וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי ואלי גוטמן נפגשו: "כל זה מאחורינו"

8.11.2014 / 15:04

אחרי מסיבת העיתונאים הסוערת בה טען שלא קיבל גיבוי מגוטמן, כוכב מכבי תל אביב ומאמן הנבחרת יישרו הדורים. גוטמן: "היה לי חשוב להיפגש עם ערן ולעודד אותו". זהבי: "החמצתי את ההודעות של אלי"

ערן זהבי מדבר על התקרית עם אוהד הפועל תל אביב/צילום: יוסי ציפקיס. עריכת וידאו: קשת סידי

סערת ערן זהבי ואלי גוטמן בדרך לסיום. אחרי ששוחחו אתמול (שישי) בטלפון, מאמן הנבחרת וקשר מכבי תל אביב נפגשו לארוחת צהריים במלון דן קיסריה ויישרו את ההדורים. כזכור, במסיבת העיתונאים ביום חמישי טען זהבי שלא זכה לתמיכה ולא שמע גינוי פומבי מהמאמן הלאומי לאחר התקרית בה הותקף בדרבי. עוד האשים זהבי את יו"ר ההתאחדות שלא עשה מספיק לגנות את המקרה ולהביא לביטול הרחקתו וכן את גילי ורמוט שלא הביע בו תמיכה פומבית. בעקבות הדברים, פרסם גוטמן הודעה תקיפה והביע סלידה מדבריו. למרות זאת, זהבי הוזמן לסגל הנבחרת לקראת המשחק נגד בוסניה בסמי עופר ביום ראשון הבא.

על פי הודעת הנבחרת, גוטמן ביקש לחזק את זהבי ולהבהיר שהעובדה שהותקף בדרבי על ידי אוהד שירד לכר הדשא היא חציית קו מסוכן ואינה מתקבלת על הדעת. זהבי סיפר למאמן על הקושי הרב שחווה בשבוע האחרון ואף הדגיש שיעשה הכול בעתיד לטובת אווירה מפויסת עד כמה שניתן בקרב אוהדים, שחקנים וכל מי שהכדורגל הישראלי יקר לליבו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פגישת פיוס. ערן זהבי עם אלי גוטמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוטמן: "רגע לפני תחילת ההכנות לבוסניה, היה לי חשוב להיפגש עם ערן, לעודד אותו ואף לנצל את ההזדמנות לקרוא לכולם להתאחד ביום ראשון הבא סביב נבחרת ישראל במשחק נגד בוסניה. ערן הוא שחקן מרכזי בנבחרת והמחויבות שלו לנבחרת ברורה ומופתית. אני זה שהיה צריך לעצור אותו מלהגיע לאימון כאשר קדח מחום לפני המשחק בקפריסין. נבחרת ישראל היא אולי המקום היחיד שבו אין משמעות לקבוצה ממנה מגיע כל שחקן. יש לנו חבורה מגובשת ומאוחדת שבה כולם שמחים להיפגש ולשחק זה עם זה למען מטרה משותפת. אין לי ספק שמפגן האחדות נגד בוסניה, על הדשא וביציעים, יהיה משהו שכולנו נזכור".

זהבי: "עברתי שבוע קשה, שבוע שהזכיר לי עד כמה אני אוהב לשחק כדורגל ועד כמה חשוב שזה יהיה הדבר המרכזי. בין מבול הטלפונים והמסרונים, החמצתי את ההודעות שהשאירו לי אלי וגורמים אחרים בנבחרת ואני שמח לדעת שהיה חשוב להם לדרוש בשלומי ולהציע עזרה. כל זה מאחורינו ואבוי לנו אפילו אם זה יעיב במעט על ההכנות לבוסניה או חלילה על המשחק עצמו. אני מגיע בשבוע הזה עם רצון עז ותשוקה גדולה לשחק ולעשות כל שביכולתי לטובת נבחרת ישראל. לא יהיה מאושר ממני מניצחון של הנבחרת, שאני תרמתי לו בדרך זו או אחרת, ישמח את כל האוהדים, ואני מדגיש את כולם. מחכה לפגוש את חבריי לנבחרת. יש לנו משימה לאומית, לא פחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully