וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי ההשבחה שבית"ר ירושלים תקבל על הרוש: 450 אלף שקל

11.11.2014 / 9:18

טביב ביקש מיליון ש"ח, הוועדה למעמד השחקן קבעה סכום נמוך יותר. אם נתניה לא תרצה לשלם, היא תצטרך לשחרר את השוער עד ה-25/1. קורצקי לשחקניו: "אם הכדור לא נכנס זה לא סוף העולם"

הוועדה למעמד השחקן קבעה הבוקר (שלישי) שבית"ר ירושלים זכאית לפיצוי של 450 אלף שקל ממכבי נתניה כדמי השבחה עבור השוער אריאל הרוש. הבורר אף ציין בהחלטתו כי בעקבות העבודה שבית"ר חסכה את משכורתו של הרוש השנה בסך 1.6 מיליון שקל, הוא פוסק סכום נמוך של כ-450 אלף שקל. יש לציין שהבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב ציפה לסכום פיצוי של כמיליון שקל. על פי ההסכם בין הרוש לנתניה, 50 אחוז מהכרטיס שייך לו ואם יימכר בעתיד יוחזרו מחלקו של הרוש במכירה כ-30 אחוז מסכום דמי ההשבחה, דהיינו כ-135 אלף שקל. הוועדה למעמד השחקן קבעה כי אם נתניה לא תרצה לשלם את הסכום, היא תוכל לשחרר את הרוש עד ה-25 בינואר. ממכבי נתניה נמסר בתגובה: "קיבלנו את ההחלטה ואנחנו בוחנים אותה".

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
אם יימכר, יוחזרו מחלקו כ-30 אחוז מסכום דמי ההשבחה. הרוש/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים מנסים להרגיע את השחקנים לאחר ההפסד הדרמטי ביום שבת להפועל חיפה ולנסות להתחיל בהכנות לקראת המשחק הקשה מול בני סכנין בעוד שבועיים. גורמים בקבוצה אמרו לקראת המשחק ובשל האירועים בצפון בימים אלה: "כמו שהדברים נראים כרגע, לא ברור איך דוחא יאושר למשחק כזה, אבל נשחק איפה שיגידו לנו. רק שידאגו לביטחון שלנו ושל האוהדים שלנו".

המאמן מנחם קורצקי ערך אתמול (שני) אסיפה לשחקניו ואמר להם: "היו דברים טובים במשחק, בעיקר במחצית השנייה, בה לחצנו יותר והגענו למצבים. אנחנו חייבים לדעת לנצל מצבים במשחקים כאלה. אתם חייבים להיות פחות לחוצים ויותר מרוכזים ברחבה. אם הכדור לא נכנס, זה לא סוף העולם. ממשיכים לנסות, לא להיכנס לפאניקה. אני מאמין בכם ובטוח שנעמוד במטרות שלנו, רק תהיו חזקים ומרוכזים".

בבית"ר רצו לערוך ביום חמישי משחק אימון נגד מ.ס. אשדוד, אך הוא בוטל ובמועדון מחפשים יריבת אימון חלופית. סאני עמנואל צפוי לקבל מספר הזדמנויות נוספות לאחר הפגרה ואם לא ירשים, ייתכן שישוחרר מהקבוצה עוד לפני חודש ינואר. במקרה כזה תחפש בית"ר שחקן התקפה חלופי בחלון ההעברות.

אופיר קריאף עשוי להשתלב בהרכב במשחק מול סכנין במקומו של דני פרדה, בשל האופי האגרסיבי של המשחק הצפוי לקבוצה. בבית"ר יכינו את השחקנים מנטאלית לאווירה הצפויה בסכנין ומאמינים כי דווקא במשחק מהסוג הזה השחקנים יידעו להתעלות ולחזור עם ניצחון. שחקני הקבוצה קיבלו אתמול חיסון נגד שפעת ועברו הרצאה בנוגע למחלת השפעת ושמירה על הגוף בחורף.

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בית"ר מקווה לחזור למסלול הניצחונות כבר מול סכנין. קורצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully