וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי דומב: "היה חשוב לנו לנצח אחרי כל מה שעברנו"

מאמן הפועל תל אביב היה מרוצה מההופעה של הקבוצה שלו בניצחון על הפועל רעננה: "לא קל לשחק מול קבוצה שמסתגרת". גוזלן: "לא יודע למה אומרים שאנחנו הפתעה". סילבס יצא נגד ההרחקה של בן בנימין

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב עלתה הערב (ראשון) למקום הרביעי בטבלה, כשהשאירה מאחור את אירועי הדרבי הסוער וניצחה 0:1 את הפועל רעננה במשחק החוץ באצטדיון בנתניה. שובל גוזלן נגח בעוצמה לרשת בדקה ה-55, חגג שער שני העונה והקפיץ את קבוצתו מעל רעננה ובית"ר ירושלים בטבלה. בן בנימין הורחק משורות המקומיים בדקה ה-72, בהחלטה שנויה במחלוקת. האדומים יתפנו עכשיו לדיון המשמעתי בבית הדין מחר, ולאחר מכן ייצאו לפגרת הנבחרת.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. קובי אליהו
קפצו למקום הרביעי בטבלה. שחקני הפועל תל אביב חוגגים/קובי אליהו

אסי דומב, מאמן הפועל תל אביב, השתדל לשים בצד את אירועי הדרבי, ואמר: "היה משחק טוב שלנו מבחינה טקטית, עמדנו נכון. לא קל להגיע למצבים מול קבוצה שמסתגרת. מגיע כל הכבוד לרעננה, זו השיטה שלהם והם יוצאים למתפרצות. עשינו עבודה היום ואני שמח שניצחנו".

על העובדה שהאדומים לא התבססו היום רק על גילי ורמוט, אמר המאמן: "גילי עשה את מה שהוא צריך לעשות היום, הוא הניע את הקבוצה ועשה מהלכים יפים של כדורגל. כולם נרתמו למאמץ ואני שמח שבסופו של דבר ניצחנו. היה חשוב לנו אחרי כל האירועים שהיו לחזור לליגה ולנצח". דומב סיכם: "זה (הדרבי) עבר, זה נגמר ואנחנו לא מתייחסים לזה. אנחנו עם הפנים קדימה ומפה אני רוצה לאחל בהצלחה לנבחרת, ואחרי זה נתרכז בהפועל באר שבע שתגיע אלינו".

שובל גוזלן, שכבש את שער הניצחון, היה מרוצה מאוד מההופעה שלו, ואמר: "אני שמח, זה היה משחק קשה מול קבוצה חזקה שעשתה צרות לכל הגדולות. הם ממושמעים טקטית ושיחקנו מול בונקר. ידענו שלא יהיו הרבה מצבים. במחצית השנייה שיחקנו עם שני חלוצים ואני שמח שהשגנו ניצחון חשוב. זה שער החוץ הראשון שלי. אני צריך לתת את השערים ולהביא את הנקודות, ואני שמח שעשיתי את זה. אני משתלב לאט לאט, אני עושה את מה שאני יכול. אני מקווה לתת יותר. נצא לפגרה בראש שקט ונבוא שקטים להפועל באר שבע. אני חושב שיש לנו קבוצה מצוינת, לא יודע למה אומרים שזה הפתעה. אנחנו רוצים להתברג בפלייאוף העליון ועד עכשיו אנחנו עושים את העבודה בצורה טובה. אני מקווה שנמשיך ככה".

עוד באותו נושא

צפו: הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל רעננה

לכתבה המלאה
אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
מרוצה ממה שהוא ראה. אסי דומב/קובי אליהו

חיים סילבס, מאמן הפועל רעננה: "לא תמיד כל דבר אפשר להסביר, יש ימים שהם (קאנגווה ונווקאמה) פחות טובים. אסטרטגיית המשחק שלנו הייתה לגרום להם ללכת קדימה ולפתוח לנו את ההגנה שלהם כדי שנוכל לעקוץ. קיבלנו שער ממצב נייח וזה שינה קצת את מאזן המשחק".

על האדום שספג בן בנימין הוסיף המאמן: "הכרטיס האדום שספגנו זה מקום לפרשנות. אם השופט חושב שבן בנימין הלך לשבור את הרגל, אז זה אדום. כולם ראו שזה לא מה שקרה. מנסיוני אני יודע שלדבר עם שופט זה לא יעזור. הוא החליט את מה שהחליט. בן בנימין לא הולך לשבור רגל לאף אחד והכדור קצת ברח לו".

על העובדה שהקבוצה שלו מיעטה לסכן את השער של דני עמוס אמר המאמן: "הגענו לבעיטה אחת למסגרת, אבל יצרנו לחץ על הפועל תל אביב. היו כמה דקות מסוכנות. מהר מדי הורחק לנו שחקן וזה הפר את האיזון במרכז המגרש. היה קצת קשה במחצית השנייה, וכנראה שלא הגיע לנו יותר מזה".

הרחקה מעוררת מחלוקת. בן בנימין והאדום של שמואלביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully