וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "הרבה לחץ השתחרר". שביעות רצון מריאן

2.11.2014 / 8:48

בקבוצה חגגו את הניצחון על הפועל חיפה. איסמעיל ריאן: "סבלנו מהרבה חוסר מזל בפתיחת העונה. יובאנוביץ' ובויוביץ' מאוכזבים ממעמדם. אפשרות: משחק הבית הבא ייערך בקרית שמונה

one

הרבה לחץ השתחרר אתמול בבני סכנין בעקבות הניצחון הגדול על הפועל חיפה. בסיום המשחק ניגשו אנשי הנהלת המועדון וביניהם היו"ר מוחמד אבו יונס ומנכ"ל המועדון חאלד דוכי למאמן גיא לוי, חיבקו אותו ובירכו אותו על הניצחון, זאת לאור הדיבורים על התערערות מעמדו של המאמן במהלך השבוע האחרון. דוכי ואבו יונס היו השניים שהובילו לכך שלוי יקבל גיבוי וקצרו גם הם מחמאות על הסבלנות.

כעת בסכנין מקווים לצאת לדרך חדשה. עם זאת בקבוצה יודעים שהפסד נוסף ושוב המערכת תיכנס ללחץ. קפטן הקבוצה חאלד חלאיילה עלה אתמול לשחק עם מתיחה בשריר והוחלף לקראת הסיום לבקשתו. בסכנין יאפשרו לו לנוח כדי שיהיה כשיר למשחק מול מכבי פתח תקוה בשבוע הבא.

שחקן מכבי חיפה, מילאן בויוביץ', מול דקל קינן, מכבי חיפה. קובי אליהו
אכזבה מיכולתו. בויוביץ'/קובי אליהו

מי שלמרות הניצחון היו מאוכזבים מאוד הם מילאן בויוביץ', איגור יובאנוביץ' ואיציק כהן. השלושה לא נספרים בשלב זה על ידי לוי כשהשיא מבחינתו של יובאנוביץ' היה שחאמד גנאים שתפקידו קשר בדרך כלל, פתח כמגן שמאלי לפניו. בשלב זה השניים ממשיכים להתאמן כרגיל אך גורמים במועדון אמרו שנכון לעכשיו הם עשויים לעזוב בינואר אם המצב יימשך כך. "הם שני שחקנים טובים מאוד שהתעקשנו עליהם כדי שיגיעו", אמר גורם במועדון, "נכון לעכשיו נראה שגיא מעדיף אחרים במקומם אבל נצטרך לחכות עד ינואר כדי לדון במעמדם".

מי שחזר לעניינים הוא איסמעיל ריאן שאף בישל את השער השני וזכה למחמאות. "ההרגשה היא מצוינת. פתחנו את העונה בצורה גרועה וסבלנו מהרבה חוסר מזל, אז עכשיו צריך שהניצחון הזה יוציא אותנו לדרך חדשה". על היכולת האישית שלו אמר ריאן: "הייתי בשניים שלושה משחקים בתקופה פחות טובה וישבתי על הספסל אבל אני מקווה שעכשיו גם אני אשתפר ואצא לדרך חדשה".

אגב, בסכנין עושים הכל כדי לסדר את עניין התאורה עד המשחק מול פתח תקווה ולארח באיצטדיון דוחא. לוואלה! ספורט נודע שבקבוצה כבר שוחחו עם הנהלת האיצטדיון בקרית שמונה ואם לא יסדרו את עניין התאורה הם צפויים שלא לארח בעכו כפי שהיה במשחק האחרון אלא בקרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully