וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים יוצאת לפלוישטי: "זקוקים לאותה נחישות"

4.11.2014 / 19:50

יומיים לאחר התבוסה שהנחילו למכבי תל אביב, האדומים יוצאים למשחק חוץ חשוב ברומניה ורוצים ניצחון שני רצוף ביורוקאפ. פרנקו: "יש תחושת דחיפות"

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אתגר גדול ברומניה. פרנקו/ברני ארדוב

לאחר שהביסה את מכבי תל אביב ביום ראשון, הפועל ירושלים טסה היום (שלישי) בצהריים לרומניה לקראת המטרה הבאה: השגת ניצחון שני ברציפות ביורוקאפ על פלוישטי הרומנית (ד', 19:30, ערוץ 50). בליגה הישראלית שומרת הפועל ירושלים על מאזן מושלם, אולם בירוקאפ הפסידה הפועל ירושלים את שני משחקיה הראשונים, כשאת הניצחון הראשון שלה במפעל השיגו הירושלמים אחרי התעלות של דרווין קיצ'ן בשניות האחרונות. עכשיו הם מוכנים לקרב מול היריבה הרומנית, שמגיעה למשחק במאזן של שני ניצחונות והפסד.

בחדר ההלבשה לאחר המשחק מול מכבי תל אביב הזכיר המאמן דני פרנקו כי מדובר במשחק ליגה וכי הניצחון צריך לתת לשחקנים מוטיבציה ליום רביעי.

לקראת ההתמודדות אמר מאמן הקבוצה דני פרנקו: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה, עם תחושת דחיפות לניצחון במסגרת היורוקאפ. נצטרך לשחזר את הנחישות והתוקפנות שהפגנו במשחק האחרון על מנת להיות בעמדת ניצחון".

ירושלים פגשה את הקבוצה הרומנית בשלב הבתים בעונה שעברה. היא ניצחה אותה פעמיים, 80:82 בבית ו-69:77 בחוץ. השם הבולט שהצטרף לקבוצה הקיץ הוא היווני מיכאליס פלקאנוס. כמו כן משחקים בשורותיה די בראון, כריס קופר ודראגן לאבוביץ' הסרבי.

מאמנה ולדימיר ארנאוטוביץ' אמר לקראת המפגש: "זה בית מאוזן ולכל קבוצה יש סיכוי להעפיל לשלב הבא. אם נשיג ניצחון נהיה במצב טוב ודברים יהיו תלויים בנו. לא הצגנו את הכדורסל הכי טוב שלנו בשבוע שעבר, אבל תיקנו טעויות וצפוי משחק טוב מול הפועל ירושלים. שיחקנו נגדם פעמיים בעונה שעברה ואני מקווה שהפעם אנחנו נצא עם חיוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully