וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "קשה כל פעם לחזור לליגה חדים ואגרסיביים"

9.11.2014 / 22:53

מאמן הפועל ירושלים שיבח את קבוצתו אחרי עוד הצגה בליגה, והסביר: "זה לא מובן מאליו. היורוקאפ זו תחרות ברמה אחרת". קצורין: "זה נגמר אחרי 10 דקות". זילברשטיין: "אני אוהב אתגרים"

הפועל ירושלים המשיכה את פתיחת העונה המדהימה שלה בליגה, כשהוליכה ב-17 הפרש כבר ברבע הראשון ודרסה את בני הרצליה 62:93 בשרון. ביום רביעי יש לאדומים משחק עונה של ממש מול ריטאס וילנה, כשהפסד שם עלול לחרוץ את גורלם ביורוקאפ.

"אני שמח על איך שבאנו לשחק פה, זה לא מובן מאליו", אמר דני פרנקו בסיום. "החבר'ה מאוד מאוכזבים מהמשחקים שלנו באירופה, כל פעם לבוא לליגה ולהיות חדים ואגרסיביים זה קשה, אני מניח שבאיזשהו שלב יהיה איזה משחק ליגה אליו נבוא פחות דרוכים, וזה יעלה לנו ביוקר. אני מאוד גאה באיך שבר טימור התקדם, מגיע קריט גם לארז (אדלשטיין). הוא הרבה יותר בוגר. הרמה היא אחרת, במשחקים ביום רביעי הקבוצות טובות, הגדלים שונים, רמת הקליעה... שום דבר ממה שהלך פה היום לא הולך לעזור לנו ביום רביעי, זאת תחרות ברמה אחרת ואנחנו מאוד רוצים לנצח כדי לשמור על תמונת העלייה. כולנו יודעים שאנחנו צריכים להיות יותר טובים, דברים שבליגה הולכים לנו יותר בקלות, באירופה זה יותר קשה".

בר טימור, שקיבל מחמאות ממאמנו והציג יכולת טובה מאוד, אמר על פתיחת העונה שלו: "זה חלק מלהיות בקבוצה כזאת, יש ימים שמשחקים פחות או יותר. עשינו את המשחק הזה קל, באנו מאוד מוכנים ובאמת מהרגע הראשון עשינו את זה משחק שלנו".

המאמן המפסיד מולי קצורין סיכם: "אחרי 10 דקות המשחק די הוכרע, זה לא פשוט לשחק מול קבוצה איכותית כל כך, אנחנו הכנו את עצמנו ידענו איפה החוזקות של ירושלים אבל זה לא קורה לא רק פעם בכדורסל שאתה מכין וזה לא קורה על המגרש. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, נעבוד קשה ונקווה להשתפר במשחק הבא. זה לא העניין של ההפרש, הם לקחו 62 ריבאונד, אנחנו קלענו 62 נקודות, אנחנו לא הגבנו, הם שמרו על העוצמה שלהם כל המשחק".

מולי קצורין מאמן בני הרצליה. ברני ארדוב
" לא פשוט לשחק מול קבוצה איכותית כל כך". קצורין/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה המשיכה את פתיחת העונה המרשימה שלה, כשגברה בביתה 65:68 על הפועל חולון ושיפרה מאזנה ל-1:5. "חולון קבוצה מצוינת, היא כפתה עלינו את סגנון המשחק שלה אבל נענינו לאתגר, היינו שם, היינו נורא נחושים ועמדנו בכל המפתחות ההגנתיים שקבענו", אמר נדב זילברשטיין בסיום. כשנשאל על המעמד המחודש של קבוצתו כקבוצת צמרת, השיב: "אני מאוד אוהב אתגרים, כל ספורטאי צריך לאהוב אתגרים, צריך לדעת שעכשיו אתה אחת הקבוצות שכולם רוצים לנצח. צריך לעבוד קשה כל הזמן".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

רמי הדר מאמן מכבי חיפה. AP
"הזמנו אותם בחזרה למשחק, וחבל". רמי הדר/AP

מכבי חיפה רשמה את המשחק הכי משוגע העונה ונזקקה לשלוש הארכות כדי להכניע את גלבוע/גליל עליון 96:98. רמי הדר, מאמן מכבי חיפה, אמר בסיום: "יש לנו אופי, הוא לא תמיד בא לידי ביטוי. אנחנו לא מסיימים מספיק טוב. אנחנו הזמנו אותם בחזרה למשחק, וזה חבל". ברק פלג, מאמן גלבוע/גליל עליון, הודה: "זה מתסכל מאוד. אין הרבה מה להגיד בסיטואציה שכזו. היכולות שלנו כמאמנים להשפיע בשלב הזה היא מאוד קטנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully