וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "עסקת אלרואי כהן שלא כדין". שרצקי: "טביב עבריין"

קרית שמונה דורשת 50 אלף ש"ח מעסקת מאטוביץ' ושוקלת בוררות, מה שהגביר את המתיחות בין המועדונים. בית"ר: "יש ביניהם עניינים לא פתורים". שרצקי: "בניגוד לטביב, מעולם לא עברתי על החוק"

עירוני קרית שמונה צפויה להגיש בתקופה הקרובה תביעת בוררות נגד בית"ר ירושלים, וזאת על חוב לכאורה כחלק מעסקת העברתו של דושאן מאטוביץ'. הדבר יוצר מתיחות רבה בין המועדונים, כולל התנצחות בין שני הבעלים: איזי שרצקי מצד אחד ואלי טביב מן הצד השני.

כזכור, באמצע העונה שעברה עבר המגן לבית"ר ירושלים, אלא שלוואלה! ספורט נודע שלא כל הסכום עבר למחזיקת גביע המדינה. לפי גורמים בהתאחדות המעורים בעניין, בקרית שמונה טענו בפניהם שביקשו מבית"ר את הכסף במשך תקופה ארוכה ואף התפשרו על חלקו, אלא שכעת הכוונה היא ללכת לבוררות אם ביתר לא תעביר 50 אלף שקלים לקבוצה הצפונית. גורמים בבקרת התקציבים אמרו לוואלה! ספורט שהם מודעים לכך שקיים חוב של בית"ר על עסקת מאטוביץ', אך ציינו שאינם יודעים היכן העניינים עומדים בעת זו בין המועדונים.

דושאן מאטוביץ' שחקן בית"ר ירושלים (ימין) מול עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
בלב המחלוקת. דושאן מאטוביץ'/אדריאן הרבשטיין

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "יש מספר עניינים לא פתורים בין אלי טביב לאיזי שרצקי. טביב צפוי להגיש בימים אלה תביעה על עסקה שנעשתה שלא כדין במעבר של אלרואי כהן מעירוני קרית שמונה להפועל תל אביב. עסקה זו נעשתה על ידי מוני הראל מאחורי גבו של טביב (אז בעלי הפועל תל אביב - א.ס) וללא ידיעתו, ושכללה גם אחוזים ממכירתו העתידית של איתי שכטר בניגוד לכל היגיון. בית המשפט יצטרך להכריע בנושא".

שרצקי התייחס לתגובת בית"ר ואמר לוואלה! ספורט: "מעולם לא עברתי על החוק, כל העסקה של אלרואי כהן נעשתה עם אלי טביב בזמן שהוא היה בארה"ב ועם נציגו בארץ. איזי מעולם לא עבר על החוק, בניגוד לאלי טביב שהוא עבריין מורשע ידוע. הוא כועס עליי בגלל שאמרתי שלדעתי הוא לא יכול להיות בעלים של בית"ר ירושלים בגלל עברו הפלילי, דבר שאני חושב גם היום".

אלי טביב בעלי הפועל תל אביב (ימין) עם איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"הוא כועס עליי בגלל שאמרתי שלדעתי הוא לא יכול להיות בעלים של בית"ר ירושלים בגלל עברו הפלילי". איזי שרצקי עם אלי טביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully