וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "התקיפה של זהבי דומה למקרה של סופו בהדר יוסף"

5.11.2014 / 19:52

יו"ר מכבי תל אביב עם דברים מעניינים מאוד: "מבקש מהאוהדים לא לכרוך את הכדורגל והכדורסל. מקווה שהנהלת הפועל מרסנת את אוהדיה". אוחיון יחמיץ את צדוויטה (ה', 21:05, ישיר בוואלה!)

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברני ארדוב
מחפש קצת יציבות. גודס/ברני ארדוב

אחרי שהושפלה על ידי הפועל ירושלים, תנסה מכבי תל אביב לשוב למסלול הניצחונות כשתארח מחר (חמישי, 21:05, שידור ישיר בוואלה! ספורט) את צדוויטה זאגרב במסגרת המחזור הרביעי של שלב הבתים ביורוליג. הערב קיים המאמן גיא גודס מסיבת עיתונאים, בה דיבר על המשחק שהיה, זה שיהיה, וסיפר שיוגב אוחיון שנפצע בתחילת השבוע לא יתלבש מחר, ונמצא בספק גם לדרבי התל אביבי בתחילת השבוע הבא.

"זה משחק רביעי שלנו בבית המוקדם מול קבוצה שכביכול מוכרת לנו מהליגה האדריאטית, אבל זו קבוצה שונה ללא זרים", אמר גיא גודס. "יש שם מקומיים טובים בשילוב של צעירים מבטיחים ועם מאמן מאוד מנוסה. מבחינתי מה שחשוב זה להמשיך את המומנטום ביורוליג אחרי הניצחון בברלין. יש משחקים בשלב המוקדם שהם מאסט מבחינתנו ומחר זה אחד המשחקים שאנחנו צריכים לקחת אותו. אחרי המשחק נגד ירושלים עשינו תיקון טעויות בוידאו. זה משהו שלא היה מקובל עלינו הדרך והצורה שהפסדנו. דיברנו על הדברים שנלמד מכך מבחינתנו אנחנו בדינמיקה של עונה צריכים לשמור על הדברים בצד ולהמשיך הלאה. למדנו ולומדים ואני בטוח שגם בעתיד נלמד".

המאמן התייחס לחוסר היציבות של קבוצתו ואמר: "אנחנו רוצים לשמור על יציבות ולא לנוע מקיצוניות לקיצוניות. אנחנו צריכים לשמור על רמה של אמצע. מצד אחד אתה צריך לנצח משחקים חשובים, מצד שני ברור שיהיו ירידות אבל הקיצוניות הזו בין משחק למשחק זה לא משהו שאנחנו רוצים. אנשים צריכים להבין שאולי בגלל שאנחנו אלופי אירופה לכל משחק שאנחנו באים לשחק ומול כל קבוצה אנחנו מגיעים עם מטרה. רמת המוכנות שלנו צריכה להיות גבוהה בכל משחק. בכל משחק שאתה מגיע רדום אז לפעמים אתה מתבדה כי הקבוצה השנייה באה ברמת מוכנות יותר גבוהה".

על אירועי הדרבי אמר גודס: "כולם צריכים להירגע ומהר. בסופו של דבר מדובר בשואו של השחקנים. אנחנו לוקחים את זה לקטע של קיצוניות ושנאה. כולם צריכים להירגע. זה מתחיל בקהל שצריך לבוא ולדחוף את הקבוצה ופחות להתעסק בדברים אחרים. הכתובת הייתה על הקיר וחבל. אני יכול להבין יריבויות בין קבוצות וקהלים אבל עדיין צריך לשמור על פרופורציות. לי כואב לראות את זה ואני מאוד מקווה שאחרי המאורעות שהיו בדרבי הכדורגל אנשים יתעשתו וילמדו מזה. אנחנו מדינה נאורה ויש פה אהבת אחים ולא שנאת אחים. לי אישית קשה לראות את זה כי אני בא ממקום אחר. אסור שזה יקרה".

מרקיז היינס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הרבה יונח על כתפיו. היינס/קובי אליהו

יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי דיבר היום על דרבי הכדורגל, רגע לפני דרבי הכדורסל, ואמר: "אני לא מדבר על מה שקשור בי אבל אומר שאלימות מתחילה באלימות מילולית. אם לא יפסיקו את האלימות המילולית אז זה יגיע למה שזה הגיע לצערנו. יש דמיון רב בין מה שקרה בהדר יוסף לבין מה שקרה בבלומפילד. הייתה שם כוונה יזומה לעורר פרובוקציה, האדם שירד למגרש ירד וחיכה, אז ניתן להבין שלא בכדי תקפו את זהבי, שהוא שחקן בולט, וזה דומה לעניין של סופו. לאחר ישיבה עם המשטרה, המשטרה נטלה על עצמה אחריות לאירועי הדרבי. אנחנו מחויבים לנהוג לפי מה שהמשטרה תורה.

"אני מבקש משני מחנות האוהדים, ומהאוהדים של מכבי שהם שקטים, לא לכרוך את הכדורגל עם הכדורסל. תתעלמו מזה. אל תביאו את הכדורגל ואת מה שקרה בבלומפילד אל נוקיה. אנחנו רוצים משחק שקט. אני מקווה שהנהלת הפועל מרסנת את אוהדיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
אוהדי הפועל לא יאהבו לשמוע את מה שיש לו להגיד. שמעון מזרחי/ברני ארדוב

היריבה מחר עדיין לא ניצחה העונה ביורוליג, אך בעוד שהפסידה ב-15 הפרש למלאגה במחזור הפתיחה ובמחזור השני נכנעה ללימוז' ב-11 הפרש, בשבוע שעבר נתנה פייט גדול לצסק"א מוסקבה לפני שהפסידה בסופו של דבר 76:72. לצדוויטה אין אמריקאים בסגל, והברומטר שלה הוא רוקו אוקיץ', רכז נבחרת קרואטיה. השחקנים הבולטים הנוספים הם הפורוורד המקומי מירו בילאן, הגארד/פורוורד המוכשר לוקה באביץ', והגארד הבוסני נמניה גורדיץ', שקלע בשבוע שעבר 21 נקודות מול צסק"א.

"אין לנו מה להפסיד במשחק הזה", אמר שחקן צדוויטה פראן פילפיץ'. "ננסה לשחק כמו ששיחקנו נגד צסק"א. מכבי זכתה ביורוליג בשנה שעברה, היא ביצעה כמה שינויים אבל אני מאמין שיש לנו סיכוי כי שיחקנו טוב בזמן האחרון".

שחקן נבחרת קרואטיה רוקו אוקיץ'. AP
הברומטר של צדוויטה. אוקיץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully