וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "חוסר המזל שהיה לנו יכול לפרק קבוצות. גם ב-0:3 הייתי בפאניקה"

1.11.2014 / 20:31

מאמן בני סכנין שהיה בלחץ השבוע והשיג ניצחון ראשון על חשבונה של הפועל חיפה הודה: "אני אוהב את השחקנים". ראובן עטר, שזכה לקריאות בוז: "מאמין שאצליח להוציא את הקבוצה מהמצב הזה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שבעה מחזורים, בני סכנין סוף סוף השיגה הערב (שבת) ניצחון בכורה בליגת העל, ועשתה את זה בסטייל באצטדיון סמי עופר שבו היא חגגה 0:3 על הפועל חיפה המסכנה שצונחת כעת למקום האחרון בטבלה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, מוחמד גדיר התכבד לכבוש צמד (47, 59) ועלי עוסמאן הרשית עם בעיטה חופשית מדויקת (63). בכך סכנין עולה לשש נקודו, בעוד שחיפה נתקעת על הארבע שלה.

שחקני בני סכנין חוגגים עם הקהל. קובי אליהו
יוצאים מהלחץ. שחקני סכנין חוגגים/קובי אליהו
גיא לוי מאמן בני סכנין. קובי אליהו
אפילו חיוך סוף סוף יצא. גיא לוי/קובי אליהו

גיא לוי, מאמן בני סכנין, שהיה בלחץ במשך כל השבוע לנוכח הדיווחים על ערעור משמעותי במעמדו, הרשה לעצמו לחייך בסיום, ואמר: "הרבה מאוד לחץ השתחרר. הגענו למחזור השביעי בלי ניצחון וזה הרבה זמן. חוסר המזל שהיה לנו יכול לפרק קבוצות, אבל יש לנו שחקנים מיוחדים עם לב. אני מאוד אוהב את השחקנים האלה. הגעתי למועדון שבעיני הוא גדול ואני צריך להתאים את עצמי למועדון. אני נקווה שפתחנו דף חדש היום".

על העובדה שמצבו לא היה יציב ערב המשחק, אמר המאמן: "אני משתדל כמה שפחות לקרוא בתקשורת ולהתרכז באימונים ולהקשיב לשחקנים שלי כדי לעזור להם להצליח. הפועל חיפה הגיעה למצבים במחצית הראשונה, אבל במצב כזה זה כבר עניין של מומנטום. היינו כל כך לחוצים מהדקה ה-90 כך שגם ב-0:3 הייתי בפאניקה". המאמן הרעיף שבחים גם למוחמד גדיר, ואמר: "זה לא מהיום. הוא התחיל את העונה לכאורה כשחקן מחליף והוא רטן וזה לגיטימי, אבל הוא לקח את המקום בהרכב והוא בהחלט בולט".

עוד באותו נושא

בני סכנין הביסה 0:3 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
"כל הקבוצה לא נראית טוב". ראובן עטר/ברני ארדוב

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, לא מתכוון לעסוק במעמדו של ראובן עטר והמאמן מקבל גיבוי בשלב זה. הקהל של חיפה, אגב, קרא לעטר להתפטר. עומר ורד שהחמיר את פציעתו יעבור הערב צילום כדי לבדוק מה חומרת פציעתו.

ראובן עטר, מאמן הפועל חיפה, שרשם הפסד שלישי ברציפות כאשר בכל המשחקים הללו קבוצתו לא השכילה להבקיע, אמר: "זה קורה פעם בהרבה זמן שאחרי ספיגה השחקנים נמצאים עם הראש למטה ואתה סופג עוד שערים". על כך שהפסיד ליריבות שלו לתחתית אמר המאמן: "כולן היריבות שלנו. המצב שלנו לא טוב כי לקחנו רק ארבע נקודות והמצב לא טוב. אני מאמין שאצליח להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. עומר ורד עשה שני אימונים אחרונים טובים, אבל הוא קיבל מכה ויש אילוצים. בכל מקרה, זה לא מה שהפסיד לנו את המשחק. מה שתגידו עכשיו זה נכון, כל הקבוצה לא נראית טוב".

מהראן לאלה, רועי שוקרני, טוסיין ריקטס שחקני הפועל חיפה מאוכזבים. קובי אליהו
הפנים שלהם אומרות הכול. לאלה, שוקרני וריקטס/קובי אליהו
עוד קצת מהחגיגות באדום/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully