וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים מגרלשווילי עשוי לחזור להפועל חיפה

11.11.2014 / 11:34

במועדון רוצים להתחזק במגן שמאלי נוסף והשחקן, שלא החל את העונה באף קבוצה, מתאמן עם האדומים. רק לאחר שכושרו ייבחן יוחלט אם להחתימו. מהראן לאלה צפוי להיות כשיר להפועל פתח תקוה

one

המגן השמאלי חיים מגרלשווילי עשוי לחזור לקבוצת נעוריו הפועל חיפה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחיפה רוצים להתחזק במגן שמאלי נוסף וכעת עלה שמו של השחקן שלא החל את העונה באף קבוצה. מגרלשווילי התאמן היום (שלישי) עם האדומים ובחיפה ירצו לבדוק בתקופה הקרובה את כושרו לפני שיחליטו אם להחתימו.

מגרלשווילי כאמור פרץ בחיפה ולאחר מכן עבר ליריבה העירונית מכבי חיפה וכן שיחק בבית"ר ירושלים. בתחילת העונה התעניינו במגן בבני סכנין, אך כעת לאור חוסר שביעות הרצון ממהראן אבו ריא, מגרלשווילי עשוי לנחות דווקא בקבוצה של יואב כץ. במקביל בקבוצה מעריכים שמהראן לאלה, שנפגע בקרסול, יחזור לאימונים בעוד כמה ימים ויהיה כשיר למשחק הבא מול הפועל פתח תקוה. בניגוד לחלוץ המגן הימני עומר ורד בספק גדול וההערכה היא שהוא אינו יהיה כשיר למשחק הקרוב.

בנוסף, בחיפה בוחנים גם את מארק לובטקין, עולה חדש מארצות הברית, שמשחק כבלם וגם כקשר אחורי. ההערכה בחיפה שהוא לא יצורף, אך בשלב זה הוא צורף לאימונים כדי שיוכלו לעמוד מקרוב על יכולתו.

חיים מגרלשווילי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
עשוי להגיע להתרשמות. חיים מגרלשווילי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully