וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מיממה לתבוסה: שחקני מכבי תל אביב נקראו לאסיפת חירום

3.11.2014 / 18:08

מכבי תל אביב ערכה כינוס מיוחד וקיימה אימון ערב באופן חריג. רנדל: "צריך להפסיק להלקות את עצמנו". מזרחי לגלי צה"ל: "הגענו לשם ממרומי האולימפוס, לא היינו מוכנים לזה"

one

פחות מיממה חלפה מאז התבוסה שקשה להפועל ירושלים, מכבי תל אביב מתקשה להירגע. לוואלה! ספורט נודע כי בבוקר הגיעו השחקנים לאסיפת חירום שהזעיקו ראשי הקבוצה. במהלך האסיפה צפו השחקנים במשחק אמש ושמעו את הערותיו של המאמן גיא גודס. על פי גורמים שנכחו באסיפה, השחקנים ספגו צעקות על היכולת אתמול. בין היתר נאמר להם כי "אי אפשר לשחק ככה, אתם צריכים לשחק עבור הסמל".

הצהובים ערכו הערב (שני) אימון בסגל חלקי בלבד, אותו העביר מנהל ניקולה וויצ'יץ' בהיעדרו של גיא גודס. דווין סמית' ויוגב אוחיון הפצועים נעדרו אף הם מהאימון. אוחיון עבר בדיקת אולטרסאונד בביה"ח איכילוב, בה התגלתה חבלה בשריר התאומים.

הרכז בספק למשחק מול צדביטה זאגרב ביום חמישי וייבדק שוב בסמוך למשחק. מרקז היינס, סופוקוליס שחוצאניטיס, אלכס מאריץ', נייט לינהארט, סילבן לנדסברג, בריאן רנדל וג'ייק כהן היו מבין השחקנים שנטלו חלק באימון, אך כולם ללא יוצא מהכלל סירבו לדבר עם התקשורת.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. יוסי ציפקיס
"אף אחד לא מקל ראש בהפסד". מזרחי/יוסי ציפקיס

בריאן רנדל אמר לוואלה! ספורט: "הצבענו על הליקויים שצריך לתקן. לא צריך להלקות את עצמנו, אלא לחשוב על ההמשך. מתחילת המשחק ועד סופו כולם רצו לנצח. אבל ירושלים הייתה טובה יותר. אני אשם כמו כל אחד אחר בהפסד הזה, אנחנו יחידה אחת ולא פרטים. אנחנו חייבים להשתפר כקבוצה".

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי התייחס להפסד בגלי צה"ל: "ביורוליג ובליגה משחקים בהרכבים אחרים. לא חושב שאף אחד לוקח את זה בקלות. כל אחד לוקח את ההפסד הזה בדרך שהוא חושב שראויה. יש לפנינו משחק קשה מאוד ביורוליג וביום שני יש לנו דרבי. יש לנו עומס לא רגיל. צריך להסתכל עכשיו קדימה".

על ההשפעה של האווירה בארנה: "כבר שיחקנו שם ושיחקנו באולמות גדושים ומלאים באירופה. האווירה בארנה לא השפיעה. יש הבדל גדול בין להגיע למשחק ממרומי האולימפוס ולהפסיד, לבין לתת 100 אחוז ולנסות לנצח. צריך לבוא לכל משחק מוכנים, צריך לנצח בכל משחק ולעשות את המקסימום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully