וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מקום רק לאחת: מיאמי ובפאלו נפגשות בפתיחת המחזור ה-11

13.11.2014 / 14:39

אחרי ששתיהן הפסידו במחזור הקודם, מיאמי ובפאלו יודעות שזו כנראה ההזדמנות האחרונה שלהן להישאר במאבק על הפלייאוף (שישי, 3:30, ספורט 1 ו-HD)

ריאן טניהיל מיאמי דולפינס. Lynne Sladky, AP
טניהיל חייב ניצחון/AP, Lynne Sladky

מיאמי (4:5) - בפאלו (4:5), בין חמישי לשישי, 3:30, ספורט 1 ו-HD

שתי המאוכזבות הגדולות של המחזור הקודם נפגשות לקרב ישיר על סגנות ה-AFC מזרח, כאשר המנצחת תמשיך לזנב בניו אינגלנד ואילו המפסידה תיפול לפתע למאזן חצוי אחרי ששתיהן כבר החלו לחלום על הפלייאוף.

הדולפינס היו קרובים לניצחון רביעי ברציפות, אבל אחרי ה-0:37 הענק על סן דייגו, הם נפלו ממש בשניות הסיום והפסידו 20:16 דרמטי בדטרויט. מיאמי ממשיכה להראות מצוין, למרות ההפסד הזה, כאשר התקפת הריצה שלה והגנת המסירה מדורגות גבוה מאוד מבחינת היארדים למשחק.

הבילס לעומת זאת, חזרו משבוע החופש עם הפסד ביתי דרמטי לקנזס סיטי, במשחק בו ההתקפה שלהם לא ממש עבדה ובו הם הבינו שלמרות השיפור הניכר, יש להם עוד דרך ארוכה לעבור עד שיהיו קבוצת פלייאוף לגיטימית. קייל אורטון מנסה אבל לא תמיד מספק את הסחורה וההגנה תצטרך למצוא פתרונות לריאן טניהיל, שנמצא בתקופה לא רעה בכלל.

זה יהיה המפגש ה-102 בין הקבוצות, כאשר מיאמי ניצחה 57 פעמים, בפאלו 43 ומשחק נוסף השתיים בתיקו. בחמשת המפגשים האחרונים לעומת זאת, המאזן עומד על 1:4 לבילס, שהביסו את מיאמי 10:29 במחזור השני של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully