וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מנחם קורצקי יועמד לדין בשל שיחת הטלפון

3.11.2014 / 20:18

תובע ההתאחדות בחר להעמיד את המאמן לדין משמעתי על שיחת הטלפון הקשה עם אוהד הקבוצה בשבוע שעבר. על פיו, מדובר בעבירה לפי סעיף "התנהגות בלתי הולמת"

מגד גוזני

האזינו לשיחה בין מנחם קורצקי ואוהד בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים, והיום (שני) בחר תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, להעמיד את מאמן בית"ר ירושלים לדין משמעתי. רשף ביקש את תגובתו של קורצקי טרם קבלת ההחלטה, קיבל אותה אמש, והחליט להעמידו לדין בעבירה לפי סעיף 19י' לתקנון המשמעת – התנהגות בלתי הולמת.

קורצקי טען בשבוע שעבר כי אותו אוהד הטריד אותו ושלח לו הודעות מאיימות, ובמהלך השיחה נשמע אומר בין היתר: "אני אוציא לך את שתי העיניים. אני מנחם ואני אזיין אותך בתחת יא מזדיין... אתה לא יודע עם מי אתה מדבר... אני שם זין עלייך... אתם לא תאיים עלי בהודעות... כושלאמא שלך, את אחותך אני אזיין יש בן אלף זונה. אתה לא יודע עם מי התעסקת... תקליט יא שרמוטה, יא מלשן, לך גם לעיתונות יא קוקסינל... יא חתיכת זין, אתה לא יודע עם מי התעסקת... אולי נפל לך איזה קסאם על הראש, אני אגיע לך לשדרות...".

מאמן בית"ר הספיק להתנצל מספר פעמים, ואמר עוד באותו יום פרסום השיחה: "אני מודה שטעיתי, לא הייתי צריך להתנהג כך. אני מבטיח שזה לעולם לא יקרה שוב. אני רוצה להתעסק במה שאני הכי אוהב שזה כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully