וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים לעוף: פילדלפיה הביסה את קרוליינה

11.11.2014 / 8:25

מארק סאנצ'ז נכנס בצורה חלקה לנעליו של ניק פולס והוביל את ההתקפה של האיגלס לתצוגה מצוינת. הפנת'רס צונחים וסבלו מעוד ערב חלש של קאם ניוטון

מארק סאנצ'ז פילדלפיה איגלס. GettyImages
משחק פתיחה מצוין לסאנצ'ז/GettyImages

פילדלפיה (2:7) - קרוליינה (6:1:3) 21:45

ניק פולס נפצע וגמר את העונה כנראה, מארק סנאצ'ז עלה הלילה (בין שני לשלישי) במקומו אל כר הדשא ועדיין, שום דבר לא עוצר את האיגלס. פילי שמרה על מאזן ביתי מושלם (0:5) והביסה ללא תנאי את הפנת'רס המאכזבים, שממשיכים לראות את העונה בורחת להם.

סאנצ'ז, תאמינו או לא, היה בכלל לא רע. הוא נעזר ברבע ראשון גדול של דארן ספרולס, שרץ לאנדזון משמונה יארד ואז החזיר פאנט ל-65 יארד וטאצ'דאון. בהמשך, הקוורטרבק מצא פעמיים את ג'ורדן מת'יוז באנדזון ואילו בראדלי פלטשר החזיר פיק סיקס ולשון מקוי השיג בעצמו טאצ'דאון, בדרך ל-7:45 מוחץ. קלווין בנג'מין, עם תפיסות ל-21 ו-40 יארד, צימק בגארבג' טיים עם צמד טאצ'דאונים.

סאנצ'ז סיים עם 332 יארד, צמד ובלי איבודים ופילי ניצחה למרות ערב מביש של מקוי, שרץ ל-19 יארד בלבד. מת'יוז תפס 138 יארד וצמד, ברנט סלק הוסיף 116 יארד. בקרוליינה, 306 יארד, צמד, שלושה איבודים ופאמבל לקאם ניוטון החלש. 119 יארד באוויר לגרג אולסן ועוד 70 לבנג'מין. פילדלפיה היא הקבוצה השנייה בהיסטוריה, אחרי אינדיאנפוליס עם ג'ים הארבו, שמשיגה 45 נקודות לפחות בהופעת בכורה בהרכב של קוורטרבק כלשהו במדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully