וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "בליגה אנחנו מגיעים באגרסיביות, באירופה המשחקים קשים יותר"

10.11.2014 / 8:54

גארד הפועל ירושלים אחרי ההצגה מול הרצליה: "אם נבוא בגישה הזאת לכל המשחקים, יהיה בסדר". גפני: "באירופה אנחנו פשוט מלחיצים את עצמנו"

one

אחרי שחזרה מעוד אכזבה ביורוקאפ, הפועל ירושלים שמרה אתמול (ראשון) על מאזן מושלם בליגת העל עם 62:93 על בני הרצליה, כשברבע האחרון דני פרנקו נתן מנוחה לשחקניו הבכירים ושיתף כמה מצעירי הסגל. כעת מתרכזים בקבוצה במפגש עם ריטאס וילנה ביום רביעי, ובחדר ההלבשה המאמן ביקש משחקנים להגיע דרוכים למשחק החשוב.

יותם הלפרין סיכם את המשחק: "אנחנו משחקים טוב בליגה הישראלית, הקבוצה שלנו טובה מאוד בליגה הזו, כל הזרים שיחקו בעבר בליגה הישראלית, ואנחנו מגיעים באגרסיביות למשחקים. אם נבוא בגישה הזאת לכל המשחקים, יהיה בסדר". לגבי ההבדלים בין אירופה לליגה אמר הלפרין: "קודם כל המשחקים באירופה עד עכשיו הם יותר קשים, מול קבוצות טובות ויותר עמוקות. אנחנו צריכים לדעת להגיע למשחקים באירופה כמו המשחקים בארץ".

על האפשרות שקבוצתו תחתים גבוה נוסף אמר הלפרין: "אני לא ידוע אם חסר גובה, אנחנו קבוצה טובה וקבוצה עמוקה. למרות שזה נראה טוב בליגה הישראלית, אנחנו עדיין לא מחוברים לגמרי, אבל גם באירופה חסרים לנו דברים במשחק שיתחברו בהמשך". על המשחק הקרוב מול ריטאס וילנה אמר הלפרין: "זה משחק חובה מבחינתנו, גם בכדי לשמור על הבית וגם בגלל שהפסדנו כבר בבית ואסור לנו להפסיד עוד משחק אם אנחנו רוצים להישאר בתמונה. זה משחק מאוד קשה. אנחנו מגיעים לכל משחקי הבית בשתי המסגרות לעשות את הדברים שאנחנו יודעים. אם נעשה את זה, יהיה בסדר".

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו צריכים לדעת להגיע למשחקים באירופה כמו המשחקים בארץ". יותם הלפרין/אדריאן הרבשטיין

טוני גפני הוסיף: "זה נראה טוב כי אנחנו מתחברים טוב על המגרש, יש איזון בקבוצה, הרוטציה היא טובה וכולם משחקים. אנחנו משחקים כדורסל הגנתי והתקפי נכון. יש כאן חבורה של אנשים שפשוט אוהבת להיות ביחד, גם על הפרקט וגם מחוץ לפרקט, כולנו מסתדרים טוב וזה בא לידי ביטוי". עם זאת גפני מדגיש: "גם אם ניצחו את המשחקים שום דבר עדיין לא מובטח בליגה הישראלית וצריך להמשיך להראות אינטנסיביות. אנחנו מוכנים לאתגר בליגה הישראלית וגם באירופה".

לשאלה האם ההבדלים בין הזירה המקומית לאירופה נעוצים בכך שיש מצ' אפ שונה, השיב גפני: "לא. אנחנו צריכים להגיע באותה מנטליות באירופה כמו בישראל. כשאנחנו משחקים בליגה אנחנו מרוכזים, אך אנחנו חייבים להביא את זה גם ביורוקאפ. כולנו מודעים לעד כמה המסגרת הזו חשובה, אבל אנחנו צריכים להסתכל על המאבקים באירופה ולקחת את זה כל משחק בנפרד, לשחק באותה מנטליות שאנחנו מגיעים בליגה ולא עם הלחץ שאולי אנחנו מגיעים איתו לאירופה. האם זה מנטלי או מקצועי? אני חושב שאנחנו פשוט מלחיצים את עצמנו באירופה. יש לנו חבר'ה שיודעים מה הציפיות באירופה, וזה לא בגלל שאומרים לנו, אלא פשוט כי אנחנו מודעים למה שצריך, ואולי אנחנו לא מגיעים בגישה נכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully