וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומב: "נבוא כדי להוכיח את עצמנו ולהראות כמה אנחנו טובים"

מאמן הפועל תל אביב שידר ביטחון לקראת הדרבי: "נעשה הכל בשביל הקהל". עשרות אוהדים הגיעו לאימון המסכם והדליקו זיקוקים. מלכה ואזולאי מועמדים להחליף את יחזקאל הפצוע

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב עורכת את ההכנות האחרונות לדרבי הגדול מול מכבי תל אביב מחר והערב (ראשון) היא ערכה אימון פתוח לאוהדים. אסי דומב מאמן האדומים כבר מוכן למשחק הגדול ואמר: "מחר זה עוד משחק, זה אומנם דרבי והוא יוקרתי ואין אחד כמוני שמבין כמה זה יוקרתי, אבל בסופו של דבר זה משחק של שלוש נקודות ואנחנו מתכוננים לעוד משחק עם טיפה יותר המולה מסביב".

אסי דומב, מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
יודע שהיכולת מול הפועל פתח תקוה לא תספיק. אסי דומב/קובי אליהו
אסי דומב, שגיב יחזקאל, הפועל תל אביב. קובי אליהו
יחסר להפועל. יחזקאל/קובי אליהו

דומב פנה במסר לאוהדים: "לאוהדי הפועל כל משחק הוא חשוב והדרבי הוא עוד יותר חשוב ואנחנו נעשה הכל כדי לגרום להם להנאה. ניצחון מחר הוא ניצחון חשוב. אנחנו רוצים לנצח. מכבי תל אביב היא קבוצה טובה ונעשה הכל כדי לגרום נחת ואושר לאוהדים האדומים"

על היריבה: "הרבה יעידו שמכבי תל אביב קבוצה טובה. אני מתייחס רק לקבוצה שלי. יש לנו קבוצה טובה עם שחקנים טובים ואני סומך עליהם. סיסמאות זה יפה לאוהדים, אבל אנחנו נבוא כדי להוכיח את עצמנו ולהראות כמה טובים. רק עם עבודה והשקעה נעבור את המשחק. "מכבי תל אביב היא קבוצה וערן זהבי הוא בורג מאוד חשוב שלה. אנחנו נתייחס אליה בתור קבוצה. אנחנו עדיין בשלב ההכנות ונגיע למשחק מוכנים. אנחנו נראה מחר הפועל תל אביב שתעשה הכל בכדי שהקהל האדום ישמח. אני רואה את התרגשות של השחקנים וכמה חשוב להם הדרבי".

עשרות אוהדי הפועל תל אביב הגיעו לאימון וניסו לדרבן את השחקנים. האוהדים "דרשו את הרגל של זהבי", קראו "אם לא תביאו את הדרבי אתם מתים" והדליקו זיקוקים. אתמול ערך אסי דומב אסיפה לשחקניו, ובה ביקש מהם להגיע לדרבי הרבה יותר מרוכזים ולהימנע מאיבודים כדור טיפשיים במרכז המגרש ובהגנה. דומב מתלבט כרגע עם מי לפתוח בהרכב, לאחר ששגיב יחזקאל ייעדר מהמשחק בעקבות שבר ברגלו. כנראה שמשה אוחיון יפתח על חשבונו של שגיב יחזקאל, כשגם שון מלכה ושלומי אזולאי עדיין מועמדים. ככל הנראה הפועל תל אביב תפתח עם שלושה קשרים אחוריים.

אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
יאכלסו את שער 8. אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

אחרי ימים של מתח בין הנהלת הפועל תל אביב לאוהדי הקבוצה, הודיעה הבוקר (ראשון) הנהלת הקבוצה בשיתוף עמותת האוהדים לכל הגורמים הרלוונטיים כי שער 8 יאוכלס מחר על ידי אוהדי הפועל תל אביב בדרבי, זאת לאחר שהאדומים טוענים שחיים רמון אישר ויתור של 1,000 כרטיסים שלא ייצאו למכירה למשחק בהוראת המשטרה.

מכירת הכרטיסים הנותרים לשערים 8 ו-13 תתבצע במתחם חודורוב לאוהדי הפועל בלבד, ולאחר הצגת מנוי או כרטיס חבר עמותה, היום בין 10:00-19:00 ומחר בין 09:00-15:00. כמו כן ניתן לרכוש כרטיסים הערב במשחק של קבוצת הכדורסל של המועדון מול הפועל גלבוע/גליל בהדר יוסף. חלוקת הכרטיסים לנרשמים באתר העמותה תיעשה החל ממחר בשעה 12:00 בצהריים בקופות בבלומפילד, וזאת על ידי אמצעי זיהוי של בעל כרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה. מהקבוצה נמסר שאוהדי היריבה שינסו לשבת ביציעים האדומים יוצאו מתחומי המגרש וכספם לא יוחזר.

עמותת "האדומים" פרסמה הודעה רשמית בנושא: "המהלך שיזמנו צריך להוכיח למי שהיה לו ספק שאוהדי הפועל תל אביב הם קהל האוהדים הנאמן והמסור ביותר בישראל. ברור גם שיש משמעות ערכית ומקצועית לכך ששער 8 מלא בקהל אדום ותומך במשחק כמו הדרבי".

יו"ר העמותה אלי פסטמן: "אני מבקש להודות להנהלת הקבוצה שקיבלה בסופו של דבר את ההחלטה הנכונה לטובת אוהדי הפועל. המהלך שביצענו וההתגייסות של האוהדים האדומים, שלא אכזבו והתייצבו בהמוניהם כדי לתמוך בקבוצה על המגרש היא ההוכחה הטובה ביותר שניתן לסמוך על הכדאיות הכלכלית של אוהדי הפועל".

איל ברקוביץ', המנהל המקצועי של הפועל תל אביב. קובי אליהו
איל ברקוביץ', המנהל המקצועי של הפועל תל אביב/קובי אליהו
שחקני הפועל תל אביב באימון הקבוצה. קובי אליהו
שחקני הפועל תל אביב באימון הקבוצה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully