וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין לקראת ריטאס: "מעכשיו כל משחק הוא גמר גביע"

11.11.2014 / 23:04

הפועל ירושלים מוכנה למשחק הגורלי ביורוקאפ, בידיעה שהפסד למוליכת הבית עלול לחרוץ את גורלה. פרנקו: "קורא לכל הקהל האדום לבוא ולתת הצגה כמו שרק הוא יודע לתת" (רביעי, 20:30)

one

הפועל ירושלים אמנם מנצחת בליגה ללא הפסקה, אולם בזירה האירופאית היא מתקשה. מחר (רביעי, 20:30) היא תארח את ריטאס וילנה לקרב גורלי שבהחלט עשוי לקבוע את עתידה במפעל. האדומים מגיעים למשחק עם מאזן עגום של 3:1, והפסד נוסף עלול לחרוץ את גורלם. ריטאס, לעומת זאת, הפסידה רק פעם אחת העונה ביורוקאפ.

מחר תקיים הקבוצה אימון בוקר קל ומיד לאחריו תדרוך וידאו מסכם. "אנחנו שמחים לחזור לארנה למשחק גדול נגד ריטאס וילנה, שלא בכדי מובילה את הבית שלנו ביורוקאפ", אמר דני פרנקו. "הקהל שלנו מלווה אותנו ודוחף אותנו בכל מגרש בארץ, אבל את מפגן העוצמה והכח ממשחק הבית האחרון אנחנו זוכרים מצוין. כל מגרש אליו אנחנו מגיעים באירופה הוא ביתי מאד, וזה הזמן לקרוא לכל הקהל האדום לבוא ולתת הצגה כמו שרק הם יודעים לתת".

יותם הלפרין הוסיף: "בשונה מהמצב שלנו בליגה המקומית, ביורוקאפ אנחנו בסיטואציה לא פשוטה. העלייה לשלב הבא עדיין תלויה בנו, אבל כל משחק עכשיו הוא כמו גמר גביע. נצטרך לבוא מחר אגרסיבים ונחושים מול קבוצה טובה מאוד שמוליכה את הבית. אני בטוח שהאוהדים המצוינים שלנו ידחפו אותנו מההתחלה ויעזרו לנו להיות בסיטואציה של ניצחון".

טוני גפני סיכם: "אנחנו מצפים למשחק, להגיע ולנצח מול הקהל ביתי ולהגן על הבית שלנו. המצב לא פשוט, אך נלך משחק אחר משחק".

ריטאס מדורגת בראש הבית, כאמור, עם מאזן 1:3, כשההפסד היחיד שלה היה תבוסה ב-20 הפרש לפלוישט במחזור השני. בשבוע שעבר הרשימה עם 80:92 על באנביט. כוכביה העונה הם גדמינס ארליק, פורוורד מקומי עם יד מצוינת מחוץ לקשת, אדאס יוסקביצ'יוס, רכז מקומי שמעמיד העונה ממוצעים של 13 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק, וטרוויס לסלי, גארד אמריקאי שאמנם לא נמצא בכושר קליעה טוב, אך תורם גם בתחומים אחרים.

המאמן וירג'יניוס ששקוס אמר לקראת המשחק: "אנחנו מודעים שהפועל הפסדימה מספר משחקים, אולם בהפרש קטן. אולי לא היה להם מזל, אבל ירושלים היא קבוצה חזרה, יש לה מצבת שחקנים טובה וחזקה, היא טובה יותר באחד על אחד ונצטרך לפצות על כך בדברים אחרים במשחק".

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"אני בטוח שהאוהדים המצוינים שלנו ידחפו אותנו מההתחלה ויעזרו לנו להיות בסיטואציה של ניצחון". הלפרין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully