וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן פרנסיסקו חגגה במסע האליפות, ג'ו מאדון מונה למנג'ר הקאבס

1.11.2014 / 7:23

עשרות אלפי אנשים יצאו לרחובות העיר למרות הגשם וליוו את שחקני הג'איינטס בפעם השלישית בחמש השנים האחרונות. קווין יוקיליס פורש, אלכס רודריגז חוזר

אף קבוצה לא הצליחה לעצור אותם העונה, בפעם השלישית בחמש שנים, אז מה זה קצת גשם? שחקני סן פרנסיסקו ועשרות אלפי אוהדי הקבוצה יצאו הלילה (בין שישי לשבת) לרחובות העיר על מנת לחגוג את הזכייה באליפות ה-MLB. השחקנים, בניגוד המסורת שהתפתחה בשתי הזכיות הקודמות, נסעו ברחובות ה"פוגי סיטי" באוטובוסים הפעם ולא בקייבל-קארס המוכרים של העיר. מכיוון המדרכות נורו ללא הרף פתיתי קונפטי בכתום-לבן-שחור והחגיגה הייתה גדולה. מי שזכה כמובן לתשואות הרמות ביותר, כמו גם לאוטובוס משל עצמו, שמעליו הוצב שלט "M-V-P" היה האיש של הג'איינטס בפלייאוף הזה, מדיסון באמגארנר. בינתיים, פבלו סנדובל, שהופך לשחקן חופשי הקיץ, הודיע כי הוא מעוניין להישאר בקבוצה: "אני רוצה ללבוש את המדים האלה עד סוף הקריירה שלי. אלך לפי הלב שלי".

חדשות נוספות מהליגה:

* שיקגו קאבס הפכה את הצפוי לרשמי והודיעה כי המנג'ר שלה ריק רנטרייה פוטר ואת מקומו תפס ג'ו מאדון, שעזב לאחרונה את טמפה ביי לאחר שהוביל אותה לשנים המוצלחות בתולדותיה.

* בוסטון הודיעה על החתמתו של הקלוזר שלה, קוג'י אוהרה בן ה-39, לשנתיים נוספות תמורת 18 מיליון דולר. אוהרה היה אחד מגיבורי האליפות של הרד סוקס בעונה שעברה.

* ובינתיים, קווין יוקיליס, "Greek God of Walks", שהיה חלק מקבוצת האליפות של 2007 ואחד הפרצופים הכי מוכרים ואהובים בבוסטון, לפני שנשלח לסיים את הקריירה בשיקגו וייט סוקס ועוד הספיק לשחק אפילו עבור ניו יורק יאנקיז, הודיע על פרישה ממשחק.

* אחרי ששנת ההשעיה שלו הסתיימה, אלכס רודריגז חזר באופן רשמי לסגל של היאנקיז. כעת השאלה היא האם וכיצד הוא ישתלב שוב בקבוצה.

* מילווקי האריכה חוזה למגיש הפותח שלה, יובאני גאיירדו. הוא יקבל 13 מיליון דולר בעונה הקרובה.

AP, Marcio Jose Sanchez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully