וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי לא הגיע לבית הדין, בית"ר נקנסה ב-15 אלף שקל

5.11.2014 / 16:59

הדיין ביקש שלא להחליט בעניין המאמן עד שיתייעץ האם לבית הדין סמכות לדון בנושא. המועדון נקנס על התפרעות אוהדיו במשחק נגד הפועל תל אביב. מחיר כרטיס למשחק נגד הפועל חיפה: 50 שקל

מגד גוזני

השיחה בה מנחם קורצקי מתעמת מילולית עם אוהד בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים ומאמנה מנחם קורצקי עמדו היום (חמישי) לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. בית"ר הוזמנה בעקבות התפרעות אוהדיה והדלקת אבוקות ביציעים במשחק הניצחון 2:0 בבלומפילד נגד הפועל תל אביב, ונקנסה ב-15 אלף שקל. המאמן בעקבות הוזמן בעקבות הקלטת שנחשפה, בה התעמת עם אוהד וגידף אותו בעקבות הטרדות חוזרות ונשנות. הדיין ביקש שלא להחליט היום בעניינו של קורצקי היות והוא רוצה להתייעץ האם בסמכותו ובסמכות בית הדין לדון בנושא זה ורק לאחר מכן תתקבל ההחלטה. ללא קשר להחלטה, קורצקי החליט לתרום סכום כסף של כמה אלפי שקלים לאחת העמותות הנלחמות באלימות.

קורצקי לא הגיע לדיון ובבית"ר כועסים מאוד על הזימון. במועדון טוענים כי הוא נעשה בעקבות לחץ של גורמים אינטרסנטיים. לבית הדין הועבר מכתב בשם קורצקי בו הסביר המאמן כי התנצל מעל כל במה אפשרית, הביע חרטה והדברים נעשו רק לאחר שההטרדות והאיומים הגיעו עד לבנותיו ואשתו ברגע אחד של איבוד עשתונות. מי שמייצג את בית"ר בנוגע להתפרעות האוהדים במשחק נגד הפועל תל אביב הוא הבעלים אלי טביב.

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בבית"ר טוענים שהזימון נעשה בגלל לחץ של גורמים אינטרסנטיים. קורצקי/ברני ארדוב

בית"ר חזרה היום להתאמן לאחר יום חופש לו זכו השחקנים אתמול. מי שצפוי להיעדר נגד הפועל חיפה הוא עומר נחמני שסובל ממתיחה. תומר סוויסה או דני פרדה צפויים להחליפו. המאמן ערך היום שיחה אישית עם החלוץ סאני עמנואל על מנת לנסות ולשלבו יותר בהמשך. סאני לא ערך הכנה עם הקבוצה ולכן בשלב זה ייכנס אך ורק כמחליף.

המשא ומתן עם אלי דסה יחודש בימים הקרובים. בבית"ר חוששים כי במידה ולא תהיה התקרבות בין הצדדים דסה עשוי לאבד את מקומו בהרכב ולעלות ליציע. גורמים במועדון שוחחו עם טביב כאשר בכדי להימנע ממצב כזה בכל מקרה. המטרה של שני הצדדים היא חוזה לטווח ארוך אך כרגע הפערים גדולים מאוד והמו"מ צפוי להיות ארוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully