וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סטנוייביץ' יבקש לעזוב אם יפסיד. בניון יחמיץ את עכו

3.11.2014 / 8:50

מקורבי סטנוייביץ': "הוא לא ייתן שאף אחד ישפיל אותו". הבעלים שחר למאמן בשיחה: אביא שחקנים בינואר גם במחיר השקעה נוספת. הקפטן עבר בדיקה והצטווה לנוח כמה ימים, לא ישחק בשבת

one

מאז ההפסד למכבי פתח תקוה, במכבי חיפה לא באמת דיברו על מעמדו של אלכסנדר סטנוייביץ', אבל החשש אתמול מהדברים שיגיד הסרבי בשיחה שיזם עם הנשיא יעקב שחר הרתיעו כמה אנשים במועדון. סטנוייביץ' הגיע לשיחה כשהוא טעון מאוד. בשיחה חזר הסרבי על משנתו מהשבועות האחרונים, והבהיר כי לא נתקל במצב הזה בעבר.

שחר מצדו, הבטיח למאמן בפגישה כי יערוך שינויים בחלון ההעברות בחודש ינואר, וכי הוא ערוך לשינויים מקצועיים שיהיו כרוכים גם בהוצאות ובהגדלת התקציב. סטנוייביץ' הביע שביעות רצון מהדברים, אבל מעידה מול הפועל עכו תשנה את התכניות – במקרה כזה, אומרים מקורביו, סטנוייביץ' יבקש ללכת בעצמו. "הוא לא ייתן שאף אחד ישפיל אותו. גם לו יש כבוד", אמר אחד מהם.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מעידה מול עכו תשנה את התכניות. אלכסנדר סטנוייביץ'/ברני ארדוב

מי שעוד תרם למצב הרוח של המאמן היה השוער ולדימיר סטויקוביץ'. השוער, מתברר, שוחח עם סטנוייביץ' לפני הפגישה עם שחר, ואמר לו כי הוא והשחקנים נותנים לו גיבוי מלא ומבקשים שלא יעזוב. השיחה הזאת רק חיזקה את המאמן, שנשאר בעיקר בזכות הגיבוי משחר. "המסר עבר אתמול לשחקנים, והוא יעבור גם במהלך השבוע. יהיו כאן זעזועים. יש כאן שחקנים שלא מתאימים לרמה הזאת. הגיע הזמן שאנשים יבינו ששחקנים בינוניים לא יכולים לשחק כאן", אמרו במועדון.

כפי שפרסמנו אתמול, מספר שחקנים נמצאים על הכוונת ועשויים לעזוב בינואר. מכבי חיפה תשחרר את אחד החלוצים, כפי הנראה ויאם עמאשה או שמעון אבוחצירא, ואולי גם את מוחמד כליבאת. גם אלון תורג'מן עשוי להיכנס לרשימה הזאת אם לא ישפר את יכולתו. הידיעה הזאת הכניסה את החלוצים ללחץ, אבל בחיפה מקווים שהקבוצה תפיק תועלת מהתחרות על מקום בסגל. "אחד מהם אמור לעזוב בינואר", אישרו אתמול בחיפה. גם מיצ'ל וצוצאליץ' מסומנים כמועמדים לעזוב, כשבמועדון מצפים גם מרובן ראיוס לשפר את יכולתו באופן מיידי.

הקבוצה תחזור להתאמן היום וסטנוייביץ' כבר החליט לדבר עם השחקנים. המאמן יערוך אסיפה על המצב, ובמועדון לא פוסלים אפשרות שייעזר גם ביועץ מנטלי או פסיכולוג. "הדבר היחיד שיכול לעזור לנו זאת הפגרה שמגיעה מיד אחרי עכו. אם ננצח, יהיה הרבה זמן לעשות חושבים", אמר אחד השחקנים אתמול.

יוסי בניון נבדק אתמול בערב על מנת לאמוד את חומרת הפציעה בברך ממנה הוא סובל. היום הגיעו תוצאות הבדיקה והקשר הוותיק הצטווה לנוח כמה ימים. המשמעות היא שהוא יחמיץ את המשחק נגד הפועל עכו ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully