וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היינס: "כולם כועסים על מה שקרה, אבל אי אפשר להמשיך להלקות את עצמנו"

5.11.2014 / 15:21

שחקן מכבי תל אביב מנסה להסתכל קדימה אחרי התבוסה לירושלים ולקראת ההתמודדות נגד צ'דביטה זאגרב: "היינו צריכים להיפגש כדי ללמוד את הדברים כדי שזה לא יקרה יותר לעולם"

one

מכבי תל אביב תנסה מחר (חמישי) להתאושש מהתבוסה להפועל ירושלים במשחק היורוליג נגד צ'דביטה זאגרב והערב היא תערוך את האימון המסכם. נכון לעכשיו מסתמן כי יוגב אוחיון, הסובל מחבלה בשריר התאומים, לא ישחק. כפי שפורסם, שלשום ערכה הקבוצה פגישה קשה שהזעיקו ראשי הקבוצה. יש לציין כי את קיום האסיפה יזמו השחקנים ומדובר בצעד חריג מבחינת המועדון שנעשה במטרה "לנער" את השחקנים לאחר התבוסה המשפילה.

במהלך האסיפה, שבה נכחו כל השחקנים, גיא גודס והצוות המקצועי, צפו השחקנים במשחק נגד ירושלים ושמעו את הערותיו של גודס. אחד משחקני מכבי תל אביב העיד: "גיא נראה מאוכזב מאוד מאיתנו. יש שחקנים שלא מבינים מה זה לשחק במכבי וזה חייב להשתנות. יש את משחק היורוליג ובשבוע הבא את הדרבי ועכשיו אני מקווה שכולם יבינו שאי אפשר לזלזל במשחקים".

מרקיז היינס מכבי תל אביב. מגד גוזני
"אני אשם כמו כולם במשחק". היינס/מגד גוזני

מרקיז היינס אמר בשיחה עם וואלה! ספורט: "היום שאחרי היה קשה עבור כולם. ראינו גם את המשחק עוד פעם בווידאו אחרי ההפסד וזה גרם לאמוציות. היינו צריכים להיפגש כדי לדבר וללמוד את הדברים כדי שזה לא יקרה יותר לעולם". עם זאת, היינס מדגיש: "עכשיו אנחנו מתרכזים במשחק היורוליג מול צ'דביטה. כולם מאוכזבים ממה שקרה: המאמן, הצוות המקצועי והשחקנים כועסים על עצמם גם על מה שקרה, אבל אי אפשר להמשיך ולהלקות את עצמנו. למדנו, צריכים ללכת קדימה ולהמשיך למשחק בחמישי. כולם רצו לנצח במשחק, אף אחד לא רוצה להפסיד, אבל ירושלים הייתה טובה יותר והובסנו. אני אשם כמו כולם במשחק. זו לא סתם קבוצה אלא מכבי תל אביב ואנחנו צריכים להשתפר".

בתוך כך, במכבי תל אביב נערכים לדרבי הקרוב. אתמול נפגשה הקבוצה עם ראשי המנהלת והמשטרה כשהאבטחה צפויה להיות מוגברת בשל האירועים האחרונים. על פי ההערכות צפויים להיות במשחק כ-350 שוטרים ואנשי אבטחה. להפועל תל אביב הוקצו 700 כרטיסים כאשר בכוונת ראשי האדומים למכור אותם לאוהדים "ללא עבר בעייתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully