וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: בני סכנין תארח את מכבי פתח תקוה באצטדיון באשדוד

11.11.2014 / 12:58

המשחק ייערך הערב ב-19:30 לאחר שראש העיר אשדוד הסכים להעמיד את המגרש חינם לסכנין, והמשטרה אישרה את המתקן. השחקנים כועסים: "זאת שכונה, לשחקן יש אורח חיים שונה לחלוטין ביום משחק"

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. מגד גוזני
"מישהו בהתאחדות יצטרך לתת את הדעת על המתיחות הזו בין המועדון שלנו למנהלת". יו"ר סכנין/מגד גוזני

סאגת משחקה של בני סכנין עשויה להסתיים בקרוב וכעת מסתמן שהמשחק ייערך היום (שלישי) בשעה 19:30 באשדוד. בסכנין ובמנהלת עדיין לא הודיעו רשמית ואין החלטה סופית, אך הנטייה היא לערוך את המשחק נגד מכבי פתח תקוה באצטדיון הי"א.

עד לשעות הבוקר לא היה ברור היכן ואם בכלל יתקיים המשחק הערב. ללא קשר לזהות האצטדיון שיארח את המשחק, בסכנין מחכים לתשובת בית הדין העליון בנוגע לעתירה המיוחדת שהגישו באמצעות עו"ד אמיר אוזנברג נגד מנהלת הליגה, ובטענה שכפייה על סכנין לארח את המשחק היום בנתניה או אשדוד היא עבירה ברורה על התקנון.

עוד לפני כן זעמו השחקנים והמאמנים זועמים על המצב שנוצר. "אין שכונה כזאת", אמר אחד משחקני סכנין, "אנחנו לא יודעים אם להכין את עצמנו ליום של משחק. לשחקן יש אורח חיים שונה לחלוטין ביום משחק לעומת הימים האחרים. בפעם הקודמת שזה קרה חטפנו תבוסה מקרית שמונה ולמרות זאת זה שוב קורה. מישהו בהתאחדות יצטרך לתת את הדעת על המתיחות הזו בין המועדון שלנו למנהלת".

עדכון ראשון: 09:45

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully