סנדרס אורלנדו פרנקלין דנבר ברונקוס. AP
הברונקוס יוצאים למשחק לא פשוט/AP

23:05-23:25:

סן דייגו (4:5) - אוקלנד (9:0)

פתיחת העונה של הצ'ארג'רס נראתה חלומית, עד שלפתע הכול קרס בבת אחת. ריבוי פציעות והיעדרו של משחק ריצה נורמלי הובילו לשלושה הפסדים כואבים, כולל השפה גדולה במיאמי. עכשיו סן דייגו חוזרת הביתה, רעננה משבוע החופש ולקראת שני משחקים אותם היא חייבת לנצח. הראשון יהיה מול הקבוצה היחידה בליגה שטרם חגגה ניצחון העונה. הריידרס נראו לא רע בסיאטל ושרדו גם מחצית מול דנבר בשני המשחקים האחרונים שלהם, אבל העסק די גדול עליהם והם ממשיכים להתקרב ל-16:0. סן דייגו ניצחה בחמישה מששת המפגשים האחרונים, כולל 28:31 קשה מאוד לפני קצת יותר מחודש.

גרין ביי (3:6) - פילדלפיה (2:7)

מארק סאנצ'ז נכנס בצורה חלקה לנעליו של ניק פולס הפצוע והאיגלס הביסו את קרוליינה. עכשיו מצפה להם משוכה הרבה, הרבה יותר גבוה. הפאקרס עדיין ללא הפסד בלמבו פילד העונה ובמחזור האחרון התעללו בבית בשיקגו, כשארון רוג'רס תופר שישה טאצ'דאונים. פילי בכושר טוב, אבל תצטרך לעבוד קשה מתמיד כדי להשיג ניצחון, שיקדם אותה בקרב שלה מול דאלאס. בביקור בלמבו בשנה שעברה האיגלס דווקא ניצחו בגדול, אבל זה היה מול סקוט טולזיין בעמדת הקוורטרבק.

אריזונה (1:8) - דטרויט (2:7)

על הנייר, מדובר אולי במשחק העונה ב-NFC, בין שתי הקבוצות שהרשימו יותר מכל עד כה בחטיבה הזו. אלא שבפועל, אריזונה תצטרך להסתדר מעתה ללא קרסון פאלמר. הקוורטרבק זכה להארכת חוזה גדולה ומיד קרע את הרצועה במשחק מול סנט לואיס ומעכשיו, דרו סטנטון יצטרך לקחת את המושכות. הקרדינלס מגיעים אחרי חמישה ניצחונות רצופים, אבל יהיה להם מאוד קשה מול דטרויט הנהדרת, שמציגה את ההגנה הטובה בליגה העונה ובעצמה ניצחה ארבע פעמים ברציפות. כל שלושת הניצחונות האחרונים של דטרויט הושגו בשניות הסיום והאופי של הקבוצה של ג'ים קולדוול עומד לקחת אותה לפלייאוף. באמצע נובמבר, הולך להיות חם מתמיד במדבר.

מתיו סטאפורד שחקן דטרויט ליונס. GettyImages
מאמא מיה, איזה משחק. סטאפורד/GettyImages

אינדיאנפוליס (3:6) - ניו אינגלנד (2:7), בין ראשון לשני, 3:30

וממשחק ענק אחד, אנחנו קופצים למשחק ענק שני. איזה קרב כביר בלוקאס אויל סטדיום! לקולטס אומנם אין כבר את פייטון מאנינג למפגשים האלה מול ניו אינגלנד, אבל יש להם את אנדרו לאק, שמוביל את הליגה ביארדים באוויר ובאופן כללי, נראה כמו היורש המושלם. לפטריוטס עדיין יש את טום בריידי, שלפני שבוע החופש דווקא חגג על הראש של מאנינג עם ניצחון גדול מול דנבר. ניו אינגלנד חולמת על יתרון הביתיות ויודעת שהיא חייבת לנצח במשחקים כאלה כדי להשיג אותו. לפני שבוע החופש, הפטריוטס היו בכושר הטוב בליגה והם מגיעים עם חמישה ניצחונות רצופים, אבל גם אינדי נחה בשבוע שעבר וגם היא רעננה ובקיצור, אפשר לחלום על קרב יריות מטורף. ניו אינגלנד ניצחה בכל ארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, אבל כולם התרחשו בפוקסבורו. באינדיאנפוליס לעומת זאת, היא לא ניצחה מאז 2007.

טנסי (7:2) - פיטסבורג (4:6), בין שני לשלישי, 3:30

לא ברור מי בחר לסגור את המחזור עם המשחק הזה, אבל שיהיה לו לבריאות. הטייטאנס לא רלוונטים בכלל ומנסים להריץ את זק מטנברגר לקראת העונה הבאה כנראה. הם לא היוו יריב בבולטימור לפני שבוע וספגו הפסד שלישי ברציפות. הסטילרס, אחרי שתי שישיות רצופות של בן רות'לסברגר, נעצרו דווקא אצל הג'טס ואיבדו גובה ב-AFC צפון הצפוף והקשה, כך שהם חייבים להתעורר הפעם.

לפניות והצעות: idanvini@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully