וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון נפגש עם קאהן וגלבוט: "הם יורדים מהעניין בגלל אירועי הדרבי"

הבעלים של הפועל תל אביב חזר בידיים ריקות מהפגישה עם שני אנשי העסקים שהתעניינו ברכישת המועדון. גורם: "אם היה סיכוי טוב שהם ירכשו את הקבוצה, אז בא הדרבי והרס לכולם"

מחזור 8מחצית09/11/2014
הפועל רעננה
    0
      הפועל תל אביב
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 4. רעננה מעולם לא ניצחה, משחק אחד נגמר בתיקו, היתר הלכו להפועל תל אביב.

      * בשני המשחקים שרעננה אירחה, הושגה אותה תוצאה: 1:4 להפועל תל אביב.

      * הפועל תל אביב כובשת בממוצע יותר משלושה שערים למשחק מול הפועל רעננה.

      * הפועל תל אביב אוהבת את המגרש בנתניה. יש לה חמישה ניצחונות רצופים שם כשבכל אחד מהם היא כבשה שני שערים ומעלה (ממוצע של 3.4 שערי זכות למשחק).

      * הפועל תל אביב (יחד עם הפועל חיפה ערב המחזור) היא הקבוצה היחידה שאין לה בסגל שחקן שכבש יותר משער אחד העונה.

      * גיא ברגר שפט את הפועל רעננה ארבע פעמים – והיא ללא הפסד איתו.

      לאתר דריבליסט

      מפתחות והכנות: הפועל רעננה

      למרות שהפועל רעננה חזרה לנצח ועל אף השבוע המטורף שעבר על הפועל תל אביב, בקבוצה מהשרון לא מקלים ראש לקראת המשחק. "להפועל יש את כל הסיבות להתפוצץ מחר", אמרו בצוות המקצועי של רעננה לשחקנים. "אסור לנו לחשוב שאם הם לא התעסקו בכדורגל, הם לא יבואו מוכנים. אנחנו צריכים להיות סופר מרוכזים מחר".

      מלבד האמירות הללו, המאמן חיים סילבס יעלה מערך 2-3-5 כשהמשמעות היא שרעננה תנסה לעקוץ את האדומים במתפרצות. אוואנס קאנגווה יחליף בהרכב את דלה ימפלוסקי הפצוע. בנוסף, סילבס יעדיף בקישור את פדרו סאס פטראצי על פני ערן רוזנבאום. ממאדו צ'אם עדיין בספק ורק לפני המשחק יתברר אם הוא יהיה בסגל של רעננה או יצפה במשחק מהיציע.

      ממאדו צ'אם, שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
      בספק למשחק. צ'אם/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

      מחזיק זכויות הניהול בהפועל תל אביב, חיים רמון, שב בידיים ריקות אתמול (שישי) לארץ לאחר פגישה בניו יורק עם סאני קאהן וראסל גלבוט, שכרגע לא מוכנים לרכוש את המועדון בגלל אירועי הדרבי האחרון. "קשה להגיד אם זה סוף פסוק בעניינם", אמר היום גורם בקבוצה. "אבל חיים חזר עם תשובה שלילית. כרגע זה נראה כאילו שהם יורדים מהעניין הזה סופית בגלל כל האירועים מהדרבי. אם היה סיכוי טוב שהם ירכשו את הקבוצה אז בא הדרבי והרס לכולם, אבל עדיין אנחנו מקווים שהם ישנו את דעתם".

      התשובה המאכזבת איתה חזר רמון גורמת ללא מעט דאגות לראשי הפועל תל אביב לקראת הדיון בבית הדין ביום שני באירועי הדרבי. בהפועל יודעים כי עונש קשה מדי שיפגע כלכלית בקבוצה יביא ככל הנראה להחלטות על שחרור שחקנים כבר בינואר ולכן עושים כל מאמצים למצוא הוכחות ותקדימים שיסירו את האחריות מהקבוצה על התנהגותו של אוהד בודד שהכתים את כל המועדון.

      לקראת המשחק מחר מול הפועל רעננה קיימת לא מעט דריכות. "הראש שלנו לא היה בכדורגל בימים האחרונים", הודה אחד השחקנים היום. "רק ניצחון יחזיר קצת השפיות לקבוצה ולאוהדים. אף אחד לא יודע איך בית הדין יעניש אותנו ולכן ניצחון הוא קריטי מחר".

      במישור המקצועי, המאמן אסי דומב, שלא דיבר עם שחקניו על הדרבי, לא יעשה שינויים מחר בהרכב לעומת ה-11 שפתחו ביום שני. המשמעות היא שמשה אוחיון ימשיך במרכז המגרש יחד עם שי אבוטבול ולוקאס סאשה. בנוסף, דומב הזהיר את שחקניו מאנתוני נווקאמה.

      בהפועל תל אביב עסוקים גם בדיון המשמעתי בעניין אירועי הדרבי ביום שני והנהלת הקבוצה יצאה בקריאה לאוהדים: "מועדון הפועל תל אביב קורא לקהל אוהדיו שלא להגיע מחר לבית הדין המשמעתי ולמשרדי ההתאחדות לכדורגל. נוכחותם של אוהדי הקבוצה במקום עלולה להפריע למאמצי הקבוצה בבית הדין ולהלהיט את הרוחות שלא לצורך".

      חיים רמון. ברני ארדוב
      חזר בידיים ריקות. חיים רמון/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      אנתוני נווקאמה: הפועל רעננה

      כמו מול כל קבוצת צמרת, הפועל רעננה תלויה בעיקר ביכולת של החלוץ שלה. משחק גדול נוסף שלו ורעננה אולי תצא עם שלוש נקודות יקרות.

      משה אוחיון: הפועל תל אביב

      הפועל תל אביב חייבת למצוא שחקן נוסף שישדרג את הקבוצה מלבד גילי ורמוט. בדרבי האחרון משה אוחיון התחיל לפרוע שטרות עד שהמשחק פוצץ. כעת מול הפועל רעננה תהיה לו משימה לא פחות חשובה להמשיך בדיוק מהמקום שבו הפסיק.

      משה אוחיון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
      הספיק לחגוג לפני הפיצוץ. משה אוחיון/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: איתן שמואלביץ'
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 1700

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully