וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה מתחילה: מכבי חיפה תשחרר את אחד החלוצים בינואר

2.11.2014 / 21:16

סטנוייביץ' ושחר שוחחו, המאמן נשאר, על הפרק: עזיבת עמאשה או אבוחצירא ואולי גם כליבאת. גם צוצאליץ' ומיצ'ל על הכוונת. גורם: "מספר שחקנים יילכו"

one

לנוכח המשבר במכבי חיפה, נפגשו היום (ראשון) אחר הצהריים הבעלים יעקב שחר והמאמן אלכסנדר סטנוייביץ' על מנת לדון במצב הקשה של הקבוצה, שרשמה אמש הפסד רביעי ברציפות, 1:0 למכבי פתח תקוה. בפגישה הוחלט שהמאמן נשאר בתפקידו.

השניים דנו באפשרות איך להוציא את הקבוצה מהמשבר, אך כרגע אין שינוי במעמדו של המאמן. הסרבי הבהיר לשחר שאין לו כוונה לעזוב כרגע והוא מחפש פתרונות למצב שנוצר.

כפי שפורסם כבר מוקדם יותר, הפתרון המיידי של שחר וסטנוייביץ' על מנת להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות הוא שחרור מספר שחקנים. אדין צוצאליץ' צפוי לעזוב בינואר, כשגם מיצ'ל נמצא חזק על הכוונת. במכבי חיפה לא פוסלים אפשרות שגם זרים אחרים יעזבו ואולי גם שחקן או שניים מהסגל הישראלי. גורם במועדון הוסיף לאחר הפגישה: "אמרנו כבר לפני הפגישה שהבעיה היא לא במאמן, אלא בשחקנים ויהיו כאלה שישלמו את המחיר בקרוב. ללא ספק ובלי קשר למידת ההצלחה, שחקנים יעזבו".

אילו שחקנים בדיוק על הכוונת? ובכן, סטנוייביץ', אם אכן יישאר, מתכוון לשחרר את אחד החלוצים. על הפרק: שחרור אפשרי של ויאם עמאשה או שמעון אבוחצירא, ואולי גם מוחמד כליבאת.

יש לציין כי בסביבתו של סטנוייביץ' אמרו שאחת הסיבות בגללן החליט המאמן להישאר בקבוצה היא הגיבוי שהוא מקבל מיעקב שחר. יש לציין, כי במידה ששחר היה מעוניין שהמאמן יעזוב, הסרבי לא היה מתנגד לפרידה.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מקבל גיבוי. סטנוייביץ'/ברני ארדוב
יוסי בניון החל את המשחק מול מכבי פתח תקוה עם אופטימיות וחיוך/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully