וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס טרק בזעם את דלת חדר ההלבשה: "זה עלול לפגוע בנו"

6.11.2014 / 22:56

הלם גדול במכבי תל אביב לאחר ההפסד המשפיל מול צדביטה. הקהל הביע את אכזבתו, המאמן ירד בכעס לחדרי ההלבשה והודה: "אני חושב ששרקו לנו בוז בצדק". רפשה: "הגיע לנו לנצח"

ברני ארדוב

לא לזה ציפו 11 אלף הצופים שהגיעו להיכל כדי לראות את מכבי תל אביב. אלופת אירופה הראתה שהיכולת החלשה בתבוסה להפועל ירושלים לא הייתה מקרית, כשספגה הערב (חמישי) הפסד מביש 83:73 בבית מול צדביטה זאגרב. עבור הקרואטים הצנועים, שנעזרים רק בזר אחד בוסני, היה זה ניצחון ראשון אי פעם במסגרת היורוליג. ועוד איזה ניצחון, על אלופת אירופה. מכבי תל אביב עם מאזן של 2:2 בבית ב', אבל בעיקר עם הרבה דאגות להמשך.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
איזו אכזבה. גיא גודס/ברני ארדוב

עם הכניסה לחדר ההלבשה, גיא גודס הזועם טרק את הדלת בעצבים ונכנס לדבר עם שחקניו. רק לאחר מכן חזר לעמדת השידור כדי להתראיין. הקהל, אגב, הגיב בקריאות בוז כבר במהלך המשחק וחזר על כך גם בסיום, כאשר לא מעט אוהדים נטשו את ההיכל עוד לפני השריקה האחרונה.

גודס אמר לאחר מכן: "כשאתה משחק לא טוב, אתה באיחור בכל מהלך. כשאתה רודף אחרי היריבה כל המשחק, אז אני חושב ששרקו לנו בוז בצדק. הם קלעו טוב מבחוץ, לא היה להם מה להפסיד ואיבדנו את ניצחון החוץ מברלין. קשה כשאתה רודף כל הזמן אחרי היריבה. אם אתה לא עושה את המהפך מתישהו במהלך המשחק, אז קשה לנצח. חבל, זה הפסד שיכול לפגוע בנו בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אלכס מאריץ' מרקיז היינס שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צריכים לשפר את המשחק הקבוצתי/ברני ארדוב

לגבי שינויים אפשריים אמר המאמן: "אנחנו צריכים למצוא את הכוח שלנו בתוך הקבוצה. אנחנו לא מסתכלים על שינויים בסגל, אנחנו נשב ונחשוב ואם צריך לקבל החלטות, אז נקבל אותן".

על הדברים שצריך לשפר אמר גודס: "המשחק הקבוצתי שלנו צריך להשתפר, בעיקר בהתקפה. הכדור לא זז, היו רגעים מאוד בודדים שזה קרה ואז גם קלענו. כשאתה משחק ככה, אתה יכול להפסיד ביורוליג לכל קבוצה. הפסדנו כרגע שני משחקים רצוף, דווקא אחרי משחק שיא בברלין. קבוצה נמדדת במיוחד בתקופות כאלה, אז כל אחד באופן אישי מראה את המחויבות שלו והרמה שלו. רק ביחד אפשר לצאת מזה. עכשיו יש משחק חשוב מאוד ביום שני - הדרבי. אסור לבכות על מה שהיה, אנחנו מועדון מקצועני שחווה דברים יפים בעבר ורוצה לחוות גם בעתיד. יש תקופות ששני משחקים מתחברים רע. זו הסיצואטציה ומבחן איך לצאת מהמקום הזה. הראינו מה אנחנו מסוגלים לעשות ופתאום יש את שני המשחקים האלו וזה מה שכואב. היינו לא טובים בהגנה. היו שחקנים שהציגו משחק אינדיבידואלי ולא במקום".

ג'רמי פארגו נראה מתוסכל מאוד בסיום על אף 24 הנקודות שקלע: "אנחנו צריכים להמשיך לשחק כקבוצה ולשחק כמו גברים. אנחנו חייבים להמשיך להתמקד במשחק ההגנה שלנו ולהיראות יותר טוב מבחינת ההגנה".

המאמן המנצח יסמין רפשה סיכם: "במשחק נגד צסק"א מוסקבה היינו קרובים לנצח, אנחנו משחקים טוב יותר ממשחק למשחק. הניצחון הזה חשוב לנו מאוד, כי השחקנים מרגישים יותר ביטחון. הגיע לנו לנצח ואנחנו מתקדמים. הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד מול קבוצה באירופה".

לא הצליח להושיע הערב. ג'רמי פארגו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully