וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "ישבתי מבויש. יבוצעו שינויים בקבוצה". סטנוייביץ' מסרב להיכנע

1.11.2014 / 20:00

הבעלים של מכבי חיפה אחרי ההפסד הרביעי ברציפות: "נחזיר את הקבוצה למסלול". סטנוייביץ' לא מתכוון להתפטר: "מדהים מה שקורה. ברור שיש בעיה". בניון שוב נפצע, בקבוצה דואגים. השחקנים הודו לקהל בסיום וזכו לתשואות מהיציעים

one

מכבי חיפה ממשיכה לצלול. המילה "משבר" כבר מזמן לא מספיקה כדי להסביר את מה שעובר על הירוקים, שספגו הערב (שבת) הפסד רביעי ברציפות, 1:0 למכבי פתח תקוה. הקבוצה של אלכס סטנוייביץ' משלימה משחק שלישי ברציפות ללא שער, כאשר קבוצתו עדיין לא השיגה נקודות בחוץ. יואכים מונונגה הבקיע בדקה ה-51 את שער הניצחון למלאבסים והגביר את הלחץ אצל הירוקים, כשגם כניסתו של יוסי בניון בדקה ה-54 לא ממש סייעה לראות את האור בקצה המנהרה.

אוראל דגני ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
הייאוש כבר לא נעשה נוח. סטויקוביץ' עם עוד כדור שמוציא מהשער העונה/ברני ארדוב

מיד עם סיום המשחק התייצבו שחקני חיפה למול יציע האוהדים של הקבוצה במושבה והודו לקהל במשך דקות ארוכות במה שנראה כמחווה של התנצלות המונית. השחקנים השליכו את החולצות לעבר הקהל וביקשו את סליחתם, "החזירו" להם ואת החולצות כמיטב המסורת האירופאית, זכו לתשואות בסצינה ספורטיבית יפה.

סטנוייביץ' אמר למקורביו אחרי המשחק שהוא עדיין מאמין שהוא יכול להציל את הקבוצה ולא מתכוון להתפטר. גם במועדון לא מתכוונים להעלות את נושא הפיטורים על הפרק. במהלך השבוע תיערך שיחה שגרתית בין המאמן לנשיא, על מנת לבחון שוב כיצד אפשר להוציא את הקבוצה מהמשבר. גורם בכיר במועדון הודה: "שום דבר לא הולך, הקבוצה נראית רע, וכמו שאמרנו בשבוע שעבר - סטנוייביץ' לא חווה דברים כאלה בקריירה שלו, לא בסרביה ולא בסין".

ואם זה לא מספיק - יוסי בניון ספג מכה בברך חמש דקות לאחר שנכנס. הוא צפוי להיבדק מחר, ובחיפה מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
איך הוא ייצא מהמשבר? סטנוייביץ'/ברני ארדוב

נשיא הקבוצה יעקב שחר אמר לאתר הרשמי של המועדון: "ההפסד נגד מכבי פתח תקווה היה משחק נוסף שגרם לי לשבת מבויש ביציע. דבר אחד אצלנו ראוי לציון והוא התמיכה הנפלאה של אוהדים שלנו, שלא מפסיקים לעודד את הקבוצה ואת המאמן למרות תצוגת הנפל.

"אני אישית מאוד מעודד מהתופעה הזו שמזכירה לי אוהדים מאנגליה, המעודדים את קבוצותיהם גם לאחר כשלונות. בקבוצה יבוצעו השינויים המתבקשים בהקדם, יחד כולנו נחזיר את הקבוצה אל המסלול.

"לסיום, בקשה קטנה לי אליכם, האוהדים, אנא מכם אל תתייחסו להודעות אמצעי התקשורת השונים כאילו נמסרו על ידי. את מה שיש לי לומר, אומר אך ורק באתר הרשמי של מכבי חיפה".

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. ברני ארדוב
"בקבוצה יבוצעו השינויים המתבקשים בהקדם". שחר/ברני ארדוב

אלכסנדר סטנוייביץ', מאמן מכבי חיפה, נראה עגום מאוד עם השריקה לסיום. "זו תקופה קשה מאוד עבורנו. לא ציפינו לזה. אנחנו מאוכזבים מאוד, היה משחק חלש שלנו בלי הזדמנויות. לא שלטנו במשחק", הודה המאמן הסרבי. "אני רק רוצה להודות לקהל על כך שהם מגיעים במספרים גדולים, הם עושים את הכול, אבל אנחנו מאכזבים שוב ואנחנו צריכים לעשות משהו.

"ברור שהמצב קשה לכולם. אם אני מאמין? מה אפשר להגיד עכשיו., זה לא הזמן לדבר על העתיד. ברור שאני מאוכזב. ניסינו לעשות שינוי, אבל לא הצלחנו. גם יוסי נפצע מיד אחרי שנכנס, כל פעם קורה משהו רע בקבוצה. צריך שוב לשנות, להתעורר. אי אפשר להפסיד ארבעה משחקים ברציפות. חמישה הפסדים בשבעה משחקים, זה מדהים. משהו מדהים צריך לקרות".

המאמן ניסה להתייחס לבעיות שמונעות מהקבוצה שלו לצאת לדרך חדשה, ואמר: "הבעיה העיקרית שלנו זה שאנחנו לא מבקיעים. במשחק הקודם הגענו למצבים, אבל עכשיו גם זה לא היה לנו. הם הבקיעו בהתקפה הראשונה שלהם, בעוד שאנחנו איבדנו את הביטחון וזה עלה לנו במשחק. כרגע זה לא הזמן לדבר על העתיד. אנחנו נבחן את העניינים, אבל ברור שיש לנו בעיה. נצטרך לשנות משהו, נראה מה נעשה. זה מה שיש לנו".

המאמן גם התייחס לעובדה שיוסי בניון חזר אבל לא הצליח להושיע, ואמר: "זה היה המשחק הראשו שלו אחרי זמן רב. מה שחשוב זה שהוא לא פצוע. שיחקנו רע מאוד וכמובן שהוא חשוב עבורנו והיה קשה לו לעשות משהו במצב העניינים היום".

אחרי המשחק השתרר שקט בחדר ההלבשה. אחר השחקנים אמר ביציאה מהמגרש: "קשה לי להסביר מה קורה. אנחנו רוצים, אבל כנראה שאנחנו לא יכולים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את מכבי חיפה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. ברני ארדוב
שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים/ברני ארדוב

מנגד, במכבי פתח תקוה חגגו ניצחון שני ברציפות, שניהם על הקבוצות מחיפה. המאמן המנצח רן בן שמעון התייחס למערך ההגנתי של קבוצתו: "אני לא זוכר שאחרי משחקים שתקפתי 90 דקות נתתם לי מחמאות, אז עכשיו לא בא לי להתנצל. נראה שזה מתחיל לא טוב עבור מכבי פתח תקוה, אבל ממשחק למשחק רואים שיש פה חבר'ה גברים. אנחנו עוד נשתפר הרבה ונשחק כדורגל טוב מאוד. אני לא מתלונן, מאושר וגאה בשחקנים שלי. זה מתחיל להיראות טוב. במשחק נגד הפועל באר שבע היה טוב ופתאום משהו קטן קרה. צריך לדעת להתמודד עם תסריט אחר.

"יש דברים שהצלחנו להפנים. שינינו שיטה, לא קל לשנות שיטה ביומיים, ובכל זאת השחקנים עשו מאמץ גדול. שאפו לשחקנים, נמשיך הלאה".

חגי גולדנברג: "אנחנו מתחילים ללמוד את השיטה של רן. אנחנו בתהליך. כרגע זה נראה טוב, בהמשך זה ייראה עוד יותר טוב. כמובן שידענו שחיפה תגיע לחוצה. ידענו שאם ניתן גול אחד אז גם הקהל יהיה נגדם וזה מה שקרה. נתנו גול וזה הוכיח את עצמו".

תמונות המשחק

עוד רגע קשה למכבי חיפה/ברני ארדוב

היום של יוסי בניון

יוסי בניון החל את המשחק מול מכבי פתח תקוה עם אופטימיות וחיוך/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully