וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ': "מרגיש הרבה יותר טוב, אבל יש הרבה מאוד בעיות"

8.11.2014 / 19:07

על אף הניצחון הדחוק על עכו, מאמן מכבי חיפה יודע שיש עוד עבודה. על סטויקוביץ': "הם הגיעו למצבים של 100 אחוז והוא עצר אותם". אבוחצירא: "תמיד יהיה לחץ". חרזי: "אנחנו בקו עלייה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי חיפה שחררה לחץ רב הערב (שבת), כשגברה על הפועל עכו 0:1 משער בודד של שמעון אבוחצירא המחליף (76). הירוקים שוב נראו רע וניצלו בעיקר בזאת משחק מצוין של השוער שלהם, ולדימיר סטויקוביץ', אבל השורה התחתונה היא זו שקובעת: אחרי ארבעה הפסדים רצופים, מכבי חיפה סוף סוף מנצחת.

"אני מרגיש הרבה יותר טוב, אבל למרות זאת שיחקנו עם הרבה לחץ", אמר אלכסנדר סטנוייביץ' בסיום. "אני רוצה להודות לקהל שתמך בנו ואני רוצה להתנצל שוב בפניהם. הם הגיעו במספרים גדולים ואני רוצה להתנצל על תחילת העונה שלנו. יעקב שחר עזר לי מאוד. אחרי ארבעה הפסדים, הנשיא נתן לי תמיכה ואני חייב להחזיר לו על זה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ונראה מה יהיה. סטויקוביץ' כבר עמד לא פעם בלחצים, הוא היה מצוין היום. הם הגיעו למצבים של 100 אחוז והוא עמד בזה בכבוד".

למרות זאת, גם המאמן לא ברח מהיכולת החלשה של קבוצתו למשך דקות ארוכות הערב: "יש לנו הרבה מאוד בעיות. כששיחקנו נגד עכו בידידות ניצחנו בקלות 0:3. אנחנו צריכים לשנות עדיין דברים, אני מקווה שיוסי יחזור ויהיה לנו קל יותר. אני בטוח שאפשר להביא את חיפה למקומות הגבוהים. השחקנים הראו לי את זה לפני כן. אם לא הייתי מאמין, לא הייתי כאן".

שמעון אבוחצירא, שעלה מהספסל והבקיע את שער הניצחון, אמר: "השער הזה מוקדש לילד שלי בן הארבע שאמר לי שאני הולך להבקיע, הגול הזה גם לאשתי. אני שמח מאוד. אתם רואים כמה אנחנו עובדים קשה וזה הולך קשה. אני שמח שהשער עזר לקבוצה. צריך להמשיך להאמין בעצמנו. בכדורגל יש לחץ, אי אפשר להסתיר את זה. תמיד יהיה לחץ. צריך לעמוד בציפיות שתולים בנו. כרגע יותר קשה לנו. השחקנים לא מוותרים, עברנו תקופה לא נעימה וצריך לעבור את זה. מי שנמצא במועדון הזה, יש תחרות טובה וכל אחד נלחם על הדקות שלו. כל אחד רוצה, אי אפשר להרכיב את כולם. מי שטוב ישחק".

מאמן הפועל עכו אלון חרזי אמר בסיום: "כשאתה לא מבקיע, אתה מקבל. בסופו של דבר זה תמיד מגיע לאותה מסקנה ולאותה תוצאה. הגענו למצבים מצוינים ולפחות מבחינתי המצטיין היה שוער מכבי חיפה שהיה איפה שצריך להיות. אם הוא המצטיין, זה אומר שאנחנו צריכים לצאת מאוכזבים. אני מעודד מהיכולת כי אנחנו בקו עלייה יפה מאוד. אנחנו מגיעים להמון מצבים בכל המשחקים שהגענו, ומבקיעים מעט מדי או שלא מבקיעים. אנחנו צריכים לראות איך אנחנו עוזרים לקבוצה בחלק הקדמי".

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
סוף סוף אפשר לחייך. סטנוייביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully