וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתובת הייתה על הקיר: האוהד המתפרע של הפועל תל אביב

מוכר למשטרה, מעורב באירועי אלימות, הורחק עשר פעמים מהמגרשים, מגיע שיכור ליציעים, מעורב בפלילים. "פואד" ידעי מוכר היטב לאוהדי הפועל ת"א, גם אלי טביב מכיר אותו: "איים עליי ברצח"

צילום: גלי גינת, יותם רונן, אבי אשכנזי, באדיבות אתר ONE; עריכה: גדי וינסטוק
במקביל לתקריות האלימות, ידעי מעורב בפלילים ונפתחה נגדו ונגד מספר אנשים נוספים חקירה במפלג ההונאה של הצפון

הוא אחד האוהדים הכי מוכרים ביציעים 4-5 בבלומפילד, אבל מאתמול (שני) הוא הפך למפורסם אפילו יותר. אלרואי ידעי, 35, המכונה "פואד", פרץ אתמול למגרש במהלך הדרבי, ניסה לתקוף את ערן זהבי ועורר סערה בכדורגל הישראלי. מי שמכיר אותו לא מופתע: ידעי, המתגורר בתל אביב, החל משנת 2003 הורחק כבר עשר פעמים ממגרשי הכדורגל לאחר שהיה מעורב באירועי אלימות מסוגים שונים.

במקביל לתקריות האלימות, ידעי מעורב בפלילים ונפתחה נגדו ונגד מספר אנשים נוספים חקירה במפלג ההונאה של הצפון בין היתר בנוגע להקמת חברות קש והנפקת חשבוניות פיקטיביות בסך מאות אלפי שקלים. על פי ההאשמות, ידעי ומספר אנשים נוספים הונו גופים שונים והואשמו במרמה.

שותפיו להונאה הורשעו ונידונו לעונשי מאסר של 3 עד 5 שנים. בעקבות הפרשה שהה ידעי עד לאחרונה במעצר בית של שנתיים כאשר אימו, אחיו וחברתו מפקחים כי לא יפר את המעצר. לאחרונה הוא הודה בכתב אישום מתוקן בחלק מהמיוחס לו, ובימים אלה הוא ממתין למתן גזר הדין.

סניגרו אסף אלוויה אמר כי חלקו בפרשה היה קטן יותר מאחרים והוא מעריך כי ייגזרו עליו עבודות שירות בלבד. במהלך הדיון בהארכת מעצרו הבוקר סיפר חוקר המשטרה משה פויסטרו כי "אני מכיר היטב את 'פואד', הוא שתה וודקה לפני המשחק ובהיכרותי איתו הוא תמיד שותה לפני המשחקים ומשתכר ולאחר מכן נכנס למגרש ומתפרע. זה לא חדש לי". קצין בכיר במשטרת תל אביב הוסיף: "הוא מוכר לנו היטב. הוא נוהג להשתכר ולעמוד ביציע שפלג גופו העליון חשוף. לא הופתעתי שזה האיש, הוא תמיד מחפש פרובוקציות".

הארכת מעצר, אוהד הפועל תל אביב שתקף את ערן זהבי, אלרואי ידעי פואד. קובי אליהו
"פואד" היום בבית המשפט/קובי אליהו

אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים, טען שאותו אוהד היה מגיע באופן קבוע להפגנות ליד ביתו של טביב בצפון תל אביב בתקופת המחאה של אוהדי הפועל נגד הבעלים לשעבר. לעתים היה מגיע עם עוד שניים או שלושה אנשים ובאופן שיטתי מטריד את טביב ואת אשתו, וגם מחוץ לחנות הבגדים שלה.

באחד הדיונים של טביב בבית המשפט בנוגע לתקיפת הנער גיא חסין הוא סיפר לשופט כי "סבלתי מהטרדות ואיומים והמשטרה לא עשתה כלום. באחד המקרים הגעתי למתחם וולפסון ושני אוהדים ניסו לפגוע בי ואיימו עליי ברצח. פניתי למשטרה והגשתי תלונה. עד היום לא חזרו אליי ולא עשו כלום עם התלונה".

אתמול בערב חזר טביב ממשחקה של בית"ר בקרית שמונה בשעת לילה מאוחרת וראה שידור חוזר של אירועי הדרבי. כאשר ראה את האוהד המנסה לתקוף את ערן זהבי, הוא ישר זיהה במי מדובר. בשעת לילה מאוחרת סיפר טביב: "איך שראיתי אותו לא האמנתי. האוהד הזה הטריד אותי יום ולילה, איים עליי עם עוד אוהד ברצח, והמשטרה לא עשתה כלום. אמרו שבסך הכל זאת הייתה מחאה של ילדים טובים ותמימים, הנה לכם מה זה תמימים. זה סוג האוהדים שלא עזבו אותי במשך כל התקופה. הוא היה בכל מקום ובכל פינה כדי להטריד אותי ולאיים. אם לא עשו איתו כלום שאיים ברצח, איך אפשר להתפלא שהוא נכנס למגרש ומנסה לתקוף את ערן זהבי?".

עורך דינו של השחקן אומר כי הוא נחקר בנוגע לתלונתו של טביב ושוחרר לאחר מספר שעות. במשטרה אמרו כי הסיבה ששוחרר היא כי לא נאספו מספיק עדויות וראיות על מנת להאשימו.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully