וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסביבתו של תמוז כועסים. גורם: "זה היה הוא או חמד"

7.11.2014 / 15:09

הסיבות לאי זימונו של חלוץ פטרולול לא משכנעות את מקורביו: "גוטמן לא אוהב אותו". המאמן ישוחח עם השחקנים ויבקש להתעלם מסאגת ורמוט-זהבי עד אחרי המפגש עם בוסניה

טוטו תמוז שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מאוכזב. תמוז/קובי אליהו

אחת ההפתעות הגדולות בסגל הנבחרת שפורסם היום (שישי) הייתה דווקא מצד שחקן שלא הופיע בו – טוטו תמוז. כזכור, לקראת המשחק מול אנדורה דיווחנו כי שחקנה של פטרולול פלוישטי שוחח עם אלי גוטמן וביקש להשתחרר בשל כאבי שיניים, מה שגרר תגובה מצד המאמן שטען כי השחקן היה יכול להודיע לו מבעוד מועד על ההחלטה. למרות הכושר בו הוא נמצא, גם כעת, תמוז שכבש העונה תשעה שערים ב-11 משחקי ליגה במדי הקבוצה הרומנית שוב לא בתוכניות רק שהפעם הוא גם מחוץ לסגל.

"בכל הנבחרת יש שחקן כדורגל אמיתי אחד אבל גם הוא יושב על הספסל", אמר אחד ממקורביו תוך שהוא מכוון לתומר חמד. "ידוע שגוטמן לא אוהב אותו. לא יכול להיות שהשגריר בכושר הטוב ביותר לא יהיה בסגל". בנבחרת, אגב, טוענים כי ההחלטה מקצועית לגמרי. מתברר כי במהלך התייעצות שקיים אלי גוטמן בימים האחרונים, הוא החליט לזמן שחקן מטרה אחד פיזי, בסגנון שלו תמוז, כדי לא להשאיר חלוץ נוסף על הספסל. "הייתה אפשרות שאלי היה מזמין את טוטו, אבל אז חמד לא היה בסגל. זאת הבחירה שלו וצריך לכבד את זה", אמרו בנבחרת.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
"גוטמן לא אוהב את טוטו"/קובי אליהו

זימון הסגל נקבע לפני מספר ימים. אתמול הגיש גוטמן את הסגל הסופי שלו למשחק ובנבחרת אמרו כי לגוטמן כלל לא הייתה כוונה לשנות אותו בעקבות לחצים מצד גורמים שונים שלא לזמן את זהבי. גורם בנבחרת התייחס לנושא תמוז ואמר: "נראה שכאב השיניים של תמוז בהחלט לא עמד לטובתו", תוך שהוא נשמע מופתע מההחלטה. גוטמן יבנה במשחק הקרוב על מספר שחקני מפתח ובהם ליאור רפאלוב, שיקבל את המושכות בהרכב.

"רפאלוב נמצא בכושר מדהים גם ללא קשר לשלושער שלו אתמול", אמרו בנבחרת. "אין ספק שנצטרך אותו בכושר הזה גם למשחק מול בוסניה". נאתכו וייני צפויים לשתף פעולה בקישור האחורי, כשגם ורמוט וזהבי, למרות שהסאגה סביבו, בהחלט בתמונת ההרכב. ביום שלישי, במהלך ההתכנסות של הנבחרת, גוטמן מתכוון לשוחח עם השחקנים על הנושא ולבקש מהם להתעלם מהאירועים האחרונים עד לאחר המשחק מול בוסניה.

הנבחרת תתכנס, כאמור, ביום שלישי הקרוב, אז היא תערוך מסיבת עיתונאים ואימון ראשון באיצטדיון "סמי עופר" בו ייערך המשחק. ביום רביעי גוטמן מתכנן אימון נוסף שייערך בכפר גלים, ובחמישי אימון כפול שהמאוחר מבניהם יהיה סגור לתקשורת ולקהל. ביום שישי תערוך הנבחרת אימון צהריים, לפני כניסת השבת, וכשעתיים לאחר צאת השבת מסיבת עיתונאים בהשתתפות גוטמן והבלם טל בן חיים ואימון מסכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully