וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "לקחנו קשה את ההפסד לירושלים, נרצה לתת פיצוי לקהל"

6.11.2014 / 11:00

מכבי תל אביב מוכנה לקראת מפגש היורליג נגד צ'דביטה זאגרב (21:05, חי בוואלה!), הקפטן גיא פניני: "מכבדים את היריבה". פארגו: "אם נשחק כקבוצה, חסונו של יוגב לא יורגש"

שחקני מכבי תל אביב גיא פניני, סופוקליס שחורציאניטיס. ברני ארדוב
"הערב יגיעו לכאן שחקנים צעירים ונחושים, נצטרך לעמוד מולם". פניני/ברני ארדוב

לאחר שספגה תבוסה כואבת מול הפועל ירושלים בליגה ביום ראשון, תנסה הערב (חמישי) מכבי תל אביב להתאושש מהמפלה במשחק היורוליג נגד צ'דביטה זאגרב (21:05, שידור ישיר בוואלה!). יוגב אוחיון, הסובל מחבלה בשריר התאומים, לא ישחק. אוחיון יעבור בסוף השבוע צילום ובספק לדרבי ביום שני. מי שעל פי האימונים האחרונים צפוי לקבל דקות ולהחליף אותו הוא מרקיז היינס.

באסיפת חירום שנערכה בתחילת השבוע גיא גודס ביקש להימנע מזריקות מיותרות וממהלכים סוליסטיים. לצוות המקצועי ברור כי מדובר הערב במשחק מוקש, כיוון שהפסד יעלה את מפלס הלחץ לאחר השבוע העגום.

ג'רמי פארגו אמר: "יש זמנים טובים יותר, ויש זמנים טובים פחות. לכל קבוצה יש משחק שהיא היתה מעדיפה לטאטא מתחת לשטיח. זה משהו שקרה לנו מוקדם בעונה, ועדיף מוקדם מאשר מאוחר. אחרי התצוגה נגד ירושלים מה שהיה צריך לעשות זה לשבת ולעבור על הדברים כדי לפתור את מה שצריך בשביל העתיד. זה כבר מאחורינו. אף אחד לא רוצה לעבור משחק כזה, אבל אנחנו כבר מתרכזים במשחק החשוב שיש לנו הערב".

על היריבה הקרואטית הוסיף פארגו: "זו קבוצת יורוליג, כך שהם יודעים לשחק. יש להם שחקנים שיכולים לעשות מספר דברים, ואנחנו צריכים להתרכז ולעשות את מה שאנחנו עושים על הצד הטוב יותר. אנחנו צריכים לשחק כקבוצה כך שהחיסרון של יוגב לא יורגש. זה מאמץ קבוצתי. שחקן אחד יכול לבצע את התפקיד של השחקן שנעדר, אבל אנחנו צריכים לשחק כקבוצה. מה שקרה בדרבי? אני לא משחק כדורגל. הדרבי לא מעסיק אותי, אפילו לא התחלתי לחשוב עליו".

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"הדרבי בכדורגל? לא מעסיק אותי". פארגו/ברני ארדוב

פניני: "אנחנו יודעים איפה צריך להשתפר"

גיא פניני לא מקל ראש בקרואטים: "אנחנו מאוד מכבדים את היריבה. נכון שעל הנייר הם לא אחת מאריות היורוליג, אבל אנחנו מכבדים אותם מאוד ומכירים את המסורת של הכדורסל הקרואטי. לא מעט שחקנים טובים צמחו שם. הערב יגיעו לכאן שחקנים צעירים ונחושים, נצטרך לעמוד מולם ולהעניק לקהל פיצוי על המשחק שלנו בירושלים".

פניני סיפר על השבוע האחרון שעבר על הקבוצה: "הגענו לאימונים האחרונים מאוד מרוכזים, כשאנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות והיכן צריכים לשפר.

"החבר'ה לקחו קשה את ההפסד לירושלים, וכולם הגיעו והציגו רצון לעבוד באופן קשה ואינטנסיבי. כך זה צריך להיות תמיד, ולא בגלל הפסד זה או אחר צריכים לעורר אותנו. אנחנו פשוט צריכים לעבוד ככה כל יום כל בשנה.

"רפשה מאמן גדול עם ניסיון, והוא יודע מה צריך לעשות אבל גם אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים ורוצים לעשות".

לשאלה לגבי הדרבי הקרב השיב פניני: "כשיגיע הזמן נוריד את הלהבות. קודם יש לנו הערב משחק. עצוב מה שקרה בשבוע האחרון, ומי שצריך לטפל בזה צריך לטפל בזה כמה שיותר מהר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי תל אביב בן אלטיט לצד המנהל ניקולה וויצ'יץ'. ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב בן אלטיט לצד המנהל ניקולה וויצ'יץ'/ברני ארדוב
הצוות המקצועי של מכבי תל אביב: פיני גרשון, גיא גודס, אלון שטיין. ברני ארדוב
הצוות המקצועי של מכבי תל אביב: פיני גרשון, גיא גודס, אלון שטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully