וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "ניצחון הירואי שלנו", קלינגר: "זה שבוע שחור"

1.11.2014 / 22:42

מאמן הפועל רעננה התלהב ממה שראה: "מת על השחקנים שלי. קאנגווה לא הורכב כחלק מאסטרטגיית המשחק שלנו". מאמן אשדוד: "הייתה שליטה מוחלטת שלנו ונעקצנו בסוף בשתי מתפרצות"

one

הפועל רעננה הצליחה הערב (שבת) להתאושש מההפסד באמצע השבוע להפועל עכו, וניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א. אוואנס קאנגווה שנכנס כמחליף היה אחראי לשני השערים לרעננה בדקות ה-69 וה-85, כשבין לבין רשם אלכסנדר דוידוב את אחד השערים הכי יפים העונה עם בעיטה אדירה מרחוק בדקה ה-75. הקבוצה של ניר קלינגר צונחת בעקבות ההפסד השלישי למקום העשירי.

חיים סילבס, מאמן הפועל רעננה, אמר בסיום: "קשה מאוד לנצח באשדוד ולכן הניצחון הזה פשוט הירואי. תכנית המשחק עבדה בדיוק כמו שרצינו. במחצית הראשונה רצינו להרגיע ולהאט את המשחק כי ידענו שאשדוד תגיע בקצב מטורף ותצא עוד יותר קדימה. במחצית השנייה האמנו שיהיה יותר קל לצאת קדימה ולמזלנו זה הצליח.

"אני מקווה שנצליח לייצר יציבות ולעשות את קפיצת המדרגה ולנצח גם כשמצפים מאיתנו לעשות את זה", הוסיף המאמן. "תיקנו היום את מה שקלקלנו ביום שלישי. כל משחק הוא אתגר גדול לקבוצה בסדר גודל של הפועל רעננה ואנחנו עומדים בזה כמו שצריך. אני מת על השחקנים שלי".

על קאנגווה שנכנס כמחליף והבקיע צמד אמר סילבס: "קאנגווה לא הורכב כחלק מאסטרטגיית המשחק שלנו. רצינו ליצור מצב שכשהמשחק ייפתח יותר נוכל להשתמש במהירות שלו, ובכל מקרה אנחנו עושים רוטציות בהרכב. אני מאושר מאוד בשביל קאנגווה. הוא עבד קשה מאוד כדי שזה יידבק לו והנה זה קרה".

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
"כל משחק הוא אתגר גדול לקבוצה בסדר גודל של הפועל רעננה ואנחנו עומדים בזה כמו שצריך". חיים סילבס/אדריאן הרבשטיין

ניר קלינגר אמר: "שיחקנו טוב מאוד היום, הייתה שליטה מוחלטת שלנו ונעקצנו בסוף בשתי מתפרצות. זה אכזרי, זה שבוע לא נעים, אבל על פי מה שראינו היום אנחנו יכולים להיות אופטימיים כי שיחקנו כדורגל טוב ויזמנו. זו אכזבה, אבל אנחנו ממשיכים קדימה".

קלינגר המשיך וניתח: "תבנית המשחק עבדה כמו שצריך ב-70 הדקות הראשונות והמתפרצות של רעננה נבעו בעיקר מיכולת אישית. ב-1:1 היינו במומנטום מצוין ולצערי קיבלנו שער וזה חלק מהכדורגל. משבר? על פי התוצאות, כל אחד יכול להגדיר את זה איך שהוא רוצה. אני חושב שאנחנו קבוצה טובה מאוד. בשבוע אחד היו לנו שלושה הפסדים, זה רצף לא נעים, אבל אנחנו בתחילת העונה ויש על מי לסמוך. אפשר לצייר את התמונה הכי שחורה שאתם יכולים, אני דווקא אוהב להסתכל על חצי הכוס המלאה. אני לא נבהל ולא מתרגש. זה שבוע שחור אבל נצטרך להמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully