וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר לשחקנים: "פיטורים של סטנוייביץ' לא עומדים על הפרק"

3.11.2014 / 13:36

נשיא מכבי חיפה הגיע לכפר גלים וכינס את השחקנים לשיחה על המצב. סטנוייביץ' לא נכח באסיפה. הנשיא הבהיר: "יש לכם מאמן מצוין, זה עניין מנטלי. נצא מהמצב, נעבור את זה יחד"

one

הלחץ במכבי חיפה ירד מעט מאז ההפסד למכבי פתח תקוה, אבל עדיין רחוק מלהסתיים. שחקני הקבוצה הגיעו היום למתחם האימון, שם חיכה להם נשיא המועדון יעקב שחר, שכינס אותם לאסיפה בעקבות המצב אליו נקלעה הקבוצה. שחר לא תקף היום את השחקנים, אלא ערך אסיפה מנטלית כשהמאמן אלכסנדר סטנוייביץ' נכח באזור אך לא נכח בתוך החדר עצמו ולא דיבר עם השחקנים.

"אני רוצה לדבר אתכם על המצב. לדעתי זה עניין מנטלי, אני מבטיח, אנחנו נעבור את זה ביחד", פתח שחר את דבריו. "כשיצאנו למחנה האימונים בתחילת העונה, נראנו כמו קבוצה מספיק טובה ולכן אני מאמין שנצא מזה. חשוב לי שתהיו יחד, אחד עם השני, ויותר מרוכזים. יש לכם מאמן מצוין, הפיטורים של המאמן כלל לא עומדים על הפרק".

גורם במועדון אמר לאחר האסיפה: "שחר יכל להגיע היום ולתקוף את השחקנים, אבל במקום זה הוא בחר ללכת בדרך הטובה. השחקנים צריכים להעריך את זה, אם לא נצא לדרך חדשה בשבת תהיה בעיה".

שחר, כזכור, פגש אתמול את המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' – פגישה שנערכה ביוזמת המאמן. הצדדים דנו באפשרויות שעומדות לרשותם כדי להוציא את הקבוצה מהמשבר והנשיא הבטיח לממן הגעת שחקנים רכש בחודש ינואר ומוכן להגדיל את התקציב לצורך כך. סטנוייביץ' הבטיח לנסות ולהוציא את הקבוצה מהמצב הזה, ומקווה שניצחון על הפועל עכו יוציא את הקבוצה לפגרה ובמהלכה הוא יוכל לשקול את עניין השינויים טוב יותר. במידה וסטנוייביץ' ימעד בשבת מול הפועל עכו, הוא צפוי על פי מקורביו להציע את התפטרותו. גם בגזרת השחקנים תומכים במאמן, כשברקע נרשמה שיחה בעניין בין השוער ולדימיר סטויקוביץ' לסטנוייביץ', בה הבהיר השוער שהשחקנים מאחוריו וביקש ממנו שלא לעזוב. השיחה הזאת נערכה עוד לפני הפגישה בין שחר למאמן.

כפי שפרסמנו מוקדם יותר, חיפה מתכוונת לשחרר את אחד החלוצים שלה בחודש ינואר. גם מיצ'ל וצוצאליץ' בדרך החוצה, והחלטה סופית בעניין תתקבל בקרוב. יוסי בניון לא התאמן מאחר והוא פצוע. כרגע, בניון יחמיץ לפחות את המשחק הקרוב מול הפועל עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully