וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן פיטרסון לא ייכנס לכלא ועשוי לחזור לשחק

5.11.2014 / 8:58

משפטו של הרץ האחורי של מינסוטה, שהואשם בהכאת בנו הצעיר, הסתיים והוא ספג מאסר על תנאי לשנתיים במקרה של הרשעה דומה וקנס כספי. "אני שמח שזה מאחורי", אמר AP. חבריו לקבוצה כבר מצפים לשובו

אדריאן פיטרסון מינסוטה וייקינגס. Tom Gannam, AP
הסיפור הבעייתי מאחוריו. פיטרסון/AP, Tom Gannam

התפתחות חדשה בפרשת אדריאן פיטרסון. כוכבה של מינסוטה הגיע אמש (שלישי) לעסקת טיעון מול התביעה ולא ייכנס למאסר. שופט בבית המשפט המחוזי במונטגומרי, טקסס, שם התנהל המשפט לאחר שפיטרסון הואשם בהכאת בנו הצעיר עם ענף, אישר את העסקה, זאת לאחר שפיטרסון השתמש בסעיף בחוק האמריקאי המאפשר לו להצהיר "no contest", כלומר, לא מודה באשמה אך גם לא כופר בה.

המשפט הסתיים לאחר שפיטרסון קיבל מאסר על תנאי לשנתיים במקרה שיימצא אשם בעבירה דומה. הוא נקנס ב-4,000 דולר ובנוסף, יבצע 80 שעות של עבודות למען הקהילה. "אני פשוט שמח שזה נגמר. אני יכול לשים את זה מאחור ולהמשיך, יחד עם המשפחה שלי, קדימה. אני באמת מצטער על מה שקרה ולוקח אחריות מלאה על המעשים שלי. אני אוהב את הבן שלי, יותר מכל מה שאפשר לדמיין ואני רוצה להמשיך במערכת היחסים שלי איתו".

כעת, ההחלטה בעניין פיטרסון עוברת לליגת ה-NFL ולמינסוטה. מאז שהתפוצץ המקרה, לאחר המחזור הראשון, השחקן לא שיחק וכרגע לא ברור האם הוא ישוב העונה. שחקני הווייקינגס כבר הבהירו שאין להם שום בעיה שהוא יחזור ושהוא לא יצטרך לזכות מחדש באמונם בחדר ההלבשה. "כולנו יודעים באיזה אדם מדובר", אמר הטייט אנד קייל רודולף, "עמדנו מאחוריו לכל אורך הזמן. יהיה טירוף מצידנו לא לקבל אותו בחזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully