וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תדרוש הפסד טכני למכבי

האדומים יטענו כי הצהובים הם אלה שפוצצו את המשחק ולכן צריכים לספוג הפסד טכני. במועדון מקווים כי: "הדיינים לא יגיעו את החלטות מהבית". מחמאות לוורמוט: "טוב שלא ענה לזהבי"

one

אחרי שבוע לא פשוט שעבר על הפועל תל אביב בגלל הדרבי שפוצץ, הקבוצה אתמול (ראשון) חזרה לחייך אחרי הניצחון על הפועל רעננה. ספק אם בהפועל מרוצים מהיכולת, אבל מרוצים מצבירת הנקודות ובעיקר מזה שהשחקנים השאירו את אירועי הדרבי בשבוע שעבר מאחוריהם. "לא היה חשוב לנו איך נראה העיקר הניצחון", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. "אחרי השבוע המטורף הזה רק ניצחון היה יכול להחזיר את המצב רוח לקבוצה ולאוהדים. מול קבוצות גדולות היכולת הזאת ממש לא תספיק לנו, אבל תמיד יותר עדיף לתקן אחרי ניצחונות. הנקודות האלה יכולות להיות קריטיות אם בית הדין יוריד לנו נקודות".

גם אם הניצחון הצליח קצת להשכיח את התחושות מהדרבי בהפועל חזרו להתעסק במשחק שפוצץ מיד אחרי המפגש מול רעננה. "כקבוצה אף אחד לא יכול לבוא אלינו בטענות", הוסיף שחקן אחר. "התנהגנו למופת על המגרש לעומת מכבי ואנחנו נמשיך ככה. אפילו ורמוט עשה בשכל שנמנע מלענות לזהבי למרות שהיה לו את כל הלגיטימציה לעשות את זה. אי אפשר להעניש מועדון שלם בגלל אוהד אחד".

איל ברקוביץ' מנג'ר הפועל תל אביב עם אחיו ניר ברקוביץ'. קובי אליהו
מקווים לעונש קל וניצחון טכני. איל ברקוביץ'/קובי אליהו

לקראת הדיון המתח בהפועל תל אביב עולה. האדומים יודעים שאם בית הדין יעניש בצורה קשה את המועדון ויפגע כספית, הדבר עשוי להביא לגזרות כלכליות חדשות ואף לשחרור שחקנים בינואר. בכל מקרה, הפועל תל אביב תטען מספר דברים בבית הדין. ראשית, עו"ד עמית פינס שייצג את הקבוצה, ידרוש ניצחון טכני מבית הדין. האדומים טוענים כי המשחק פוצץ על ידי שחקני והצוות המקצועי של מכבי ולכן אם בית הדין יאשר את העובדה כי המשחק פוצץ על ידם, על פי התקנון הפועל זכאית לנקודות ומכבי תענש בהפסד טכני. בהפועל תל אביב מאמינים מאוד בטענה זו, אך כרגע רק חוששים שהצהרות של המנהל המקצועי, איל ברקוביץ', יפגעו בה. ברקוביץ' אמר לאחר המשחק ובמסיבת העיתונאים כי הוא היה זה שהחליט לבסוף לא לחדש את המשחק.

בנוסף, הפועל תבקש להיענש בקנס כספי נמוך בגלל תקיפת האוהד את ערן זהבי. פה דווקא האדומים יסתמכו על המקרה של ג'בראיל קדאייב ששיחק בבית"ר ירושלים לפני שנתיים והוכה על ידי אוהד של מכבי תל אביב בגביע המדינה. במקרה הזה קנס בית הדין את הצהובים ב-30 אלף שקל בלבד והפועל תל אביב תשמח אם תקבל קנס זה. יחד עם הטיעונים המשכנעים של האדומים, נראה כי אין ממש אופטימיות במועדון לגבי העונש. בכל מקרה, אם העונש לא יהיה מידתי מבחינת המועדון האדום הוא יערער לבית הדין העליון. "בדרך כלל בית הדין והדיינים באים עם החלטות מהבית", אמרו בקבוצה. "אנחנו יכולים לטעון כל דבר וזה לא ממש יעזור. אנחנו מקווים כי הדיינים יגיעו באמת לשמוע מחר".

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל רעננה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully