וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סטנוייביץ' יזם פגישה עם שחר. בכיר: "שחקנים ישלמו"

2.11.2014 / 7:00

מאמן מכבי חיפה קבע הלילה פגישה עם הנשיא, שתיערך ביממה הקרובה. שחר לא מוכן שיעזוב, המאמן מחפש פתרונות, על הכוונת: שחרור מיצ'ל וצוצאליץ'. מקורב למאמן: "קשה לו, אך הוא האחרון שיחשוש להתפטר"

one

במכבי חיפה ניסו אתמול (שבת) לעכל הפסד רביעי ברציפות וחמישי בעידן אלכסנדר סטנוייביץ', 1:0 למכבי פתח תקוה, הפסד שרק מעמיק את המשבר בקבוצה. למרות המשבר, למכבי חיפה אין כל כוונה לעשות שינוי בעמדת המאמן, שבשיחה עם מקורביו כבר הבהיר הסרבי שאין לו כוונה לעזוב כרגע והוא מחפש פתרונות למצב שנוצר.

מקורבי המאמן העריכו אתמול שחוסר תמיכה של הבעלים יעקב שחר הייתה גורמת לו לעזוב, אולם השיקול שלו מושפע בין היתר מהגיבוי שהוא מקבל מהנשיא והשחקנים. למרות הדברים האלה, סטנוייביץ' ושחר שוחחו הלילה, כשהמאמן יזם פגישה עם הנשיא והם קבעו להיפגש ביממה הקרובה כדי לבחון אפשרויות כיצד אפשר להוציא את הקבוצה מהמשבר.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"האחרון שיחשוש להתפטר אם הוא ירגיש שהמשימה גדולה עליו". סטנוייביץ'/ברני ארדוב
במועדון לא מרוצים מרוב השחקנים, ומצפים לשיפור מהיר ביכולת של מיצ'ל ואידריסו, גם מעמדו של רובן ראיוס לא ברור

בכיר במכבי חיפה אמר אתמול לוואלה! ספורט: "המאמן לא הולך לשום מקום, אם יהיו שינויים זה רק בגזרת השחקנים. שחקנים ישוחררו בינואר. יהיו זעזועים". העדות הטובה ביותר למצב נרשמה בסיום בחדר ההלבשה, כששחקני מכבי חיפה ישבו ושתקו מבלי לשוחח על המצב. "כששחקנים דיברו ופתחו את הפה בעידן ראובן עטר, אמרו שזה לא בריא לחדר ההלבשה. אתה יודע מה? אני בכלל לא בטוח שעדיף לשתוק", אמר הלילה אחד השחקנים. "חוץ מסטויקוביץ', אין אף אחד שמגיעה לו מילה טובה. אנחנו רוצים, אבל במובן מסוים לא יכולים. יש הרבה לחץ שמגיעים לאזור ה-16, ואתה לא צריך אותי כדי לדבר על זה. רואים לבד שאנחנו סובלים מחוסר ביטחון".

גם בסביבת סטנוייביץ' לא חששו לדבר אתמול. "אלכס עובר תקופה קשה מאוד. קשה לו מאוד עם המצב. הוא הגיע לכאן עם הרבה חלומות ותקוות, אבל כרגע הוא רחוק מלהגשים אותם", אמר אתמול מקורב למאמן. "יש לו גיבוי משחר, זה נכון, אבל אם המצב הזה יימשך קשה לומר שהוא יסיים את העונה. כרגע הוא נשאר, ברור שאי אפשר לדעת מה יהיה מחר אבל כרגע זה המצב. האמן לי, הוא האחרון שיחשוש להתפטר אם הוא ירגיש שהמשימה גדולה עליו".

ביקורת על שחקני הקבוצה נרשמה כמעט בכל גזרה אפשרית. במועדון לא מרוצים מרוב השחקנים, ומצפים לשיפור מהיר ביכולת של מיצ'ל ואידריסו. "מיצ'ל מסוגל להרבה יותר, לא יכול להיות ששחקן ששיחק בספרד משחק בחוסר אחריות. זה לא נכון להפיל את האשמה עליו, אבל לאף אחד אין כבר טאבו בהרכב", אמרו בקבוצה. על הקמרוני נאמר: "נכון שהוא לא מקבל כדורים לראש, כמו שסטנוייביץ' רוצה, אבל גם הוא לא נראה טוב אתמול. קשה לומר שזה השחקן של פתיחת העונה. כלפי חוץ, הוא משדר עסקים כרגיל, אבל הבאנו אותו לכאן בשביל גולים".

גם מעמדו של רובן ראיוס לא ברור. חלק משחקני הקבוצה סברו אתמול שסטנוייביץ' צריך לעשות שינוי לקראת המשחק הבא, אחרים הבהירו: "הוא עשה את כל השינויים האפשריים, אולי יציבות תעזור". במועדון פסלו לאחרונה אפשרות לעבוד עם יועץ מנטלי או פסיכולוג, אך כעת גם האפשרות הזאת לא נשללת.

עוד באותו נושא

עוד הפסד למכבי חיפה: צפו בתקציר

לכתבה המלאה
עומר דנינו,  מכבי פתח תקוה מול מוחמדו אידריסו מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא נראה טוב. אידריסו/ברני ארדוב

גם בגזרת השחקנים היה מי שדיבר על המצב, הפעם לייחוס. "זאת תקופה לא פשוטה, הפסדנו גם היום. כולם ראו שנתנו הכל על המגרש, כולם רצו. זה הכדורגל ונתמודד עם זה. אין שום בעיה, אנחנו מתאמנים טוב. בכדורגל צריך מזל, אני מאמין שאם נתאמן טוב גם המזל יגיע והכל ישתנה", אמר שמעון אבוחצירא, שנשמע אופטימי למדי. "אנחנו שולטים ברוב המשחקים, משחקים מצוין ומגיעים להזדמנויות. צריך מזל. ניתן הכל באימונים וניישם את השיטה שהמאמן רוצה".

על המחווה של הקהל אמר החלוץ: "בסוף המשחק הענקנו את החולצות כמחווה, ההפסד לא נעים. צריך לומר להם שאפו גדול. אני מקוה שנשמח אותם בהמשך".

למרות ההפסד, סטנוייביץ' החליט להעניק מנוחה לשחקניו. הקבוצה תחזור להתאמן רק מחר והמאמן צפוי לקיים אסיפה. "עד עכשיו הוא היה טוב איתם, חדר ההלבשה היה שלו. מעניין מה יקרה עכשיו", אמרו במועדון.

עוד רגע קשה למכבי חיפה/ברני ארדוב

היום של יוסי בניון

יוסי בניון החל את המשחק מול מכבי פתח תקוה עם אופטימיות וחיוך/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully