וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהד שפרץ למגרש ותקף את ערן זהבי מואשם בארבעה סעיפים

9.11.2014 / 12:33

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד אלרואי ידעי. מואשם בתקיפה הגורמת לחבלה של ממש, התנהגות פרועה במקום ציבורי, התפרצות לשדה המשחק, ושימוש בכוח על מנת להימנע ממעצר. אישום גם נגד אוהד מכבי ת"א שפרץ לדשא. אוהדי הפועל ת"א שנעצרו מחוץ לבית המשפט שוחררו למעצר בית

one

הפרקליטות הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד אלרואי "פואד" ידעי, אוהד הפועל תל אביב שפרץ לכר הדשא במשחק הדרבי בשבוע שעבר ותקף את ערן זהבי. בנוסף, הפרקליטות דורשת להאריך את מעצרו של ידעי עם תום ההליכים. ידעי מואשם בארבעה סעיפים: תקיפה שגורמת חבלה של ממש, שימוש בכוח למניעת מעצר, כניסה לכר הדשא והתנהגות פרועה במקום ציבורי. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו של ידעי עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

הוארך מעצרו של אוהד הפועל ת"א שתקף את ערן זהבי. יותם רונן
המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. ידעי/יותם רונן

במקביל להגשת כתב האישום נגדו הוגש כתב אישום גם נגד אוהד מכבי תל אביב בעבירות של תקיפה ועלייה על כר הדשא. גם כאן מבקשת המשטרה להאריך את המעצר עד תום ההליכים. המשטרה הסכימה לשחרר למעצר בית שני אוהדי הפועל תל אביב - רחמים בן טולילה ובנו של ח"כ דב חנין עמרי חנין - למעצר בית, כשהמשטרה הודיעה כי בתוך יומיים תגיש נגדם כתב אישום, לאחר שהיו מעורבים בקטטה מחוץ לבית המשפט יממה לאחר הדרבי. השניים ישהו במעצר הבית בבתיהם, ובמקביל קבע השופט כי יורחקו למשך עונת המשחקים הנוכחית, ויידרשו להתייצב בכל משחק בתחנת המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully