וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ': "צריך לנעול את הליגה, זה ייגמר באסון"

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב הגיב לאירועים: "האדום של זהבי לא מוצדק, אבל לא ייתכן שהוא יתגרה באוהדים. קפטן מכבי, ייני החנון הזה, ניסה לתקוף אותי". אבוטבול ספג איומים

קובי אליהו

יממה לאחר אירועי הדרבי הסוער שבו תקף אוהד של הקבוצה את ערן זהבי, קיימה היום הפועל תל אביב מסיבת עיתונאים רשמית בהשתתפות המנהל המקצועי איל ברקוביץ', והדובר רותם גרוסמן.

הכעס בהפועל מתנקז לארבעה גורמים עיקריים: הראשון בהם והעיקרי אולי מבחינת האדומים הוא ערן זהבי. לידו, ולא ברור לפי איזה סדר, בהפועל רותחים על השופט ריינשרייבר, על המילים הקשות של המנהל המקצועי איל ברקוביץ לאחר שפוצץ המשחק, ועל סידורי האבטחה אמש בבלומפילד.

אגב, גרוסמן סיפר שאוהדים של מכבי תל אביב חיכו לקפטן הפועל תל אביב, שי אבוטבול, ליד הגן של אחד מילדיו וקיללו אותו. בנוסף, גרוסמן טען שאבוטבול קיבל שיחות טלפון עם איומים ושהוגשה תלונה במשטרה.

אוהדים של הפועל תל אביב סיפרו היום שלני כניסת האוהד למגרש, כשערן זהבי היה בדרכו להגביה כדור קרן, הוא ביצע לעבר היציע תנועה מגונה. לדברי אותם אוהדים, הם יספקו לכך הוכחה.

שרן ייני קפטן מכבי תל אביב מתעמת עם איל ברקוביץ' בדרבי, 3.11. ברני ארדוב
הרוחות סוערות. איל ברקוביץ' ושרן ייני/ברני ארדוב

"קודם כל אני רוצה להתנצל", אמר ברקוביץ', "בתוך המארחים אנחנו לוקחים אחריות, אני עצוב שזה קרה דווקא בהפועל תל אביב, במשחק הכי גדול של הכדורגל הישראלי. אני מתבייש. אבל יש פה 'אבל' מאוד גדול. לא רק אנחנו אשמים. החלטתי שחברת האבטחה תסיים את תפקידה. הרשלנות היא כל כולה שלה. עשינו את כל מה שהתבקשנו לעשות, זה עלה לנו מאות אלפי שקלים, האחריות כולה על החברה והיא לא תמשיך לעבוד איתנו.

"האדום של זהבי לא מוצדק, אבל לא ייתכן שהוא מתגרה בכל משחק באוהדי הפועל תל אביב - ואמרתי לו את זה. הגיע הזמן שמכבי תל אביב תעשה לזה סוף. לא ייתכן שמכבי תל אביב תוציא חולצות עם 'פיו פיו', מוצרים של 'פיו פיו'. זה לא מנהג טוב, במיוחד לא מול האוהדים של הפועל תל אביב. הוא לא היה צריך לקבל אדום, אבל הוא התחיל את הכול.

"גם לא יכול להיות שקפטן מכבי תל אביב ינסה לתקוף אותי. שרן ייני, החנון הזה, ניסה לתקוף אותי בסיום המשחק.

"אני חושב שהכדורגל צריך לעשות הפסקה ולחשוב טוב. בסוף מישהו פה ירצח וזה ייגמר באסון. זה ממש בפתח, זה עניין של זמן עד שמישהו פה יפגע. כולם צריכים לעשות חושבים ולראות איך יוצאים מהפלונטר. עד שלא יהיו פתרונות, צריך לנעול את הליגה הזו. אוהד שנכנס לדשא צריך להישלח לכלא, עבירות אלימות צריכות להיגמר במאסר".

"השחקנים התנהגו למופת אתמול, עם כל הטרארם, רק אוהד אחד עשה בלגן. אני מקווה שבגלל אוהד אחד לא יפרקו לנו את המועדון. אנחנו צריכים להיענש, אנחנו לוקחים אחריות. אני מתנצל בפני הפועל תל אביב, אבל צריך להיות מידתי כי זה בסך הכל אוהד אחד, שאר האוהדים התנהגו למופת".

"אחרי האדום של ערן זהבי, ג'ורדי קרויף ירד למגרש ורצה להפסיק את המשחק. חשבתי שבאותה שנייה לא צריך להפסיק בגלל התפרעות של אוהד אחד. בכל העולם נכנס אוהד, מוציאים אותו וממשיכים. אמרתי לג'ורדי אל תחמם, בוא נמשיך. זה לא דבר של מה בכך להפסיק דרבי. אבל אז נכנסו עשרות אוהדים של מכבי, זה נהיה כמו שדה אש. לא היה טעם להמשיך, פחדתי שיקרה אסון. אמרתי לשחקנים לרדת מהמגרש. שיכנעתי את השופט להפסיק את המשחק ואמרתי למשטרה שאסור להמשיך כי אם קבוצה תכבוש, יכנסו 2,000 איש. אמרתי להם שלא שווה למות בשביל זה. גורדי הסכים איתי ואחרי התייעצות השופט החליט להפסיק את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully