וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של האוהד שחשוד בתקיפת ערן זהבי הוארך עד יום ראשון

6.11.2014 / 15:29

בית משפט השלום קיבל את בקשת המשטרה להשאיר את אלרואי "פואד" ידעי במעצר ויוגש נגדו כתב אישום. עוד לפני כן נדחה הערעור על הארכת מעצרם של שלושה חשודים במעורבות בקטטה מחוץ לביהמ"ש

צילום ועריכה: קובי אליהו

מעצרו של אלרואי "פואד" ידעי, אוהד הפועל תל אביב שחשוד בפריצה לכר הדשא באצטדיון בלומפילד ובתקיפת שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי, הוארך היום (חמישי) עד יום ראשון. בית המשפט קיבל את טענת המשטרה לפיה ידעי גרם למהומה ולפיצוץ המשחק. נגד ידעי יוגש כתב אישום, כמו נגד אוהד נוסף.

שלושה אוהדים אחרים הורחקו לעונה ממגרשי הספורט עם חובת התייצבות בתחנת המשטרה בזמן משחקים וכן קיבלו מעצר בית עד יום שני. עצור אחד שוחרר והורחק ממגרשי הספורט לעונה אחת.

עוד לפני כן, השופט ציון קפח דחה את הערעור של שלושה מתוך ארבעה אוהדים שמעצרם הוארך אתמול בשישה ימים ושהיו חשודים במעורבות בקטטה מחוץ לבית המשפט ביום שלישי. בין העותרים גם עומרי חנין, בנו של חבר הכנסת דב חנין. בית המשפט הורה לשחרר את קצין צה"ל במילואים, סרן גיא שי, בשל חולשה בראיות שהציגה המשטרה. יחד עם זאת, השופט קבע כי שחרורו יעוכב עד מחר בצהריים כדי לאפשר למשטרה לערער.

כוחות המשטרה היו פרוסים היום סביב בית המשפט ובין היתר הגיעו למקום שוטרי יס"מ ושוטרי משטרת לב תל אביב במטרה למנוע תגרה נוספת בין שני מחנות האוהדים.

(עדכון ראשון: 8:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully