וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה הודיעה: המשחק ביום שלישי. בני סכנין זועמים

9.11.2014 / 18:54

המתח בצפון הגיע גם לכדורגל: המשטרה חוששת מהתפרעויות במשחק בין סכנין למכבי פתח תקוה, המנהלת דחתה אותו ביום אחד, בסכנין כועסים על היום שנבחר: "למה תמיד מכתיבים לנו?"

ראש עיריית סכנין מאזן גנאים. אדריאן הרבשטיין
ראש עיריית סכנין, מאזן גנאים/אדריאן הרבשטיין

מנהלת ליגת העל הודיעה היום (ראשון) כי המשחק בין בני סכנין למכבי פתח תקוה, שתוכנן להתקיים מחר (שני), נדחה ליום שלישי הקרוב בשעה 19:30. היכן יתקיים המשחק? הפרט הזה בשלב הזה עדיין לא ידוע.

"על מנת לסייע לקיומו של המשחק במועד המקורי ולמנוע שיבוש של לוחות המשחקים, פעלה מנהלת הליגה באופן מיידי על מנת לסייע ולמצוא מגרש הזמין לאירוח המשחק בלוחות הזמנים אשר נקבעו מראש, אולם בני סכנין ביקשה שלא לקיים את המשחק במועד זה באצטדיון חלופי", נמסר מהמנהלת. בהתאם להוראות תקנון האליפות, קבעה ועדת הליגה והגביע כי המשחק ייערך ביום שלישי ה-11.11 בשעה 19:30. מיקום המשחק ימסר מחר (יום שני) בהתאם לבקשתה של בני סכנין".

בסכנין זועמים על ההחלטה ובכוונת ראשי המועדון לשלוח מכתב למנהלת ולהתאחדות לכדורגל שבו הם מודיעים שאינם מוכנים לשחק ביום שלישי ודורשים לארח את המשחק ברביעי באצטדיון דוחא. בסכנין טוענים שנושא התאורה הוסדר ולכן המגרש צריך להיות מאושר למשחק. לטענת היו"ר מוחמד אבו יונס, בשיחה עם ראשי המשטרה הובהר לו שהמשטרה מוכנה לאפשר את קיום את המשחק בדוחא ביום רביעי. "למה צריך לדאוג שאנחנו נהיה תמיד החוליה החלשה", תהה אבו וינס בשיחה עם וואלה! ספורט. "למה צריכים תמיד להכתיב לנו את סדר היום על פי שיקולים מוזרים של קבוצות אחרות. מה ההבדל בין שני לשלישי? מה כבר יכול להשתנות ביום אחד?".

כאשר נשאל מדוע הם לא מוכנים לשחק ביום שלישי, השיב: "המאמן גיא לוי חושב שמשיקולים מקצועיים לא נכון שהקבוצה תשחק בשלישי. נשלח מכתב למנהלת בו אנו דורשים לארח ברביעי בדוחא. אם מישהו ינסה לתרץ שהמשטרה לא מוכנה שנארח בסכנין, אני אביא מכתב מהמשטרה שהיא כן מוכנה שנשחק בסכנין".

גיא לוי מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
לא רוצה את יום שלישי משיקולים מקצועיים. גיא לוי/אדריאן הרבשטיין

מוקדם יותר: המשטרה הודיעה שלא ניתן לשחק בעילוט או בסכנין

מוקדם יותר הודיעה משטרת ישראל שהיא לא מאשרת לקיים את המשחק בין בני סכנין למכבי פתח תקוה מחר בעילוט או בסכנין. כידוע, ביממה האחרונה נרשמו התפרעויות בצפון בעקבות הירי בתושב כפר כנא. בעקבות המתח הגדול בצפון ובגלל החשש להתפרעויות ולפגיעה בשחקני, אנשי ואוהדי שתי הקבוצות, וכן בצוות השיפוט, המשטרה קיבלה החלטה שהמשחק לא יוכל להתקיים בעילוט כמתוכנן.

שתי אופציות חלופיות שעלו הן אצטדיון נתניה ואצטדיון בלומפילד, אך בבני סכנין סירבו לארח את המשחק באחד מהם. עוד לפני שהתקבלה ההחלטה לדחות את המשחק, בסכנין הגיבו להתפתחויות. "נכבד כל מה שהמשטרה תחליט", אמר מנכ"ל בני סכנין חאלד דוכי. "לדעתנו אפשר לקיים את המשחק בסכנין, אין פה שום התפרעויות, אבל אם יחליטו לדחות, נקבל את זה". לגבי האפשרות להעתיק את המשחק לנתניה או בלומפילד אמרו דוכי כי "אנחנו לא חושבים שנכון להעביר את המשחק לאזור המרכז. אנחנו רוצים לשחק מחר, אבל אם המשטרה לא מאשרת אז שיידחו את המשחק".

אגב , בסכנין טוענים שנושא התאורה סודר וכעת האיצטדיון בסכנין עומד בתקן, אולם במנהלת יאשרו אותו רק לאחר שיתקבל מסמך חתום על ידי מהנדס. בכל מקרה, בסכנין כבר חושבים על ה-23.11, אז הקבוצה אמורה לארח את בית"ר ירושלים באצטדיון דוחא. בסכנין לא יסכימו להעביר את הביתיות נגד היריבה המושבעת ואם המשטרה לא תאשר לשחק שם גם בעוד שבועיים, הקבוצה תדרוש לדחות אותו עד שאפשר יהיה לשחק בדוחא.

במשטרה אמרו היום שכרגע הם לא עוסקים במשחק נגד בית"ר ירושלים מכיוון שהוא יתקיים בעוד שבועיים. בשבוע הבא תתקיים הערכת מצב ואחריה יתקבלו החלטות והמלצות. יחד עם זאת, גם במועדון וגם במשטרה מעריכים שאם המצב בצפון לא יירגע בשבוע הקרוב, לא יתקבל אישור לקיים את ההתמודדות בסכנין.

יש לציין שכרגע אצטדיון דוחא לא מאושר בלי קשר למצב בצפון, זאת מכיוון שעדיין לא הוגש למנהלת טופס חתום על ידי מהנדס, שמאשר שהמגרש עומד בתקן התאורה של ליגת העל.

עדכון ראשון: 15:52

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully