וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בן והבה סגר וממתין לסיכום עם טוברוק

5.11.2014 / 11:06

במועדון ממתינים לאישור סופי של איזיקוביץ', וטוענים: על פי ההסכם, נוכל לשחרר את אסקלינג בינואר. שחקנים על הפנדלים: "אלישע חייב להחליט על שני בועטים"

one

הבלם בן והבה סיכם את תנאיו בהפועל באר שבע לעונה הקרובה, וממתין לסיכום בין המועדון לבין בית"ר טוברוק המחזיקה בכרטיסו. כפי שפורסם שלשום (שני) בוואלה! ספורט, בלם בני יהודה בעונה החולפת שכבר שיחק בבאר שבע לפני שנתיים, עשוי לחזור למועדון. שני המועדונים מנסה להגיע לנוסחה שלפיה השחקן יעבור עד תום העונה בהשאלה, ולאחר מכן באר שבע תוכל לרכוש את כרטיסו מאריק איזיקוביץ'.

"רוב הפרטים בין השחקן למועדון סגורים כבר כמה ימים. כעת נותר לסכם את מעברו מטוברוק שמחזיקה בכרטיס שלו", אמר מקורב לעסקה. מי שמנהל את המשא ומתן עבור השחקן הוא עו"ד גיא פרימור. ההערכה היא שאיזיקוביץ' יאשר ממש בקרוב את פרטי ההסכם.

בן והבה שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
עוד צעד בדרך לחזור לבאר שבע. בן והבה/ברני ארדוב

בצל האכזבה מהבלם השבדי-יהודי, מתברר כי באר שבע מחזיקה בסיכום עם יואכים אסקלינג לפיו היא תוכל לשחרר אותו בחודש ינואר ללא כל תמורה. אם עסקת והבה תיסגר סופית, הוא צפוי לקבל הודעת שחרור בשבועות הקרובים.

בנושא אחר: אחרי שמאור בוזגלו הבקיע את השער האחרון של הקבוצה בכדור עונשין מ-11 מטרים, ייתכן שזהות הבועט תשתנה גם בבעיטה הבאה. הסיבה: דובב גבאי עשוי לחזור לסגל הקבוצה לקראת המשחק באשדוד. גם מאור מליקסון התאמן וההערכה היא שיפתח בהרכב. "אלישע חייב להחליט מי יהיו שני הבועטים הקבועים. הבעיה היא שיש הרבה שחקנים בכירים יחסית בחלק הקדמי, ולכן הוא רוצה לחלק את זה בין כולם", אמר אחד השחקנים. "אם גבאי, מליקסון, בוזגלו, ארבייטמן וברדה יהיו יחד על המגרש, זו תהיה בעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully