וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מהראן לאלה נפצע בקרסול ונעדר מהאימון

10.11.2014 / 18:19

החלוץ הגיע עם קרסול מנופח לאימון ונסע לעבור טיפולים. עומר ורד בספק גדול למשחק מול הפועל פתח תקוה. ביזאר: כיוואן נקנס ונדרש להעביר כסף מזומן כדי לקבל משכורתו

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה (שמאל) עם זאב חיימוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חזר פצוע. לאלה/ברני ארדוב

חלוצה של הפועל חיפה מהראן לאלה, שהפך לגיבור הניצחון על בית"ר ירושלים, נעדר מהאימון היום (שני). זאת בשל פציעה בקרסול. לאלה ספג מכה בקרסול במהלך המשחק וזאת החמירה ביומיים האחרונים כשהיום השחקן לא התאמן עם יתר חבריו, אלא ערך טיפולים אצל פיזיותרפיסט הקבוצה.

בחיפה מקווים מאוד שהפציעה של החלוץ אינה חמורה ומקווים שפגרת הנבחרת תאפשר מתן מנוחה לחלוץ וחזרה שלו לאימונים שלפני המשחק כדי שזה יהיה כשיר כבר למחזור הבא.

מי שנמצא בספק גדול למשחק התחתית של הקבוצה נגד הפועל פתח תקוה הוא עומר ורד, שנעדר גם מהמשחק האחרון. בשלב זה לא ברור אם ורד, שעדיין לא חזר לאימונים, יהיה כשיר למשחק מול המלאבסים. ואם הוא לא יהיה כשיר, לירן סרדל יפתח כמגן ימני. יובל שבתאי צפוי להמשילך בעמדת המגן השמאלי.

בינתיים מתברר שלמקרים הביזארים שהתרחשו העונה בחיפה, הצטרף מקרה נוסף. עם קבלת המשכורת האחרונה של השחקנים, התבקש שחקן הקבוצה הישאם כיוואן להעביר למועדון כסף מזומן בסך 500 שקל וזאת בשל קנס שהוטל עליו. כיוואן נקנס על ידי המועדון והצוות המקצועי בשל איחור שלו לאימון ובשל העובדה שלא עלה להתחמם ביחד עם כל הקבוצה לאחר אחד ממשחקי הקבוצה.

במועדון שכחו להוריד זאת ממשכורתו ולפיכך במשכורת האחרונה שהתקבלה בסוף החודש שעבר הגיע כיוואן כדי לקבל את המשכורת אך התבקש להעביר את הסכום שנקנס במזומן כדי לקבל את המשכורת. השחקן לא התרעם ועשה זאת. הבעלים יואב כץ: "אין תגובה לעניין הזה". גורמים בחיפה טענו כי לכיוואן ניתנה האופצייה לבחור אם הוא מעוניין לשלם במזומן את הקנס או שמא הכסף יירד במשכורתו והוא זה שבחר לשלם במזומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully