וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: המשחק מול מכבי פתח תקוה ייערך בעילוט

6.11.2014 / 16:00

בסכנין רכשו את גופי התאורה לאצטדיון דוחא, אבל קיבלו את האישור לארח את משחק הליגה הקרוב במגרשה של אחי נצרת (שני, 19:30). המגן חנא נאסר הצטרף לאימונים וינסה להרשים את גיא לוי

one

פרשת האצטדיון הביתי של בני סכנין הגיעה היום (חמישי) לסיומה כשהקבוצה קיבלה אישור לארח את מכבי פתח תקוה בעילוט ביום שני (19:30).

כזכור, בקבוצה כבר הודיעו למנהלת הליגה שהמגרש הביתי דוחא לא יספיק להיות מוכן עד למשחק ביום שני, אבל מוקדם יותר היום שוחח ראש עיריית סכנין מאזן גנאים עם ראשי המנהלת והודיע להם שגופי התאורה שנדרשים לתיקון, נרכשו. גנאים טען שכבר מחר נושא התאורה יוסדר ואף הסביר שכל הלילה עבדו באצטדיון פועלים. למרות זאת, במנהלת לא המתינו ואישרו את קיום המשחק בעילוט.

כזכור, לשיחה בין גנאים לאנשי המנהלת קדמה פארסה שלמה. בתחילת השבוע הודיעו בסכנין שהתאורה תסודר עד יום רביעי, אלא שביום רביעי הודיעו שהם לא מאמינים שהעניין יסודר וביקשו לאשר באופן חריג לארח בעילוט. האצטדיון בעילוט לא מאושר לליגת העל, אבל בסכנין זכו להתפתחות חדשה שהסדירה את העניין. במקביל, בסכנין שלחו למנהלת הליגה הסכם קבוע עם הנהלת האצטדיון בעכו, שמאשרת שסכנין תוכל לארח בעכו כל עוד המגרש בדוחא לא יאושר, זאת כמובן לאחר שיסתיים שזרוע החורף בעכו.

המגן השמאלי חנא נאסר (23), הצטרף לאימוני הקבוצה במטרה להרשים את המאמן גיא לוי. נאסר, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, שיחק בעונת 2010/11 בהפועל עכו ועבר בעירוני בת ים, מכבי אום אל פאחם והכח עמידר רמת גן בליגה הלאומית.

(עדכון ראשון: 12:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully