וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכול עשר: שלל משחקים מרתקים במחזור העשירי ב-NFL

8.11.2014 / 7:00

דטרויט מול מיאמי, בפאלו נגד קנזס סיטי, ניו אורלינס מחכה לסן פרנסיסקו, דנבר אצל אוקלנד, סיאטל פוגשת את הג'איינטס ובסאנדיי נייט, שיקגו מגיעה לגרין ביי. המחזור העשירי מבטיח להיות מרתק במיוחד

מת'יו סטאפורד דטרויט ליונס. Rick Osentoski, AP
ישמח לקבל בחזרה את כוכבי ההתקפה שלו. סטאפורד/AP, Rick Osentoski

איזה מחזור. כל הקבוצות כבר הגיעו לפחות לנקודת האמצע של העונה והמחזור העשירי טומן בחובו כמה משחקים גדולים וקריטיים, כך שלמרות העובדה שניו אינגלנד ואינדיאנפוליס בשבוע החופש, צפוי לא מעט עניין. מה מחכה לנו? במוקד הסדרה הראשונה, דטרויט מול מיאמי, בפאלו מחכה לקנזס סיטי וניו אורלינס פוגשת את סן פרנסיסקו. דאלאס מול ג'קסונוויל בוומבלי. בסדרה השנייה, דנבר אצל אוקלנד והאלופה סיאטל מול ניו יורק ג'איינטס ולקינוח, סאנדיי נייט בין גרין ביי לשיקגו ומאנדיי נייט בין פילדלפיה לקרוליינה.

שידורי השבוע:

ראשון, 20:00: ניו אורלינס - סן פרנסיסקו, FOX
ראשון, 20:00: דטרויט - מיאמי, METV
ראשון, 23:00: אריזונה - סנט לואיס, METV
ראשון, 23:30: סיאטל - ניו יורק ג'איינטס, FOX
ראשון, 23:50: אוקלנד - דנבר, 5+ לייב ו-HD
שני, 3:30: גרין ביי - שיקגו, 5+ לייב ו-HD
שלישי, 3:30: פילדלפיה - קרוליינה, FOX

קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Ben Margot, AP
קפרניק מגיע לסופרדום/AP, Ben Margot

20:00:

דטרויט (2:6) - מיאמי (3:5)

משחק נהדר בעיר המכוניות בין שתי קבוצות שמאמינות שהשנה הזו היא השנה שלהן. הליונס חוזרים משבוע החופש. לפניו, הם עשו קאמבק ענק והשיגו ניצחון דרמטי, שלישי ברציפות בסך הכול, על אטלנטה בלונדון. ההגנה המפלצתית שלהם תצטרך להסתדר עם ההתקפה המשתפרת של הדולפינים, שהתעללו בסן דייגו עם 0:37 בשבוע שעבר ומגיעים גם הם אחרי שלושה ניצחונות. מנגד, האורחים, שמציגים גם הם הגנה נהדרת העונה, ינסו להסתדר עם מת'יו סטאפורד, שיקווה לקבל סופסוף בחזרה את קלווין ג'ונסון.

בפאלו (3:5) - קנזס סיטי (3:5)

עוד משחק חשוב במיוחד. הבילס מפתיעים לטובה העונה וכנראה שגם הם לא זוכרים מתי היו לאחרונה עם מאזן כזה אחרי חצי עונה. הפלייאוף נראה בהחלט בהישג יד, לראשונה מאז 1999 וכדי שזה יקרה, קייל אורטון וחבריו, שפירקו את הג'טס לפני שבוע החופש, יהיו חייבים להיות בשיאם מול הצ'יפס החזקים. לקנזס סיטי יש את הגנת המסירה הטובה בליגה וג'מאל צ'ארלס מוביל התקפה איכותית. האורחים רשמו שלושה ניצחונות רצופים מאז שבוע החופש.

ניו אורלינס (4:4) - סן פרנסיסקו (4:4)

הקרנבל לא נגמר וגם בביג איזי יתעמתו שתי קבוצות עם שאיפות לקרב אימתנים. הסיינטס פתחו את המחזור הקודם עם ניצחון קריטי בקרוליינה, שקירב אותם כבר מעכשיו לזכייה ב-NFC דרום. הם ינסו לשמור על יציבות ולהשיג ניצחון שלישי ברציפות, לאחר שבשבועיים האחרונים ההתקפה שלהם בראשות דרו בריס עבדה נהדר ומארק אינגרם לפתע התפוצץ. לשניים האלה צפוי ערב ארוך מול הגנת הניינרס, שתקווה שההתקפה תעשה לשם שינוי את העבודה. קולין קפרניק הפסיד במו פימבולו את המשחק הביתי מול סנט לואיס בשבוע שעבר, במה שהיה ההפסד השני ברציפות של סן פרנסיסקו. בזמן שבעיר חוגגים אליפות נוספת בבייסבול, קבוצת הפוטבול שלהם מפשלת ומתרחקת מהפלייאוף. אף אחד לא יכול לשכוח כמובן את משחק הפלייאוף האדיר בין הקבוצות מינואר 2012, אז הניינרס ניצחו בסיומה של דרמה גדולה.

ג'קסונוויל (8:1) - דאלאס (3:6)

משחק אחרון לעונה בוומבלי. הג'אגוארס החלשים נשארו קרובים לסינסינטי לאורך חלקים גדולים מהמשחק בשבוע שעבר, אבל שוב הפסידו, כשבלייק בורטלס מראה רגעים טובים, אולם גם זורק ליותר מדי איבודים. דנארד רובינסון ממשיך להרשים ולהשתפר במשחק הריצה. אצל הקאובויס הכול היה שמח עד שטוני רומו נפצע בהפסד הביתי לוושינגטון. מיד לאחר מכן הגיע גם הפסד ביתי לאריזונה ופתאום הפלייאוף בסכנה גדולה. רומו עשוי לשחק הפעם, אם יצליח. אם לא, ברנדון ווידן איט איז. לאחר המשחק הזה דאלאס תצא לשבוע החופש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דמרקו מארי שחקן דאלאס קאובויס. AP
הקאובויס יתאוששו בוומבלי? מארי/AP

בולטימור (4:5) - טנסי (6:2)

הרייבנס חטפו בראש בפיטסבורג בשבוע שעבר, במה שהיה הפסד החוץ השני ברציפות שלהם ליריבה מה-AFC צפון. בבית המשוגע בו הם משחקים, למרות מאזן חיובי העורבים מגיעים למחזור הזה מהמקום האחרון ובידיעה שהפסד מפתיע נוסף כנראה יגמור להם את העונה. למזלם, הם פוגשים יריבה חלשה בדמות הטייטאנס, שלפני שבוע החופש שלחו למגרש את זק מטנברגר הקוורטרבק הרוקי שלהם וגם הוא לא הצליח למנוע הפסד שישי בשבעה משחקים.

ניו יורק ג'טס (8:1) - פיטסבורג (3:6)

זקני הג'טס לא זוכרים רצף כזה וזקני פיטסבורג לא זוכרים רצף כזה. הסילונים הפסידו בשבוע שעבר בקנזס סיטי, במה שהיה ההפסד השמיני ברציפות שלהם. אחרי המשחק הזה הם יוצאים לשבוע החופש הכל כך נחוץ להם ובינתיים, מייקל ויק ינסה לעצור את ההשפלה. התקפת הריצה דווקא טובה (מקום 3 בליגה), אבל התקפת המסירה אחרונה וככה אי אפשר לנצח. ובפיטסבורג? קרנבל. ביג בן רות'לסברגר בטירוף ובשבועיים האחרונים מסר ל-12 טאצ'דאונים, שיא ליגה לשני מחזורים. הוא ינסה להמשיך את הכושר המסחרר מול ההגנה בירוק ואם יעשה זאת, הסטילרס ישיגו גם את הניצחון הרביעי ברציפות שלהם, מצרך חשוב ב-AFC צפון. המאזן בין הקבוצות עומד על 4:19 מוחץ לפיטסבורג.

טמפה ביי (7:1) - אטלנטה (6:2)

שתי קבוצות התחתית של ה-NFC דרום נפגשות למשחק על הכבוד שלהן, בעיקר זה של המארחת, שבמחזור השלישי חטפה 56:14 משפיל בג'ורג'יה. טמפה עם ארבעה הפסדים רצופים, כאשר שני האחרונים היו בתום דרמות מול מינסוטה ובקליבלנד. הרוקי מייק אוואנס הולך ומשתפר וינסה לחגוג על ההגנה המזעזעת של הפאלקונס, שם עלולים להיות זעזועים במקרה של הפסד שישי ברציפות. אטלנטה עשתה הרבה חושבים בשבוע החופש לאחר שאיבדה יתרון 21 נקודות והפסידה לדטרויט בוומבלי ויהיה מעניין לראות איך היא תגיע למשחק הזה, ואיך תצא ממנו.

בן רות'ליסברגר פיטסבורג סטילרס. David Richard, AP
מי יעצור את ביג בן?/AP, David Richard

23:05-23:25:

אוקלנד (8:0) - דנבר (2:6)

איזה כיף שיש אוקלנד. שבוע אחרי התבוסה הכואבת בפוקסבורו מול טום בריידי, פייטון מאנינג יקבל את ההזדמנות המושלמת להתאושש, מול הקבוצה החלשה בליגה. הריידרס, למרות כמה משחקים צמודים, עדיין ללא ניצחון עונה וקשה להאמין שישיגו אותו דווקא כאן, על אף שהם נתנו פייט בחוץ לאלופה סיאטל במחזור האחרון. פייטון ישמח לקבל בחזרה את ווס וולקר וג'וליוס תומאס, שהיו חלשים מול הפטריוטס ולרשום ניצחון נוסף בדרך לזכייה ב-AFC מערב. דנבר ניצחה בכל חמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

אריזונה (1:7) - סנט לואיס (5:3)

הקרדינלס הם הלהיט הבלתי מעורער של הליגה והניצחון בשבוע שעבר בדאלאס, שהיה הרביעי ברציפות שלהם, קירב אותם לזכייה מפתיעה ביותר ב-NFC מערב. המבחנים של אריזונה רק יילכו ויגדלו מעכשיו והקבוצה של ברוס אריאנס תצטרך לדעת לא למעוד. זה לא יהיה פשוט מול הראמס העוקצניים, שסובלים מהבית הקשה בו הם משחקים, אבל הוכיחו שהם לא פראיירים ובשלושת השבועות האחרונים ניצחו גם את סיאטל וגם בסן פרנסיסקו. קרסון פאלמר זכה להארכת חוזה רצינית הלילה ויישאר באריזונה עד 2017 תמורת 50 מיליון דולר.

סיאטל (3:5) - ניו יורק ג'איינטס (5:3)

האלופה ממשיכה לחרוק ובשבוע שעבר גירדה ניצחון ביתי מול אוקלנד. מאז משחק הפתיחה המצוין, סיאטל לא ניצחה ביותר מעשר נקודות הפרש ועוד תקלה עלולה לאפשר לאריזונה לפתוח פער בלתי סגיר ב-NFC מערב. למזלה של סיאטל, לפחות הפעם היא פוגשת יריבה מאוד נוחה. הג'איינטס נראו רע מאוד בשלושת המשחקים האחרונים ואיבדו קשר עם מוליכות הבית, פילדלפיה ודאלאס. המפגש בשנה שעברה הסתיים בנוקאאוט של הסיהוקס בניו יורק, 0:23, במשחק שאולי הראה שלסיאטל יש מה שצריך בשביל לקחת אליפות.

ראסל וילסון שחקן סיאטל סיהוקס. GettyImages
הסיהוקס ינסו לגלות שיפור. ווילסון/GettyImages

גרין ביי (3:5) - שיקגו (5:3), בין ראשון לשני, 3:30

שתי הקבוצות שבות משבוע החופש שלהן היישר אל היריבות הגדולה הזו, שלפני קצת יותר מחודש נגמרה בנוקאאוט אדיר שהנחיתו האורזים על הדובים בסולג'ר פילד. המשחק ההוא הוציא את גרין ביי לרצף של ארבעה ניצחונות, שנעצר בתבוסה בניו אורלינס לפני שבועיים. ארון רוג'רס, שנפצע במשחק ההוא, אמור להיות כשיר. המשחק ההוא גם גמר את שיקגו, שרשמה מאז עוד שלושה הפסדים בארבעה משחקים, כולל תבוסה מביכה בניו אינגלנד לפני שבוע החופש שלה. הברס רחוקים מגרין ביי ודטרויט וינסו לפחות לפגוע מעט ביריבתם, שניצחה בעשרה מ-13 המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

פילדלפיה (2:6) - קרוליינה (5:1:3), בין שני לשלישי, 3:30

האיגלס קיבלו בשורות מרות מאוד לאחר הניצחון החשוב ביוסטון במחזור הקודם. ניק פולס, שנפצע באותו משחק, גמר את העונה וכעת מי שיוביל את הקבוצה יהיה מארק סאנצ'ז. המבחן הראשון של המקסיקני יהיה מול הפנת'רס, שאחרי העונה הקודמת המצוינת סובלים השנה מכל רגע ולא ניצחו כבר ארבעה מחזורים. בשלושת השבועות האחרונים, קרוליינה הפסידה ורשמה 12 נקודות בממוצע למשחק, נתון שאיתו אי אפשר לנצח ב-NFL. הפסד נוסף שלה ייתן כמעט סופית את אליפות הבית לניו אורלינס, בעוד פילי תנסה לנצל את המעידות האחרונות של דאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully