וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "נסענו שלוש שעות למשחק בית, זה לא ספורטיבי בכלל"

מאמן סכנין כעס על כך שהמשחק מול מכבי פתח תקוה נערך באשדוד: "רוצים לארח את בית"ר בדוחא". רן בן שמעון: "מרגיש פספוס על כך שלא ניצחנו". סולחה בין הנהלת סכנין לראשי המנהלת

צילום: ניב אהרונסון

אחרי סאגה ארוכה שנבעה בשל אי אישורו של האצטדיון בדוחא, בני סכנין ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-1:1 באצטדיון באשדוד לעיני כ-100 צופים בלבד. חגי גולדנברג סידר לקבוצתו יתרון בדקה ה-65 אבל מוחמד גדיר קבע את תוצאת הסיום 10 דקות לאחר מכן.

גיא לוי מאמן בני סכנין. ניב אהרונסון
לא אהב את ההחלטה לארח באשדוד. גיא לוי/ניב אהרונסון

גיא לוי מאמן סכנין אמר בסיום: "בהתחשב במצב שלנו ששיחקנו שישה משחקים עד עכשיו בחוץ ושני משחקים וקיבלנו רק הודעה בצהריים היכן נשחק, אז אני יכול להוריד את הכובע בפני השחקנים שלנו. אני מקווה שהמשחק הבא יהיה בדוחא. אנחנו משחקים מול בית"ר ואני רוצה שזה יהיה בבית".

גיא לוי התייחס לסחבת בזהות האצטדיון שיארח את המשחק במקום דוחא: "השחקנים נסעו שלוש שעות למשחק ביתי, זה לא ספורטיבי ולא לעניין בכלל. אני לא אומר מי אשם אבל זה לא ראוי ותלוש מהמציאות. רק אצלנו זה יכול להיות".

רן בן שמעון היה רגוע יותר: "אחרי שהובלנו ראינו כבר את הניצחון אז זה די מאכזב. במחצית השניה שיחקנו יוצא מהכלל. אולי אני לא אובייקטיבי אבל אני מרגיש פספוס שלא ניצחנו פה".

"אני חושב שאנחנו מתחברים ממשחק למשחק. ראיתי קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. בסך הכל אנחנו בכיוון חיובי, החבר'ה מאוד רוצים ואני מרוצה".

על העובדה שהמשחק נערך באשדוד: "אני חושב שסכנין צריכה לתקן את הליקויים ולהתחיל לארח בבית שלה. זה לא היה נוח להתכונן אבל אין לסכנין מה לבכות. עדיין הליגה הזו מאוד דינמית, קבוצות תחתית מנצחות קבוצות צמרת. אני חושב שהשנה קצת יותר קשה לראות לאן הליגה הזו הולכת. הרמות מאוד קרובות ונראה לאן זה יתפתח".

עוד באותו נושא

בני סכנין ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין מעניק שי ליו"ר ההתאחדות לשעבר אבי לוזון. ניב אהרונסון
גם סולחה וגם שי ליו"ר ההתאחדות לשעבר. מוחמד אבו יונס עם אבי לוזון/ניב אהרונסון

אחרי לא מעט עימותים בנושא משחקי הבית של בני סכנין, הן זה הערב (שלישי) נגד מכבי פתח תקוה שהועבר לאשדוד והן הקודם נגד עירוני קרית שמונה ששוחק בעכו, אנשי מנהלת הליגה והנהלת סכנין יישרו את ההדורים. הצדדים נפגשו הערב באשדוד, בתיווכו של ג'קי בן זקן, והחליטו לפתוח דף חדש.

יו"ר סכנין מוחמד אבו יונס אמר: "מבחינתנו הכול נקי ומאחורינו. חשובה לנו הצלחתו של הכדורגל הישראלי והמנהלת. קבוצת בני סכנין חרטה על דגלה את נושא הדו קיום כסמל".

מנכ"ל המנהלת אורן חסון: "אני מברך על הישיבה החשובה והטובה שהתקיימה הערב ומבקש להודות לג'קי בן זקן והנהלת בני סכנין על הפגישה הפוריה. קבוצת בני סכנין מהווה סמל חשוב לחברה הישראלית ואי של דו קיום ואחווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully