וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריזונה אישרה: קרסון פאלמר קרע את הרצועה וגמר את העונה

10.11.2014 / 23:46

הקרדינלס ייאלצו להסתדר ללא הקוורטרבק: "לא אשקר, זה רגע לא קל. בכיתי כמו תינוק אתמול בלילה". ברנדן אלברט, התאקל השמאלי של מיאמי, ייעדר בין 9 ל-12 חודשים. מאמן שיקגו: "ג'יי קאטלר לא שיחק טוב"

קרסון פאלמר שחקן אריזונה קרדינלס. Stephen Morton, AP
כמה חבל. פאלמר/AP, Stephen Morton

אריזונה מחזיקה עד כה במאזן הטוב ביותר ב-NFL, אבל החל מהערב (שני) העונה שלה הולכת להראות אחרת לגמרי. הקרדינלס אישרו שהקוורטרבק שלהם, קרסון פאלמר, קרע את הרצועה וגמר את העונה וכעת מי שצפוי לפתוח הוא דרו סטנטון.

הפציעה של פאלמר הגיע אמש, בניצחון על סנט לואיס. סטנטון נכנס במקומו והכריע את המשחק, בעוד הקוורטרבק, שהיה טוב מתחילת העונה ורק לפני מספר ימים חתם על הארכת חוזה משמעותית, עוזב כשהוא נאנק מכאבים. "זה קשה. ידעתי כבר על המגרש מה אני הולך לגלות", אמר מאמנו של פאלמר, ברוס אריאנס, "הוא נתן לנו כל כך הרבה וימשיך להנהיג גם מחוץ למגרש". פאלמר עצמו הודה: "לא אשקר, זה רגע לא קל. בכיתי כמו תינוק אתמול בלילה. אני לא בחור אמוציונלי ולא בוכה בדרך כלל".

* עוד אחד שסיים את העונה לצערו הוא התאקל השמאלי הנהדר של מיאמי, ברנדן אלברט. היכולת של אלברט, שקרע את ה-ACL וה-MCL בברכו הימנית, הייתה חלק מהשיפור הניכר של הדולפינס העונה והוא צפוי להחמיץ בין תשעה חודשים לשנה שלמה.

* בשיקגו לא שקט ואחרי עוד תבוסה משפילה, 55:14 בגרין ביי, אמר המאמן מארק טרשטמן: "ג'יי קאטלר לא שיחק מספיק טוב. כולנו לא שיחקנו מספיק טוב. אני בטוח שהוא ייקח אחריות על העניין. זה די ברור שהוא לא היה טוב אתמול ואי אפשר להתעלם מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully