וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "המועדון לא רגיל להיות בצמרת בשנים האחרונות"

12.11.2014 / 8:57

הקבוצה עם הפנים לצמרת, קבהא מסביר: "עבדנו על הפן ההגנתי. אני חוזר לכושר טוב". במועדון מרוצים מחזרת יעקובוביץ', מלמד לא נכלל בסגל מסיבות מקצועיות

one

עד לפני שלושה שבועות במכבי פתח תקוה דיברו בעיקר במונחים של משבר בחוליית ההגנה ושאלו האם הקבוצה של רן בן שמעון מסוגלת להישאר בליגה. שלושה מחזורים חלפו, ולמרות מאזן שערים גרוע של 17 שערי חובה, הקבוצה כבר במקום השישי עם 11 נקודות – בדיוק כמו לבית"ר ירושלים שבמקום הרביעי. לאחר הפגרה היא תפגוש את הפועל עכו, וניצחון במשחק הזה יכול לקרב את הקבוצה לקבוצות צמרת. "הרבה זמן מכבי פתח תקוה לא הייתה במקום הזה. המועדון לא רגיל להיות בצמרת בשנים האחרונות, הלוואי ונמשיך בקצב הזה", אמרו במועדון.

"זה היה משחק קשה, במיוחד כשלא ידענו מתי המשחק יתקיים ולא הייתה הכנה אידיאלית", אמר מרואן קבהא, שבמחזורים האחרונים מקבל יותר קרדיט מרן בן שמעון. "שלטנו במשחק במחצית הראשונה וגם במחצית השנייה עד הגול. אחרי הגול משום מה חזרנו אחורה ואז ספגנו את השיוויון. אני לא יודע להסביר מה קרה לנו, זה כבר משחק שני שאנחנו הולכים אחורה אחרי שאנחנו מובילים". על היציבות בהגנה במחזורים האחרונים אמר קבהא: "זה לא סוד שפתחנו את העונה לא טוב וספגנו הרבה שערים. עכשיו אנחנו כבר שלושה משחקים ללא הפסד, ספגנו רק שער אחד, שזו תוצאה של עבודה על הפן ההגנתי. אני שמח שזה עובד. באופן אישי, לקח לי זמן להתרגל לשיטה של רן. עכשיו אני יודע יותר טוב למה הוא מצפה ממני ואני גם חוזר לכושר טוב. העונה שעברה הייתה פחות טובה מבחינתי, אני שמח לחזור לעניינים".

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה (במרכז). ניב אהרונסון
במחזור הבא מחכה להם הפועל עכו. רן בן שמעון והצוות/ניב אהרונסון

הקשר משה לוגסי סובל ממתיחה במפשעה וייבדק. בקבוצה מרוצים מחזרת הקשר יובל יעקובוביץ' לסגל, לאחר שנעדר כחודש וחצי בגלל פציעה. יעקובוביץ' עבר שיקום הדרגתי ואתמול קיבל דקות ראשונות במשחק באשדוד. ניקולאס פלצ'וק, שסובל מקרע בשריר, עדיין לא מתאמן, וכך גם גידי קניוק שנפצע באימון בשבוע שעבר ולא נכלל בסגל. גיא מלמד, שנחשב לשחקן הרכב העונה אצל בן שמעון, לא נכלל בסגל מסיבות מקצועיות לאחר שלאחרונה חלה ירידה בכושרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully